Scorppareita kävin joskus kattoon ja samalla keikalla olivat White Snaken kanssa.... Brad Pittin, ulkolaisista ja suomalaisia Hannele Lauri, Jyrki Kovaleff (?), Laura Voutilainen, Irina, Toni Wirtanen, Anna Eriksson, Sipe Santapukki, Eero Saarisen, Riitta Havukaisen (Hansusta ja Pirrestä muistaakseni Hansu), Antero Mertaranta, Litmasen Jarin ja ja.... Sit se nyrkkeilijä nainen... Eva Wahlström (tai mikäs se sukunimi olikaan ja miten kirjoitettiinkaan.) Miitta Sorvali, Ilmari Saarelainen, Juha Hyppönen.... joko riittää??
Niin juu ja Salkkareiden ossin kansa olen samassa kuvassakin :ashamed:
Sitä kuvaa ei julkaista missään tosin kaikilla mun polttareissa olleilla sellainen kuva saattaapi ollakkin...
Niin ja Jope Ruonansuun ja Anna Hanskin... Riki Sorsa, Kirkan, Niin ja olen käyny Kummeleiden Jackpot keikalla, ja sit Sakari Pietilän ja Erkka Westerlundin, Janne Virtasen, Jukka-Pekka palon, Jari Kurrin ja Vanessan,
Tuolla Vierumäen Urheiluopistolla näkee kovasti tuttuja naamoja ja nyt kun Heinolan Kesäteatterikin on niin tunnettu hyvien näyttelijöiden parissa niin siks täällä näkee noitakin kovasti.