Kenet julkkiksen oot nähnyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Meitsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja hopeapaju:
Täällä entinen nimmareiden keräilijä, joten aika monta julkimoa on tullut nähtyä :) Sanotaan nyt vaikkapa että kaunareiden sally ja eric :laugh:

Nokitan Kristenillä :wave: :D

Mäkin oon muuten nähnyt ton... Olisko ollut 89-91?

Mä oon nähnyt Thornen ja Darlan
:xmas:

Mun piti oikein miettiä.
Jutellut/viettänyt aikaa olen Remun, Paula Koivuniemen, Janne Hurmeen :x , Virve Rostin, Freemanin ja monen jääkiekkoilijan kanssa.
Jenni Dahlman-Räikkönen oli mun koulukaveri (siis samassa koulussa, ei kaveri).
Vanilla Icen olen nähnyt :D , NKOTB:n pojat, Marky Markin :xmas: , Bon Jovin, Aerosmithin, Billy Idolin, yms yms.
Martti Ahtisaaren kanssa olen jutellut. Ja George Bush vanhemman näin kerran ihan lähietäisyydeltä, samoin Silvian ja Kaarle Kustaan.
Kuuluisia urheilijoita vino pino. Eräs Turkin jalkapallomaajoukkueen tähti kysyi multa Istanbulin lentokentällä että "onko tämä tuoli vapaa?" ensin turkiksi ja sitten saksaksi. Ihq Ilhan Mansiz :heart: :p

Urheilijat ylipäätään.Beckham namuin livenä näkemistäni :p
Sari Siikander oli samoissa häissä.Uotisen Jorkki pyörii täällä päin joka kesä.Mun tyttö joutu sen kans tanssimaan viime kesänä samalle lavalle :D
Nightwishin Marco Hietala tuttu ja Tarja Turusta olen palvellut töissä.
Siinä nyt äkkisiltään mieleen tulleet =)

Alkuperäinen kirjoittaja Meitsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja hopeapaju:
Täällä entinen nimmareiden keräilijä, joten aika monta julkimoa on tullut nähtyä :) Sanotaan nyt vaikkapa että kaunareiden sally ja eric :laugh:

Nokitan Kristenillä :wave: :D

Mäkin oon muuten nähnyt ton... Olisko ollut 89-91?

Mä olin lukion ekalla kun näin Kristenin, eli 93-94.

Nähny ihan hirveän monia, mutta jos luettelen vaikka sellaisia, joiden kanssa jutellut/vaihtanut pari sanaa.... Ville Valo, Jukka Puotila, Yrjänä, 69 Eyes tyypit, Metallican Kirk, Iron Maidenin Dickinson, Alice Cooper, Megadeth-Dave, Jonna Tervomaa, Ismo Alanko... monia muita...

Paras "julkkiskohtaaminen" oli muuten Kanarialla, Maspalomasissa joskus kaaaauan sitten.
Kaverini hihitteli, osoitti yhtä saksalaisten suosimassa baarissa istunutta miestä ja sanoi KOVAAN ääneen että "hähää, kato tota, lievä Folke West wannabe".
Joo, se oli Folke :xmas:

Scorppareita kävin joskus kattoon ja samalla keikalla olivat White Snaken kanssa.... Brad Pittin, ulkolaisista ja suomalaisia Hannele Lauri, Jyrki Kovaleff (?), Laura Voutilainen, Irina, Toni Wirtanen, Anna Eriksson, Sipe Santapukki, Eero Saarisen, Riitta Havukaisen (Hansusta ja Pirrestä muistaakseni Hansu), Antero Mertaranta, Litmasen Jarin ja ja.... Sit se nyrkkeilijä nainen... Eva Wahlström (tai mikäs se sukunimi olikaan ja miten kirjoitettiinkaan.) Miitta Sorvali, Ilmari Saarelainen, Juha Hyppönen.... joko riittää?? :D

Niin juu ja Salkkareiden ossin kansa olen samassa kuvassakin :ashamed:
Sitä kuvaa ei julkaista missään tosin kaikilla mun polttareissa olleilla sellainen kuva saattaapi ollakkin...

Niin ja Jope Ruonansuun ja Anna Hanskin... Riki Sorsa, Kirkan, Niin ja olen käyny Kummeleiden Jackpot keikalla, ja sit Sakari Pietilän ja Erkka Westerlundin, Janne Virtasen, Jukka-Pekka palon, Jari Kurrin ja Vanessan,

Tuolla Vierumäen Urheiluopistolla näkee kovasti tuttuja naamoja ja nyt kun Heinolan Kesäteatterikin on niin tunnettu hyvien näyttelijöiden parissa niin siks täällä näkee noitakin kovasti.

livenä ja lähietäisyydeltä ari koivusen, anna erikssonin, laura voutilaisen, janne ahonen, se salkkareiden ossi, frederikin :$ ,sipe santapukki,leningrad cowboysin ukot

Ai, tässä huomioidaan sellaisetkin, joita on ollut kattomassa keikalla? Ja sellaiset, jotka on kävelleet vastaan kadulla? Niitähän riittää. Janne Ahonen, Riitta Väisänen, Petteri Summanen, Aku & Laura, Neumann, Nina Tapio, Asko Kallonen, Jone, Ilkka Alanko. Melkein aina kaupungilla jonkun näkee.

Mm. Kotikadun väkeä, Samuli Edelmann, Kaija Pohjola, Pauli Hanhiniemi, Kirka, Arja Koriseva, Marjorie, Hausmyllyn jätkät, Tapani Kansa, Vesa-Matti Loiri, Anna Hanski, Kaija Koo.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
ehkä suurin julkkis kenet oon livenä nähny niin Keanu Reeves :heart:

MISSÄ sä olet nähnyt Keanun? Ja MINKÄLAINEN se oli?Oliko pitkäkin? Ja komea?

reeves oli esiintymäs oliskohan ollu v.1999 vaasan rantarockissa dogstar-nimisen bändin kanssa ja mä olin ihan eturivissä vahtaamassa ja oli se niiiiiiiiiiin komeeeee!! :heart: :heart:

muoks. vuosiluku oikein

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:
lasketaanko antero mertaranta ? Janne ahonen? :D

ootko sä Lahden seudulta ? ite samat ja bongannu.

nii ja laura voutilaisen. joka on muuten luonnossa tooooosi pikkunen ja toooosi ... ruma :ashamed: minusta

Täältähän minä... lauraan olen pari kertaa törmännyt. Ei ihminen minun makuun jos niin voi sanoa. Koska se haukkui meidän koiraa :heart: :snotty:

muoks. tai no ei haukkunut mut..mut..pitkä juttu. tultiin kerran lenkillä vastaan ja se oli muksujen kans. muksut ois tulleet koiraa silittelemään niin äitee kävi jotain murisee ja tuhisee ja kiskoi lapset pois

Yhteistyössä