Kenellä on ihana kumppani?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maken kulta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sivupersoona.:
Mutta kun parisuhteessa on vähän muutakin kun seksi.

just niin on muutakin ja tuo ' muutakin ' ei taida enää toimia ihmisten välillä ,
tuon takia suhteet läsähtää yht'äkkii kuin pannukakku. kun seksi ei enää maistu. ei olekaan mitään yhteistä.

En minä tiedä kehuvatko he...

Mielenkiintoinen aihe; miten onnensa kukkuloilla pysytään, kun suunta on ylöspäin, niin nähdään uskomattomia suorituksia, joita jotkut pitävät typeryyksinä.

Varsinkin äkkirikastuneilla on suhteellisuudentaju kankaalla, amerikkalaisilla julkkiksilla on 200 paria kenkiä ja talon kokoinen vaatehuone, joku lentää ilmapallolla maailmaa ympäri ja suorittaa katoamistempun. toinen lähtee lappiin erämaahan ja kolmas alkaa jakaa köyhille ylimääräisiä. vaikeaa on ja joku vielä unelmoi rikkaasta elämästä.

Tätä taustaa vasten arjestaan onnelliset ovat kultahippuja ja saavat onnensa pitää, toivottavasti.

Mullakin on ihana mies! Tällä hetkellä tosi tärkeää on, että hän on myös hyvä isä. Kun näen, miten hän rakastaa lapsiamme ja pyörittää arkea yhdessä mun kanssa, rakastan häntä aina vain enemmän. Se mitä panostamme lapsiimme ei ole meidän parisuhteelta pois. Siis kun lapsemme ovat tasapainoisia ja iloisia, mekin olemme. Jos taas lapset eivät vaikuttaisi tyytyväisiltä, tuskin parisuhdekaan voisi hyvin. Toki lapset vievät tällä hetkellä (kun ovat pieniä) aikaa yhteiseltä yhdessäololta, mutta molempien ajatusmaailmaan kuuluu myös sellainen pitkäjännitteisyys. Kohta tämä rankin vauva-aika helpottaa taas, jolloin saamme enemmän yhteistä aikaa. Tulevaisuudessa kuitenkin meillä on taas _kymmeniä_ vuosia aikaa olla vain kahdestaan.

Tällä hetkellä tuo hyvä vanhemmuus on luonnollisesti pinnalla, mutta ovathan tallella kaikki nekin ominaisuudet, joista olen aina miehessäni pitänyt. Naururypyt silmäkulmissa, ääni, mielenkiinnon kohteet, keskustelutaito, tasapainoisuus.. Toisen kanssa on helppo olla kun molemmat ovat sinut itsensä kanssa ja haluavat elää eettisesti hyvää elämää.

Yhteistyössä