R
räkää täynnä
Vieras
Eli kun flunssa kestänyt jo kuukauden päivät ja alkaa keltaista räkää vuotamaan niin onko se paranemisen merkki vai esim. korvatulehduksen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:keltainen on paha ja läpinäkyvä hyvä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:keltainen on paha ja läpinäkyvä hyvä![]()
voi itku...mikähän se meillä nyt on sitten.... sekä mulla että 10kk vauvalla keltasta räkää tulee lähes koko ajan. Mun ysköksetkin on ihan keltasia. Kuumetta on tällä hetkellä vauvalla mutta ei mulla. Lääkäriinkö tässä pitää mennä...voi voi...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:keltainen on paha ja läpinäkyvä hyvä![]()
voi itku...mikähän se meillä nyt on sitten.... sekä mulla että 10kk vauvalla keltasta räkää tulee lähes koko ajan. Mun ysköksetkin on ihan keltasia. Kuumetta on tällä hetkellä vauvalla mutta ei mulla. Lääkäriinkö tässä pitää mennä...voi voi...
Alkuperäinen kirjoittaja Laura-vm86:merkki poskiontelontulehuksesta.. eli bakteeriräkää.. lääkäriin!
Alkuperäinen kirjoittaja Hännän Heilutus:keltainen räkä mulla ns. "hyvää" räkää ja tauti on poistumassa
vihreä on sitä että on tulehdus..