Eli kysyisin miten ovat menneet ja onko toinen jne lähtenyt nopeammin käyntiin kuin eka?
Mulla siis esikoinen käynnistettiin ev 40+3 ja vajaa vuorokausi meni kun lähti käyntiin ja reilu 8h synnytys.
Nyt toinen käynnistys kohta edessä rv 38+1,ja jännittää että mitenhän se menee..
Kiitoksia kokemuksista!
ViVa rv 36+2
Mulla siis esikoinen käynnistettiin ev 40+3 ja vajaa vuorokausi meni kun lähti käyntiin ja reilu 8h synnytys.
Nyt toinen käynnistys kohta edessä rv 38+1,ja jännittää että mitenhän se menee..
Kiitoksia kokemuksista!
ViVa rv 36+2