M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja asutko virpi jossain suomen harlemissa:mikä toi hullu nainen nimeltä virpi on,,ei kait sillä oikeasti lasta ole,,kamalaa mitenhän se haukkuu oman lapsen jos se joskus epä onnistuu tai tulee avio ero. luulee viel olevansa fiksu vaikkei osaa ku haukkua ihmisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja oma kokemus:aikuisenakin harmittaa et vanhemmat eros, ja oon jo sentään 35. Itkin isän perään illat vuosikausia (salaa) vaikka nähtiinkin usein. Se ero särki mun sydämen täysin, mut koskaan en myöntänyt sitä äidille, en isälle koska aattelin et heille tulee paha mieli. Ja olin kiltti koulussa pärjäävä kympin tyttö.
Ja oon aikuisena ihan normaali ihminen, pärjään omillani jne. Sen verran se kasvatti, et samaa surua en omille lapsille tuu ihan noin vaan tuottamaan. En eroais ihan tuosta noin vaan ajattelematta lapsia ensin, käymättä terapeutilla ja yrittämättä useamman vuoden ajan parannusta tilanteeseen. Tietty väkivalta ja alkoholi jos niitä on kuvioissa muuttais tilanteen.
RIVIT ON MENNY SEKASIN ELI TEKSTI HIUKKA SEKAVA! EI SIIS OLE ITSEKÄSTÄ EROTA AP! VOIMIA!Alkuperäinen kirjoittaja HUKKA:KYLLÄ SE NUT VAAN ON NIIN ETTÄ LAPSELLA ON PAREMPI ELÄÄ "KAHDESSA HYVÄSSÄ KODISSA" KUN YHDESSÄ "PAHASSA" MIKÄ TARKOTTAA SITÄ ETTÄ JOS VANHEMMAT ESITTÄVÄT OLEVANSA ONNELLIÄÄN ITSEKÄSTÄ EROTA AP! LAPSILLEKIN VARMASTI HYVÄ RATKAISU. SAAVAT 2 KOTIA MISSÄ MOLEMMAT VANHEMMAT HUOLEHTIVAT LAPSISTA VUOROTELLEN!! VOIMIA.
MINULLA TULI MIELEEN ETTÄ KUULOSTAT SILTÄ ETTÄ SINULLA VOISI OLLA MASENNUS?SIA SIITÄ EI TULE MITÄÄN JA LAPSET VAISTOAVAT SEN. ON PAREMPI EROTA JOS SUHDE EI TOIMI. EI KAI KUKAAN ELÄ IHMISEN KANSSA JOITA EI RAKASTA VAIKKA SE MUUTEN OLISIKIN IHANA.EI YHT
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Häpeämätön ihminen on sosiopaatti!
Alkuperäinen kirjoittaja dfgh:totta kait lapselle on parasta et vanhemmat rakastaa toisiaan ja ovat aina yhdessä,mut aina suhde ei toimi ja on parempi erota. ite elän ihanaa ja tasapainoista elämää mieheni ja lapseni kans,mut jos en rakastais miestäni ni kyllä varmaan eroaisin jos mikään ei auttais,,
Alkuperäinen kirjoittaja huh:on mulla lapsi ja olen hyvä äiti,enkä hauku täällä jos joku haluaa erota miehestään. virpi ei puhu asiaa vaan laukoo kiihkona mitä sattuu.
Alkuperäinen kirjoittaja BElle:Joo.. jos minä ja eksäni olisimme pitäneet kiinni "ydinperheestä", niin toinen meistä ei takuulla olisi enää hengissä. Sen sijaan tajusin lähteä pois ja lapsella on kaksi onnellista ja tasapainoista vanhempaa sekä kaksi sukua elämässään. Teimme ratkaisun ajoissa.
Alkuperäinen kirjoittaja -:Jännä juttu, että sä vaan yksin päätät, että lapset muuttaa myös.
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:Jos olisi lapseni paras se, että hän asuu muualla, hyväksyisin sen kyllä.
Jos olisi sinun lapsellesi paras ratkaisu asua muualla, etkö hyväksyisi sitä, vai pitäisitkö kiinni silläkin uhalla, että lapsesi myöhemmin tulee kärsimään?
Mä ainakin hyväksyisin.
Mutta siihen pitää olla aika painavat perustelut, että lapsen on parempi asua muualla kuin isän ja äidin luona. Kuten väkivalta, alkoholi jne. Ap puhui seksi-ongelmasta, se ei mielestäni ole syy pakata kamoja ja lapsia, ja lähteä pois. Se on asia, mitä voi yrittää ratkaista, hakea apua jne. Lapset ei ole vaarassa, heillä on turvallinen koti kuitenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja huh:on mulla lapsi ja olen hyvä äiti,enkä hauku täällä jos joku haluaa erota miehestään. virpi ei puhu asiaa vaan laukoo kiihkona mitä sattuu.
Alkuperäinen kirjoittaja oma kokemus:aikuisenakin harmittaa et vanhemmat eros, ja oon jo sentään 35. Itkin isän perään illat vuosikausia (salaa) vaikka nähtiinkin usein. Se ero särki mun sydämen täysin, mut koskaan en myöntänyt sitä äidille, en isälle koska aattelin et heille tulee paha mieli. Ja olin kiltti koulussa pärjäävä kympin tyttö.
Ja oon aikuisena ihan normaali ihminen, pärjään omillani jne. Sen verran se kasvatti, et samaa surua en omille lapsille tuu ihan noin vaan tuottamaan. En eroais ihan tuosta noin vaan ajattelematta lapsia ensin, käymättä terapeutilla ja yrittämättä useamman vuoden ajan parannusta tilanteeseen. Tietty väkivalta ja alkoholi jos niitä on kuvioissa muuttais tilanteen.
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Häpeämätön ihminen on sosiopaatti!
Hyvä ettei psykopaatti sentään!