Kellään takana useampaa käynnistystä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ViVa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ViVa

Aktiivinen jäsen
20.10.2007
1 506
0
36
Eli kysyisin miten ovat menneet ja onko toinen jne lähtenyt nopeammin käyntiin kuin eka?
Mulla siis esikoinen käynnistettiin ev 40+3 ja vajaa vuorokausi meni kun lähti käyntiin ja reilu 8h synnytys.

Nyt toinen käynnistys kohta edessä rv 38+1,ja jännittää että mitenhän se menee..
Kiitoksia kokemuksista! :)

ViVa rv 36+2
 
Itselläni kaikki synnytykset on käynnistetty (kalvojen puhkaisu ja tippa) .. ja olleet nopeita n. 7 tunnin kieppeilä kaikkien kesto . Eli aamulla käynnistelty ja iltapäivällä nyytit ollu sit jo kainalossa.
 
Minulla on kaksi käynnistystä takana. Ensimmäinen käynnistettiin rv 40 ja synnytyksen kesto oli muistaakseni 8h 40min. Ja toisessa käynnistettiin rv 41 ja synnytyksen kesto oli 2h 15min. Aika lailla lyheni tuo aika. ;)
 
mulla 2 käynnistystä takana.
vedet menneet molempien kanssa ekana ja ei ole lähtenyt pojat tulemaan ulos niin käynnistys ollut ainoa vaihtoehto mulla.
ekaa käynnistettiin 3 päivää, poika syntyi rv 37 lopulta.
toisen kanssa sain tabletin aamulla, toisen päivällä ja poika syntyi 02 aikaan yöllä eli alle vuorokausi meni. syntyi tasan laskettunapäivänä :)
toinen lähti siis paljon nopeammin ja rajummin käyntiin..

nyt rv 36+5 menossa ja ensi viikolla viimeistään taidan joutua osastolle käynnistykseen ellei mitään tapahdu sitä ennen itsestään.
olisi kiva kokea myös tavallinen käynnistyminen- sen näkee

:D
 
Neljä synnytystä takana, joista 3 käynnistetty.

Eka käynnistettiin vesienmentyä 40+5, synnytys laskettiin alkaneeksi, kun käynnistyksen aloittamisesta oli kulunut n. 3h. Synnytys kesti n. 4h.
Toinen käynnistettiin 38+4, synnytys käynnistyi n. 12h (???) käynnistyksen aloittamisesta ja synnytys kesti n. 7h.
Kolmas käynnistettiin 41+1, synnytys käynnistyi n. 8h ekasta cytotecista, synnytys kesti n. 4h.

Nelonen tekikin historiaa ja käynnistyi ihan itsestään 41+2!! :D Tosin käynnistys olis aloitettu 41+3... :kieh: :kieh:
 

Yhteistyössä