Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Sitähän sanotaan, että lapset muistuttais heti synnyttyään enemmän miestä, että isä helpommin hyväksyis lapsen varmasti omakseen.
Mikä kompleksi sulla on??
Saman olen minäkin joskus lukenut, eli ei mikään kompleksi ollenkaan. Periytyy luolamies-ajoilta. Mies kun ei voi ikinä, missään tapauksessa (paitsi Fritzl..) olla varma isyydestään, joten luonto järjestänyt asian niin että vastasyntynyt lapsi muistuttaa isäänsä. Mutta entä jos lapsen isä onkin oletetun isän veli, tai isä, tai joku muu samannäköinen?
Oli miten oli, meidän lapset eivät ole missään vaiheessa muistuttaneet isäänsä.