Puhuin taas miehen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Paha mieli tuli tästä ketjusta... :( Ensiksi siitä, kuinka ihmiset haukkuvat, arvostelevat ja ivaavat aloittajaa... Ei jaksa ymmärtää, ei.

Toinen pahan mielen aihe tuli aloittajan tilanteesta. Aika pattitilanteessa tunnut(te) olevan. Olisiko mahdollista ihan pysähtyä keskustelemaan ja pohtimaan yhdessä puolisosi kanssa, mitä elämältä haluatte? Ihan jo lastenkin tähden... Parisuhteeseen kuuluu kuitenkin mielestäni molemminpuoleinen kunnioitus. Ymmärrän, että mieltä varmasti hivelee, kun saa huomiota (jota ei koe kotona saavansa) toiselta mieheltä. Itse tällaisena ikäimmeisenä kuitenkin pysähtyisin ajattelemaan, kuinka pyyteetöntä se huomion antaminen on. Ja kannattaako sen vuoksi monia elämän asioita heittää menemään. Eräs minut pysähdyttänyt ajatelma on tämä: "Onni on hiljainen vieras - usein sen läsnäolon huomaa vasta, kun se on jo lähdössä."

Ja tiettyä itsekritiikkiä kuitenkin kannattaa ehkä harrastaa sen suhteen, mitä tänne kirjoittaa. Mitenkään en sinua halunnut tällä viestillä loukata, toivon elämääsi hyvää, ja asioiden selviämistä.

no minä en ainakaan usko pätkääkään näistä miljonääreistä ja muista, luulis semmosilla olevan pikkusen enemmän tasovaatimuksia vaimon suhteen kuin joku kälynen perheellinen strippari tarjoo. Venakolla on vaa niin vilkas mielikuvitus ja mammat täällä uskoo kaiken mitä tämä täällä suoltaa...

[QUOTE="www";22514287]Ihme äijä jos naimissa olevaa stripparia esittelee omille lapsilleen.

"Sorry mut se soittaa mulle joka ikinen päivää laita viestit, se on oikea herrasmies, tutustui jo mua omien lasten kaa, kaikille todisti miten mua rakasta, ette vaan tiedä mitään, se näi jopa mun äitiä ja jopa mun äiti sanoi wau mikä mies se"[/QUOTE]

Siis, NAIKO se sun äitiäs?
"se näi jopa mun äitiä ja jopa mun äiti sanoi wau mikä mies se"[/QUOTE]

Erikoista!

kyllähän sä nyt annat aika kivan kuvan itestäs tälle uudellekin miehelle jos nyt sen matkaan lähdet, varmaan se miettii että entäs jos vastaan tulee joku vieläkin rikkaampi niin lähetkö sä senkin matkaan

No, tuskin se uusi mies pieniä vieraita lapsia haluaa riesakseen, joten heidät kannattaa jättää isälleen! Uudet lapset sitten uudelle miehelle, ei tule perintöriitoja tms. vastoinkäymisiä tulevaisuudessa ja miehen vanhemmat lapset tajuavat, ettet mennyt rahan takia yhteen heidän isänsä kanssa.

Siis täh?

Käsitinkö nyt oikein, että Venakko Milana raataa töissä ja elättää perheensä? Ja ymmärtääkseni tekee kaikkensa sen eteen ja mies vain sanoo ettei jaksa?
Toisen pitäisi jaksaa ja toisen ei?

Jos mä kirjoittaisin saman ihan selko suomenkielellä, niin luulisin että ois palstalaisilla eri ääni kellossa.

Ja täällä vedetään kyllä niin yli kaikki, Milana on nollannut tilanteen kahtena vkl:na (luultavastikkin), niin se nyt on sitten teidän mielestä ryypännyt ja rellestänyt kaikki kahdeksan vuotta? Mitä hän kertoi eläneensä miehensä kanssa...

No ei todellakaan! Ehkä tässä ketjussa pääset tähän käsitykseen, mutta miehensä ja äitinsä käytännössä hoitavat kaiken! Hän vaan shoppailee, bilettää ja strippaa. Mies käy töissä, Savannan sanojen mukaan isokin johtaja jossain;-) joten todennäköisesti voi on vastuutakin. Äitinsä hoitaa lapsen tarhan kanssa...
Eka ajatus on että miljonäärin rahat on noussut huiviin..

Olet läheisriippuvainen eli yksin et selviä. Tähän asti äitisi ja miehesi ovat olleet ne oljenkorret, jotka pitävät sinut vielä kasassa. Yksin olet heikko ja masennut, kun masennut jo nyt. Et selvästi tiedä mitä elämältäsi haluat. Mene psykologille juttelemaan ajoissa.

Tämän "diagnoosin" tein ihan vain lukemalla aloituksiasi. Jos asuisin paikkakunnallasi voisin auttaa, mutta täältä käsin en =)

Sipsi kirjoitti hienosti. Ehkä savanna ei näe tällä hetkellä niitä hyviä puolia elämässään. Kaiken ei tarvitse olla kiiltokuvaa. Kuten vanha sanonta sanoo: "ei se vaihtamalla parane". Uusi mies saattaa olla vaikka kuinka kylmä ja julma ihminen, vaikka rahaa oliskin.

[QUOTE="psykologi";22524255]Olet läheisriippuvainen eli yksin et selviä. Tähän asti äitisi ja miehesi ovat olleet ne oljenkorret, jotka pitävät sinut vielä kasassa. Yksin olet heikko ja masennut, kun masennut jo nyt. Et selvästi tiedä mitä elämältäsi haluat. Mene psykologille juttelemaan ajoissa.

Tämän "diagnoosin" tein ihan vain lukemalla aloituksiasi. Jos asuisin paikkakunnallasi voisin auttaa, mutta täältä käsin en =)[/QUOTE]

Ja läheisriippuvainen EI diagnoosina tarkoita, että ei pärjää ilman läheisiä. Läheisriippuvainen on ihminen, jonka käytös on muovautunut sopimaan toisen ihmisen ongelman ympärille. Esim. alkoholistin perheenjäsenet ovat sopeutuneet siihen ettei heille voi tulla ketään kylään, koska yksi perheenjäsen oksentelee pitkin kämppää.

Läheisistä riippuvaiselle annettaneen jokin muu diagnoosi.

Haukukaa rauhassa:). Mut päätös teen minä, en vaan kaikki tuntet osaa selittää mikä pyöri mulla nyt ja jo kauan, välillä enemmän ja välillä vaan olen ja kestään elään etenpäin

Käsittääkseni se ei ole haukkumista jos on huolissaan sun mielenterveydestä. Mun paras kaveri sairastaa kaksisuuntaista mielialahäiriötä ja sen jutut on tismalleen samanlaisia kuin sulla. Mä en ainakaan toivo kenellekään istten sitä masennusvaihetta tuossa sairaudessa, kun se iskee, tajuat kaiken p**kan mitä oot tehnyt, ja sitten vasta masentaakin. Ole kiltti, hae apua itsellesi.

Käsittääkseni se ei ole haukkumista jos on huolissaan sun mielenterveydestä. Mun paras kaveri sairastaa kaksisuuntaista mielialahäiriötä ja sen jutut on tismalleen samanlaisia kuin sulla. Mä en ainakaan toivo kenellekään istten sitä masennusvaihetta tuossa sairaudessa, kun se iskee, tajuat kaiken p**kan mitä oot tehnyt, ja sitten vasta masentaakin. Ole kiltti, hae apua itsellesi.

on bannissa eli ei vastaa ja muutenkin pari kk vanha ketju.

Mun on - anteeksi vaan kamalasti - vaikea uskoa, että rikas ja kunnollinen mies haluaisi elämänkumppanikseen stripparin. Elokuvissa ehkä, mutta tosielämässä...en usko. Ainakaan jos on ns. vanhan rahan suvusta.

On naisia, joiden kanssa pidetään hauskaa, ja on naisia jotka otetaan vaimoksi - jotenkin noin se vanha lausahdus meni, ja joissain tapauksissa se pitää hyvin paikkansa.

Can't make a ho' in to a housewife. Sori, piti vaan vastata tohon kysymykseen.

[QUOTE="psykologi";22524255]Olet läheisriippuvainen eli yksin et selviä. Tähän asti äitisi ja miehesi ovat olleet ne oljenkorret, jotka pitävät sinut vielä kasassa. Yksin olet heikko ja masennut, kun masennut jo nyt. Et selvästi tiedä mitä elämältäsi haluat. Mene psykologille juttelemaan ajoissa.

Tämän "diagnoosin" tein ihan vain lukemalla aloituksiasi. Jos asuisin paikkakunnallasi voisin auttaa, mutta täältä käsin en =)[/QUOTE]

Diagnoosi läheisriippuvainen EI tarkoita ettei pärjää ilman läheisiään. Läheisriipuvaisella tarkoitetaan henkilöä, joka on muokannut käytöstään sopimaan läheisen ihmisen ongelmakäyttäytymisen ympärille.
Esim. alkoholistien läheiset ovat yleensä läheisriippuvaisia, koska he pitävät normaalina, että yksi juo usein, ettei kavereita voi kutsua kylään ex tempore, että yhdellä kuluu aamut oksennellessa, että päivystyksessä on käytävä viikottain etc

savanna so sick

Yhteistyössä