Kenelle mun pitää olla vihainen?

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Miehelle joka taas ei näköjään jaksa mitään kotona rakentaa, jos en pakota, se näköjään ei loppu. Tai äidille joka on myös sen takia vihainen miehelle, kun hän tulee aina auttamaan olemaan lasten kanssa, mut ei se tee mitään tai harvoin jotain edes, vaikka joka kerta lupa, vain jos meillä isot riidat se näyttää että tee jotain, mut äidin jälkeen mä riidellen aina miehen kanssa, nytkin olen niin vihainen, en jaksa ollenkaan hänen kans keskustella, vaikka mitä se kysyy minulta. Sekä en jaksa huuda jatkuvasti, en myöskään jaksa hoita vain itse kaikki ja muista kaikki, enkä äitiä enää jaksa, kun aina hänen jälkeen riitoja meillä, mä en vaan enää tajua mitä tehdä, en heitä molempia enää jaksa

Nyt mene itseesi! Juhlit yökaudet, muut hoitavat lapsesi ja passaavat sinua! Ja sinä vaan kiukuttelet ja vaadit mieheltäsi muiden töiden lisäksi vielä rakennustyötkin! Äkkiä sulla on kengän kuva takapuolessa! Miehesi taitaa oikeasti olla väsynyt!

sekä mun äiti on myös viime aikoina aika kamala sen suhteen, kun hän luule että mun pitää joka kerta ota hänet johonkin kun me lähdetään ja myös maksaa hänestä, vaikka monta kerta mä muutenkin sen ottanut mukaan, mut haluan myös perheen kans olla, mut se on vihainen mulle ja miehelle sen jälkeen ja luule että mun mies on niin pahaa ettei halua hänet mukaan, juu totta on ettei se joka kerta halua... mä en ymmärrä vaan, mä viimeks otin hänet Franssmanniin kun olimme lasten kaa, ostin hänelle, tilasin lahjaks Italiasta merkkilaukku Moschino, se kuitenkin ei ole tyytyväinen, lisääsin sen kun meillä noista asioista kokoajan riitoja ja mun pitää kaikki yksin hoita, tuntu välillä että ne halua mun pää pistää ihan sekaiseks

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nyt mene itseesi! Juhlit yökaudet, muut hoitavat lapsesi ja passaavat sinua! Ja sinä vaan kiukuttelet ja vaadit mieheltäsi muiden töiden lisäksi vielä rakennustyötkin! Äkkiä sulla on kengän kuva takapuolessa! Miehesi taitaa oikeasti olla väsynyt!

Haluatko kerron enemmän, mut yv:llä, mikä juhlat ne on ja miks

Juu mä riitoja aloitan kun en jaksa yks kiukuttelee jatkuvasti ja toinen ei tee mitään vaikka juu, minä teen, juu juu nyt mennään kotiin ja tehdään, sitten taas mä tuun töistä pois ja ei tapahtunut mitään vaan koneessa se pelasi jotain

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
sekä mun äiti on myös viime aikoina aika kamala sen suhteen, kun hän luule että mun pitää joka kerta ota hänet johonkin kun me lähdetään ja myös maksaa hänestä, vaikka monta kerta mä muutenkin sen ottanut mukaan, mut haluan myös perheen kans olla, mut se on vihainen mulle ja miehelle sen jälkeen ja luule että mun mies on niin pahaa ettei halua hänet mukaan, juu totta on ettei se joka kerta halua... mä en ymmärrä vaan, mä viimeks otin hänet Franssmanniin kun olimme lasten kaa, ostin hänelle, tilasin lahjaks Italiasta merkkilaukku Moschino, se kuitenkin ei ole tyytyväinen, lisääsin sen kun meillä noista asioista kokoajan riitoja ja mun pitää kaikki yksin hoita, tuntu välillä että ne halua mun pää pistää ihan sekaiseks

kuuleppas savanna. oot monta kertaa täällä sanonu että kun olit kasvuiässä ja teini ja mitä vielä niin äitis osti sinulle KAIKEN mitä vaan saatoit pyytää. ehkäpä äitis vaan haluais nyt vastavuorosesti jotain myös sinulta takas? eikös sinulla ollu isä kuollu? ehkä hän haluaa viettää teiän kanssa aikaa koska te olette hänen perheensä!!!

Juu mä riitoja aloitan kun en jaksa yks kiukuttelee jatkuvasti ja toinen ei tee mitään vaikka juu, minä teen, juu juu nyt mennään kotiin ja tehdään, sitten taas mä tuun töistä pois ja ei tapahtunut mitään vaan koneessa se pelasi jotain

olette siis kaikki jonkusortin tietsikka-addikteja?

mitäs jos kokeilette semmosta että viette ne koneet vaikka kaniin (piä vaan yks kone jolla teet töitä mutta jolla ei tehä muuta, ei ees palstailla) jos ei muuta keinoa ole pysyä koneista erossa (lue: jos ei löydy tahdonvoimaa olla koneesta erossa).

kummasti rupiaa asiat kotona hoitumaan kun ei ole pleikkarikoneita, x-boxeja eikä tietskkapelejä saatavilla.

ja mieti: tämmöseen käytökseen kannustat myös tyttöjäs kun ostelet heille kaikki maailman elektroniset pelit. ylös, ulos ja lenkille koko porukka! ei ihme että se ja tämä repsottaa talossa...

Alkuperäinen kirjoittaja AuldReekie:

kuuleppas savanna. oot monta kertaa täällä sanonu että kun olit kasvuiässä ja teini ja mitä vielä niin äitis osti sinulle KAIKEN mitä vaan saatoit pyytää. ehkäpä äitis vaan haluais nyt vastavuorosesti jotain myös sinulta takas? eikös sinulla ollu isä kuollu? ehkä hän haluaa viettää teiän kanssa aikaa koska te olette hänen perheensä!!!

Joo ja oikeesti jos kuka muu tahansa ois kertpnut äidistään vastaavaa niin häntä olisi tuettu ja myötähalailtu....
Savaannaa en henk. koht tunne ja heiddän parisuhteestaan miehen kanssa en mitään oikeestaan tiedä.

Alkuperäinen kirjoittaja AuldReekie:

Kyllä hän on yksinäinen, mua sekin stressaa ettei se halua oma elämää rakentaa, mut ei mulla vaan ole aika eikä energia että vain mun pitää kaikki tehdä, siis kaikki, kaikki putki asiat hoitaa myös, kaikki mitä riikki mee, kaikki mitä pitää tehdä, suunnittella, ehtiä, käydä siellä, tuolla, muistutta kaikki, käskeä siitä ja tätä rakentaa, vielä opitella rakentamaan, etsimään rakennusmiehia, kun kyseessä toinen kerros, etsiä kaikki, käydä töissä, pitää firmoja ja siitä ja tätä ja kikki vain minä ja minä ja minä ja vielä ehtiä lapsia jonnekin viemään, myös äitiä, myös että mieskin jää tytyväiseks, siis olenko mä joku robotti, mä eilen tulin kotiin klo 7.00 aamulla töistä ja menin nukkumaan klo 8noin se oti jo mua jaloista että herätys, herätys, klo 12, nyt mulla taas työt ja mitä se tekee, mua väsyttää mä mietin mitä pitää hoita ja se katso lasten kans lastenelokuvia, sitten ositan äidille, se laita mulle luuri kiinni kun heillä oli joku riita eilen, mistä mä en tiedä ja mun pitää huomenna viikoks mennä työasioille ja en saa hoitaja, kun prkle täällä kaikki kiukkutelee aina jostain

No jokaisen äidin kuuluu antaa lapselleen kaiken minkä voi eikä silti sen takia olettaa että tytär aikuisena elättää äitinsä.
tosin savannan äiti hoitaa lapsia paljon, ja tekee ilmeisesti kotitöitäkin, joten ei ole tavatonta jos hänetkin kutsutaan syömään jos perhe käy (tosi usein ) ulkona syömässä.

Joskus kirjoitit että olette käyneet 2 kertaa päivässä ulkona syömässä perheen kanssa. jos on noin usein varaa syödä, niin kyllä minustakin äitinä tuntuisi pahalta jos ei olisi varaa minulle tarjota. se tarjoaa jolla sitä rahaa on.

Meillä isovanhemmilla on paljon enemmän rahaa, käyvät itseään varten töissä ja säästävät itselleen. me olemme asuntovelkaisia ja aina maksaneet lasten hoidosta kalliisti jos hoitajaa olemme tarvinneet. eli ei ole varaa usein syödä ravintoloissa eikä tarjoilla kenellekään jos perheen kanssa käymme.

juu ja mä otan usein hänet mukaan, aika usein, mut se silti suuttu jos jossain hyvässä paikassa käymme niin miks ei hän ollut mukaana ja sitten mä olen vihainen miehelle ettei se tee mitään äiti hoita ja hän ei vielä halua äitiä ota, siis sekava tilanne, mut uskokaa pois en mä jaksa kuunnella siitä ja riidellä sen enempää, mulla pää oikeasti välillä mee sekaisin heijän takia ja en tiedä kenestä ja mitä jo ajattella ja miten toimia

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Haluatko kerron enemmän, mut yv:llä, mikä juhlat ne on ja miks

Sulla aina noita syitä riittää! No rahaahan ne yöjuhlat sulle tietää :D

Yhteistyössä