Kenen mies ei"osaa"sanoa rakastan sinua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pettynyt

Vieras
Tai ei osaa näyttää välittävänsä sinusta?

Mun mies kun"ymmärtää"ton minusta välittämisen eri tavalla :(

Ja jos kysyn,että rakastatko mua,sanoo että tottakai. Mä kun joskus haluisin kuulla ton lauseen ihan oikeesti :/

Meillä ihan sama juttu.. Ei koskaan sano itse rakastavansa.. vastaa kyllä niin minäkin sua jos sanon sille että rakastan.. Kännissä kyllä sanoo aina kuinka paljon rakastaa, mutta sanois sen myös selvinpäin! :/

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Ootteko kauan ollut yhdessä?

Mulla itselläni meni todella kauan,joitain vuosia ennenkuin opin sanomaan ne sanat miehelle,en tie miksi se oli niin vaikeaa..

3 vuotta tuli kesän alussa yhdessäoloa täyteen. Eilen siitä riitakin saatiin aikaan,kun kysyin,että tarkoittaako se sitä,ettei hän oikeesti mua rakasta jos ei sitä sano itse edes joskus. Sanoi vain että pitääkö sitä aina jankata.
Sanoi vielä yhdessä vaiheessa,että ei hällä muita rakkaudenkohteita ole kuin sinä. ( ja kun mä olen niiiiin pirun mustis )
En oo oppinut luottamaan vielä tän 3v aikana,vaikka ois jo pitänyt. Joskus on aikoja että olen mustis,mut en sitä näytä,ja joskus taas että oikein räjähdän kunnolla sitten mustasukkaisuuden takia.

Me ollaan oltu yli 4v yhdessä ja mies on sen kerran mulle sanonut. Mutta sen huomaa muutenkin ilman sanoja.

Ex taas hoki monta kertaa päivässä ja olikin sitten ihan pettäjäkakka.

Alkuperäinen kirjoittaja aave:
Me ollaan oltu yli 4v yhdessä ja mies on sen kerran mulle sanonut. Mutta sen huomaa muutenkin ilman sanoja.

Ex taas hoki monta kertaa päivässä ja olikin sitten ihan pettäjäkakka.

Nii ehkä tuo mies tekee sen sit teoillaan. On ehkä sen sortin mies :/ Mutta ehkä mä olen sit sen verran"kökkö"ihminen,että haluisin sen edes joskus kuulla sanovan ihan oikeesti sen 3 sanaa.

ei meilläkään tuota sanota. Lienenkö itsekään kertaakaan sanonut. kuuluuko se vihkikaavan sanoihin, en muista enää :ashamed:
Mutta asian voi esittää muutenkin ihan teoillaan, ilmeillään, eleillään. ja sanotaanhan meillä, joskus tuntuu että onko kaikessa ihan niin vahva tunnekaan mukana vai onko tapa, rakkaani kultaseni jne

Minun mies on aika huono tuota lausetta sanomaan. Siis todella huono. Mutta kyllä hänestä näkee että välittää paljon ja rakastaa, vaikka ei sitä sanokkaan.
Olen itse sellainen immeinen etten varmastikkaan edes tykkäisi jos toinen usein hokee rakastavansa.. :whistle:

Yhteistyössä