Kellään muulla tällaista?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mittatäynnä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mittatäynnä

Vieras
Miten saada mies heräämään koomasta? Tämä on ihan sairasta, en jaksa enää! Saako mielenterveystoimistosta apua, jos soittaa toisen puolesta?

Mieheni ei tee muuta kuin makaa. Jos minä en ole kotona, hoituu lastenhoito ja muut perusjutut jotenkuten ok, mutta kun astun ovesta sisään, muuttuu mies sekä liikunta- että ajattelukyvyttömäksi. Jopa siinä määrin, että sairaana ollessanikin saan perustella joka ikisen pyyntöni hänelle selittämällä juurta jaksaen, miten en nyt millään jaksaisi tehdä sitä tai tätä, koska olen oikeasti sairas ja hän taas ei ole. Eikö yleensä normaalit aikuiset ihmiset tarjoudu tekemään asioita sairaana olevan puolesta ja jopa huolehdi sairastuneesta? Minä taas saan pyytää anteeksi aiheuttamaani vaivaa.

Taas jouduin itkemään ennenkuin mies tajusi, että hän voi töistä tullessaan hakea lapset kerhosta, kun minä olen kuumeessa kotona. Oli kyllä aika närkästynyt, mutta haki sentään. Mitä helkkaria tämä tällainen on? Ja pitääkö tätä sietää? Just tänään päätin, että enää en siedä.
 
[QUOTE="joskus";22482463]exäni pakotti minut lenkkeilemään hänen kanssaan, kun olin 38 asteen kuumeessa... lenkin pituus taisi olla jotain 25km... et silleen.[/QUOTE]

Öö...pakotti miten...aseella uhaten, vai?
 
[QUOTE="vieras";22482497]Öö...pakotti miten...aseella uhaten, vai?[/QUOTE]

Käytti paljon henkistä väkivaltaa, aina kun mahdollista haukkui ihan maanrakoon. Vihdoin ja viimein kun sain rohkaistua itseäni sen verran, että uskalsin jättää tyypin, aneli polvillaan etten jättäisi.
 

Yhteistyössä