KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tl!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tl!!!

Vieras
Täällä kirjoittelevat keskenmenon, tuulimunan tai kohdunulkoisen raskauden kokeneet. Muut keskustelijat ovat myös tervetulleita juttuihin mukaan.

Anu, 28v. Pohjanmaa, 5v. tyttö. yrit. 05/03, km 01/02 ja 11/05
Niisku, 22v, Vantaa, km 11/05, tm 05/06
Tatti 31v. Pohjanmaa, yritystä -98, km 4/ 03, 6/04, 9/04 ja 5/06
Jazz, 29v. Helsinki, km 02/04, 04/04, 06/04, 08/04 tyttö 08/05 ja km 06/06, 10/06
Tl, 27v. Pohjanmaa, esikko -02, km 06/05, 05/06 ja 10/06
Safiiri, 34v, Keski-Suomi,poika 10/00, poika 03/03, tm 05/04, tyttö 06/05, km 04/06
Kapris 27v, etelä-Suomi, tyttö 09/05, km 10/06
Karoliina 41v, Etelä-Suomi, tyttö 03/96, poika 06/98, km 04/06, km 09/06
Papu 31v, Häme, poika-94, poika-00, tyttö-04, km-09/06
Niksu, 27v, Pirkanmaa, poika-05, tm 10/06
antzi, 23, Nurmijärvi, km 10/06
Tiuhti 29v, Turku, km 10/05, Enkelipoika 08/06
Tehotyttö 35v, Varsinais-Suomi, poika 04/96, tyttö 08/98, poika 07/05, km 10/06
Ruusa07, 31v, P-Häme, tyttö 8/04, tm 10/06
senora, 40v, Pohjois-Pohjanmaa, km 10/06
Tuuli, 34v, etelä-Suomi, km 9/06
ÄssÄ, 28v, Kanta Häme, tytöt 00, 02, km 11/06
mama, 40v, ?? , 4 lasta , km11/06
Kirppu!, 31v, tyttö 12/05, km 11/06
Omppu75, 31v, poika 03/04, km 11/06
miima84, 22v poika 05/06,km12/06
Hannastiina83 Yrit 04/06 km 06/06

Huomenta!

Aattelin aloittaa uuden ketjun kun noita sivuja oli tullutkin kiitettävästi. Pitäis olla viimesin lista, mut tarkistakaa ja kisäilkää jos jotain uupuu.

Kävikö senora siellä ikeassa? Oliko ruuhkaa? Tahtois lähtä käymään siellä mut mies topuuttelee. Käyään myöhemmin sitten kun ei ole enää nii paljon porukkaa. :( Tylsä ihminen.

Miimalle halaus, kaunis teksti

Tuleville jännääjille oikein paljon plussatuulia!!!

Hyvät sunnuntait kaikille!

Heissan kaikille!

Kiva kun Tl aloitit uuden ketjun. Ajattelin nimittäin eilen, että Miiman kauniit sanat olisivat hyvä päätös edelliselle pitkäksi venyneelle ketjulle.

Tervetulotoivotus teille uusille tänne meidän porukkaamme! Härkä, bellamariia, hannastiina ja miima: pahoitteluni teidän menetyksistänne. Halauksia ja voimia, rankasti on teitäkin koeteltu.

Härkä: tutulta kuulostavat noi mietteet sen suhteen että vauvauutisia satelee joka suunnasta ja muilla tärppi tulee heti eikä mitään ongelmia ole raskauden suhteen. Olen ihan vilpittömästi onnellinen muiden puolesta, mutta se vaan muistuttaa omasta surkeasta tilanteesta ja tuntuu siksi pahalta. Yritän olla katkeroitumatta siitä, että kerta toisensa jälkeen kroppani pettää mut. Hienoa että sulla mies on tukena ja osaa lohduttaa, se on tärkeätä. Ja yritä kaikista ikävistä fiiliksistä huolimatta jaksaa uskoa tulevaan. Mulla oli neljä keskenmenoa ennen tuota meidän elokuussa 2005 syntynyttä tyttöä, ihmeitä siis tapahtuu. Tsemppiä!

Uudelleen yrittämisestä ollaan keskusteltu aikaisemmin ja lopputulos on ollut se että suosituksia on yhtä monta kun on lääkäreitäkin. Meille on useimmiten suositeltu yksien menkkojen odottamista, mutta tämä vissiin riippuu ihan siitä kuinka pitkälle raskaus on edennyt ja minkälaisia toimenpiteitä on jouduttu tekemään. Yleisesti ottaen spontaanin keskenmenon kohdalla ei välttämättä tarvitse odottaa ennen uutta yritystä, uusi raskaus ei ala ellei kroppa ole siihen valmis. Ultralla pystytään nykyään varmistamaan tarkkaan myös LA, jonka varmistamisen vaikeus on ennen ollut syynä odottamiseen. Mutta kannattaa kuunnella omaa lääkäriä ja tietysti myös kuunnella omaa fysiikkaa ja psykiikkaa (lainaan myös tehistä, oli niin hauska sana).

Tl: ovatko raskausoireet jo vahvistuneet? Saitko aloitettua lääkityksen? Ihme kommentti anopiltasi. Mun anoppi on yhtä tahdikas ja ihastuttava, mutta en enää jaksa ajatella häntä. Yritä sinäkin laittaa oman anoppisi tyhmät kommentit ihan omaan arvoonsa.

ÄssÄ: hienoa että ovis löytyi. Mun käsittääkseni oviksen jälkeen alkaa taas kuiva kausi, eli kuulunee asiaan. Kohta päästään siis jännäämään sua. Hauskaa!

Ruusaakin päästään pian jännäämään. Mulla on ihan sama juttu että alavatsalla on milloin mitäkin jomottelua, nippailua, kuumotusta ja ihme tuntemuksia. Musta tuntuu että se tosiaan johtuu siitä, että toiveet uuden raskauden suhteen on NIIN korkealla että sitä kerta kaikkiaan tutkailee omaa kroppaansa tarkemmin kuin aikaisemmin.

Tuuli: ilmeisesti sulla on tosiaan keskenmeno sotkenut kierron pahasti. Ikävää! Oviksen tikuttelusta olisi sulle varmasti hyötyä, ihan jo kierronkin kartoittamiseksi. Se ei ole hankalaa eikä mulla ole koskaan ollut vaikeuksia tulkita tikkujen tuloksia. Ajoitus on tärkeä ja tässä kierrossa olin itse liian myöhän liikenteessä, siksi jouduin arpomaan tuloksen suhteen. Sun kannattaa tilata netistä oikein tukkupakkaus tikkuja ja aloittaa tikuttelu aikaisessa vaiheessa mutta varautua siihen että ovis saattaa tulla sen pisimmän kierron mukaisesti vasta kp 20-30. Tikuttelua täytyy harrastaa joka päivä suunnilleen samoihin aikoihin. Tikkujen mukana saat hyvät ohjeet, eli ei hätää. Tikkuja voit tilata esim. mammaksi.fi tai kotitestit.com. Apteekistakin löytyy mutta ne on aika kalliita.

Ai Kapris olikin ehtinyt sulle jo hyvin kartoittaa ovistikkujen käyttöä, mutta kertaus on opintojen äiti. =) Mitenkäs Kapriksella on tikuttelu sujunut, vieläkö näyttää haamua vai onko viiva jo vahvistunut?

Safiiri: hienoa että angiina on selätetty. Mulla on myös ihme kipuilua ja nippailua. Olen yhtä ihmeissäni kuin sinä. Kipuilun lisäksi mulla on nyt jo kuudetta päivää ihme tiputteluvuotoa. Rasittavaa sanon minä. Eiköhän ne lääkärit ole osannut sulle määrätä oikeat lääkkeet, eli ei kannata sitä murehtia mahdollista tärppiä ajatellen. Luin toiselta palsalta naisesta joka oli käynyt alkuraskauden ultrassa vuotojen takia viikolla 6+. Diagnoosiksi sai alkavan keskenmenon ja hoidoksi lääkkeellisen tyhjennyksen. Oireet eivät kuitenkaan loppuneet ja tarkistusultrassa löydettiin elävä sikiö joka vastasi viikkoja!! HURJAA! Ja nyt nainen on kasvattanut sinnikästä sissiä jo viikoille 38. Ihmeellisiä tarinoita on maailma täynnä.

Kirppu: tutulta kuulostavat ajatukset minän löytymisestä. Mulla oli ihan samoja fiiliksiä kun lopetin imetyksen ja myös silloin kun menkat alkoivat. Tuntui kivalta olla taas nainen. Nyt on taas kroppa sekaisin, mutta eiköhän se tästä vielä tasoitu. Toivottavasti menkat alkaisivat niin pääsisitte kohti uutta yritystä.

Senorallekin toivotan tsemppiä tähän yrityskiertoon ja toivottavasti Tehis myös bongaa oviksen ja pääsee kohta jännäämään mahdollisia tuloksia!

Sitten tämä romaanin päätteeksi vielä vähän omaa napaa.

Eli pientä tuhruvuotoa on edelleen, nyt jo kuudetta päivää. Oletetusta oviksesta on 10 päivää. Olen ihan pihalla että missä mennään ja mitä tämä nyt sitten on. Normaalikierroissa mulla ei ole koskaan ollut mitään välivuotoja tai vastaavaa tiputteluvuota. Ottaa suunnattomasti päähän että mun kroppa ei voi toimia. Yritän pitää jalat maassa, mutta kovasti kuitenkin toivon että tämä olisikin jotain raskauteen viittaavaa. Oireitakin löytyisi jos oikein tutkailee, rinnat ovat edelleen todella kipeät, alavatsassa tapahtuu ihmeitä, pissalla saa juosta, väsyttää ja huimaa ja hajuaistikin on hieman terästäytynyt.

Huoh, ensi viikolla taidan taas pudota korkealta ja kovaa.

Aivan ihanan kirjoituksen oli Miima kirjoittanut. Liikutuin!

Jazz, koita olla ens viikolla putoamasta! Nimittäin eikös tuollainen outo tiputtelu vois olla kiinnittymisvuotoa!!!!???

Hyvät sunnuntait myös minun puolestani kaikille.

Safiiri kp 23/28 (huomenna odotetaan tuhrua kylään...)

Miima oli niin kauniin kirjeen kirjottanut pienelle enkelille, haikeus hiipii niin helposti mieleen.
Ja yks mikä minuu niin vallan kamalasti ullituttaa on toi varpunen jouluaamuna voi kiesus, ei pysty pidättämään. Olen kyllä muutenkin super-herkkis ja itsen tosi helposti, niin iloisia kuin surullisiakin asioita.

Ruusa,jazz ja safiiri taitaa olla seuraavia, joita päästään jännäämään =D

Meille taitaa täti tulla ens viikolla ... jotain tuhrua havaittavissa. olishan se aika uskomatonta jos heti olis raskautunu.

ÄssÄ 23/27 ?

Kiitos TI:lle uuden ketjun alottamisesta!
Onkos sulla muuten mitään oireita?!

Jazz vetäs taas kunnon romaanin =) mut niitä on hauska lukea! Ei lopu kesken... =)
Mitähän ihme tiputtelua sulla nyt on? Toivottavasti ois tosiaan jotain raskauteen liittyvää!
Sehän ois ihan mahtavaa jos Jazz:kin plussais! Siitä ois hyvä meidän muitten jatkaa...
Ruusa, Safiiri ja eikös Tehiskin ole aika jännäys päivillä?!

Miima laitto kyllä mutkin vollottamaan täällä runollaan...
Olen samanlainen kuin Ässä ja itken ihan mistä sattuu. Pienestä ja isosta, ilosesta ja surullisesta ja vähän siltä väliltäkin... =)
Mut tosi tunteellinen siis olen.

Täällä ei uutta. Ovis ilmeisesti oli tänään. Ainakin limoja ollut paljon, himoja hirmuisesti ja juilimista kovastikin masussa.
Ovistikku ei kyllä tasavahvaa viivaa näyttänyt, mutta vahvin tähän asti... josko sit huomenna ois yhtävahva?!
Mittari kainalossa istunkin tässä koneella nyt. Mulla noussu aina tosipaljon lämmöt, joten huomaa sen vaikka illalla mittaa jolloin näyttää muutenkin kyllä enemmän.
Tänään mies kellistetty ja huomenna täytyy varmaan varmistella.
Tai katsellaan eka huominen tikku...
Jaahas, lämmöt on 37,1 eli hyvältä näyttää =)

mukavaa viikonloppua/alkua teille ja bd kaikille jännääjille ja ovisbongareille!!

kapris 16/???

Meitä täällä monta menossa samassa kp:ssä. Minäkin kp 23. Mulla vaan toi ovisbongaus oli tosiaan niin hankalaa, että enpä tiedä kierron pituutta.
Anteeksi, nyt ei ehdi muuta.
Moiks!

Tehis kp 23/?

Heips taasen glögimukin ääreltä.

Joo, mä olen aivan toivoton kun mun kirjoitukset aina tuppaa venymään. Mies on joskus ehdottanut että mun pitäisi ryhtyä kirjailijaksi.... Mä puhun yhtä paljon kuin kirjoitan. Työkaveri tuumasi kahvipöydässä, että hänen ei enää tarvitse pitää keskustelua yllä ja voi keskittyä kahvin nauttimiseen kun minä olen back in business. Että silleen.

Mun piti tulla kertomaan että olen yhtä herkkis kuin ÄssÄ ja Kapris. Itken ja nauran ja yleensäkin tunnen paljon. Se on aika raskasta mutta toisaalta on mukavampi tuntea ja elää täysillä kuin möllöttää tasapaksua elämää eteenpäin. Varpunen jouluaamuna saa mut myös itkemään kuten monet muutkin biisit. Ja telkkariohjelmat, ja runot ja ja ja ja ja

Ettei sulla ÄssÄ olisi myös kiinnittymisvuotoa? Toivotaan parasta!

Kapriksellakin kuulostaa lupaavalta. bd bd bd bd

Piti vielä lisätä että teidän teksteistä kuultaa että olette tunteellisia ihmisiä. =) Jännä miten sitä muodostuu jokin käsitys ihmisistä pelkän kirjoittelun perusteella. Hauskaa arvuutella minkä näköisiä olette ja millaisia luonteeltanne.

Nyt lähden valmistautumaan huomiseen työpäivään. Öitä ja kauniita unia!

PS. En meinaa sitten testailla vielä ensi viikolla, ihan vain tiedoksi teille malttamattomille ja uteliaille nettiystävilleni. =) Oottelen nyt "rauhassa" mitä tuleman pitää.

Täällä taas.... =)

Musta on tullut kauhea netti ja vauvapalsta-addikti.

Tulin vielä laittamaan Tuulille viestiä kun löysin toiselta keskustelupalstalta hyvän oviksen bongaamista helpottavan laskukaavan. Tästä voi olla hyötyä meille muillekin epääsäännöllisistä kierroista kärsiville.

"Hedelmällisen ajan voi laskea tutkimalla viimeisten 6-8 kiertonsa pituuksia ja sitten lyhyimmästä kierrosta vähentää 18 ja pisimmästä kierrosta 11. Nuo päivät kertovat milloin olisi otollisin aika. Esim. lyhyin kierto 28 ja pisin 33; 28-18=10 ja 33-11=22, joten hedelmällinen aika on kp 10-22. Siis tuolle ajanvälille oviksen pitäisi sattua ja jos joka toinen päivä harrastelee, niin todennäköisyys on ehkä paras."

Nyt lähden nukkumaan. Hyvät yöt!

Huomenta kaikille...
himpula kun on pari päivää koneella niin menee tunti että saa luettua kaikkien viestit ja jos vielä alkais kommentoimaan - huh... Ja uusi ketjukin on aloitettu. Mitähän siellä vanhassa ketjussa? Täytyy käydä kurkkimassa.

Jos vain tällä kertaa (.)
Perjantaina tikutin - vain yksi viiva. Lauantaina olin siellä Ikeassa - ei ennättäny tikuttaa - ja oli ihan poikkiolo eikä ois jaksanu mitään. Sunnuntaina tikutuksen tulos oli hailakka viiva. Iltapäivällä tikutan sitten uudemman kerran. Paitsi tänään on työpaikan jouluruoka töitten jälkeen, eli menee vaikka minne asti taas ennen kuin olen kotona. Mutta jo ovis on puolessa välissä kiertoa, niin keskiviikkona olis kp14.

Tl kyseli Ikeasta. Lähdettiin aamusta bussilla ajelemaan. Käytiin syömässä aamupala Torniossa ja sitten mentiin sinne ulkomaille. Ikea avaa ovensa klo 10, eli Suomen aikaa klo 11, kuten muutkin liikkeet joita siihen lähelle on noussut pystyyn. Likkakaverin kanssa pötkittiin Extraan ja Johanssonille katselemaan vaatteita. Pari puseroa tarttui mukaan ja tulihan niitä lastenvaatteitakin katseltua, mutta eipä vielä innostunut ostelemaan. Olis vaan ollu kummitytöt mukana, niin olisivat voineet itse katsella mitä haluavat. Ikea kierrettiin, siellä oli ihan helppo liikkua. Oli jaossa kuvastoja ja karttoja. Väkeä ei ollut liikaa, joka paikkaan pääsi mihin halusi, eikä tarvinnut rynniä. Siellä oli jossain aika alkupäässä ravintola, mutta todettiin että ei oo vielä nälkä. Jatkettiin kiertämistä. Minähän lähdin periaatteella, että mitään en osta, mutta tuikkulyhtyjä ja tuoksukynttilöitä tarttui mukaan ja jotain muuta pientä.
Noutovaraston puolella löytyi ihmismassa. tietenkin fiksuina yritimme kiertää sen, mutta sitten hokattiin, että se oli kassajono. Joo, jonon hännille. Tunti ja 20 min meni, että päästiin kassoista ohi. Aika vähällä. Kannattaa liikkua pareittain tai vähän isommassa ryhmässä, jos on noutotavaraa, niiin joku jää pitämään paikkaa jonossa ja toiset hakee tavarat hyllyiltä. Niin jos ei ole aatellut ostaa itselleen keittiötä, niiin siellä on jaossa sellaisia kasseja, joihin pienemmät ostokset voi kerätä. Kasseja oli jaossa pitkin matkaa. Samoin kuin kyniä ja ostoslistapapereita ja mittanauhoja.

Pidän täällä peukkuja Jazzille että olisit raskautunut bd db bd db !

Huomenet!

Nuo Jazzin ja ÄssÄn tuhruttelut kyllä kuulostaa lupaavalta. Jospa se tosiaan olis sitä toivottua!!!

Ehdin nyt vasta käydä lukemassa tuon Miiman kirjoitukset. Todella kauniisti kirjoitettu. Nyyh. Täällä yksi herkkis lisää porukkaan :-) Meikätytön herkkyys on sillä tasolla, että lasten ristiäispäivät on aivan "kauheita". Viimeksikin jo aamulla herätessäni aloin pillittää :-D Mutta vaikka niin "kauheita päiviä" ovatkin, niin silti haluaisi vielä uudelleenkin ;-)

Aikas hauskasta, että täällä on nyt näin monta jännättävää yhtä aikaa!
Itse en taida kyllä silti vielä on akuutti jännättävä. Tää on ollu niin hämärä kierto, ettei ota selkoa. Edelleenkin vähän sellainen olo, ettei se ovis vielä ole voinut olla. Mut toisaalta rintojen ja selän kipuilu viittais vähän siihen, että ohi on. Lämmöt mulla on sahannu niin eestaas, ettei ainakaan raskaus ihan heti tule mieleen. Pientä vuoteluahan mulla oli siellä kp 14-15. Olen päättänyt odotella ihan rauhassa joulun pyhien yli menkkoja. Katotaan kuin muijan käy :-)

Vielä tervetulotoivotus kaikille uusille.

Tehis kp 24/34?

Huokaus... Varastan aikaa työnteolta ja koitan pysyä teidän kärryissä mukana, kamalasti tullut taas asiaa ja asianviertä... =)

Äiti sairastaa edelleen, nyt alkaa jo orastava toivo hiipiä, että tälläkin kertaa palaa sairaalasta hengissä kotiin joulunviettoon. Aika raskas pariviikkoinen on takana, eikä silti vieläkään olla turvallisilla vesillä asian kanssa. Mies lähti viime yönä taas reissuun, tällä kertaa Ruotsiin, ja on koko viikon pois. Onneksi meidän perheen joulu on nyt valmisteltu niin pitkälle kuin vain tässä vaiheessa voi, eli ei stressiä siitä asiasta.

Mä oon kans sellainen pillittelijä. Mutta jostain kumman syystä itken lauluille, telkkuohjelmille, pienille lapsille, häissä ja hautajaisissa etc. En koskaan omille murheille, paitsi jos ne on supersuuria. Ihan ihme juttu. Raskauksien alussa oon ollu todella itkuherkkä, varsinkin esikoista odotellessa. Jopa seiska-lehden jutut sai mut ihan niagaraksi... =)

Omaa navan alusta sen verran, että... Ne perhanan menkat alkoi 6 vkoa tuulimunan jälkeen, vuosi melkein 10pv, piti viikon taukoa ja taas alkoivat uudelleen. Menee hermo tähän jatkuvaan rättiralliin. Soittelin just gynelle aikaa, josko saisin paremmat pillerit tms. pariksi kuukaudeksi. Jotenkin nimittäin epäilen, että nyt nuo pillerit vaikuttaa tähän vuotamiseen. Edellisen kerran kun niitä söin, ei menkkoja tullut ollenkaan... Ihme kapistuksia. Ja kp:n laskeminen meni nyt ihan puihin, ei mitään hajua mistä se pitää laskea.

Joo, mut nyt ei perhana pysty satuilemaan enempiä. Kamalasti tsemppiä ja jaksuja ja kaikkea kaikille. Uusille tulokkaille iso rutistus, pahoittelut tapahtuneesta ja onnea tuleviin koitoksiin!!!

Letkeää maanantaita ja piparintuoksuista joulunodotusta toivottelee Niksu the työnraskaanraataja... =)

Ihana tosiaan toi Miiman kirjoitus... Itkuhan siinä tuli mullekin. Ja itkin eilen kun Jani Sievinen lopetti uintiuransa... Tämmöstä täällä.

Ja tätiä odottelen kylään. Nyt 4vkoa km:sta ja torstaina sitten kaavinnasta.

Hyvä kuulla, että Niksun äiti on päässyt kotia! Toivottavasti tervehtyminen jatkuu!!!

Tänään alkoi työharjoittelu, joten kovin usein ei kerkeä täällä surffailla. Palaankin illemmalla paremmalla ajalla asiaan. Heipat!

-Safiiri kp 24/28

Ääh, luin hätikässä ihan väärin. Eihän Niksu äitisi vielä olekaan päässyt pois sairaalasta. Eli muutan hieman toivotustani: paranemisia hänelle ja toivottavasti pääsee pian kotiin!

hei

**
Ajattelin antaa teille vinkkiä JOS sattuu ongelmia tietokoneen kanssa että
pitää ATK guru kutsua.
Minulle olis varmaan tullut vian määrittelyssä ongelmia.

-
Ongelmia tietokoneen kanssa... Niinpä taas kerran kutsuin ATK-gurun
paikalle tilannetta selvittämään.

Hän näppäili hetken konettani - ja ongelma oli hoidettu.
Hänen tehdessään lähtöä kysyin: "Mikä siinä oli?"
Hän vastasi: "Se oli sellainen 'ID sata TTI' -ongelma."
Halusin tietää asiasta enemmän tulevaisuutta ajatellen, joten pyysin
häntä selittämään tarkemmin.

"Ai ettet ole kuullut 'ID sata TTI' -ongelmasta ennen?

Kirjoita se paperille niin eiköhän se siitä selvinne!" Kirjoitin - ja
hetken kuluttua ymmärsin:

ID100TTI.

Miimalle suuri kiitos kauniista sanoista : ). en pystynyt lukemaan tekstiä täysin ajatuksella, kun muuten olis pitänyt hakea paperia... Herkkis siis täälläkin ; ).itken tosiaan kaikelle koskettavalle, melkein jopa sille Jani Sieviselle ; ).

ON: Testailun yritän pitkittää lähelle noita pyhiä, tosin hieman skeptismiä on ilmassa rankoista yrityksistä huolimatta ; ). Ei ole oikein sellaienn raskautunut olo, tai no ei se varmaan edes vielä pitäisi ollakaan. No pitää siis vain kiltisti odotella ja yrittää olla liikaa laskematta näitä päiviä, muuten mä saatan keksiä vaikka minkälaisia oireita ; ). Hitsin, hitsi... no rintojen kipeytymisen pitäisi olla ainakin suht varma merkki ja sitä ei vielä ole ollut havaittavissa - Blääh! Mutta siis jännäillään nyt vielä hetki ja katsellaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan : )

Niksun äidille paranemista. Toivottavasti saatte viettää joulun yhdessä.

Mitäs muuta: Tosiaan paljon oli juttua ja kaikkea en enää muista. Senoran ikean matka kuulosti hyvältä. Ikeasta tulee tosiaan aina ostettua jotain vaikka ei tiennytkään sitä tarvitsevansa ja ne lihapullatkin on ihan makoisia : ).

Mukavaa päivänjatkoa ja joulun odotusta ja maanantaita : )

Ruusa

Ihana tuo tietokoneongelma :) Ilmottaudun kans törppöilykerhoon.

Jazz oli laittanu hyvän laskukaavan. Täytyy soveltaa samaa ens kierrossa, ku en enää aio tikuttaa. Täytyyki tehdä tästä ihan uudenvuoden lupaus!

Onpas lähes rikollinen fiilis kun kesken työpäivän käyn täällä teille lyhyesti kirjoittelemassa.

Voi Niksu, todella ikävä kuulla että äitisi on edelleen huonossa kunnossa. Voimia teille ja toivottavasti hänen tilansa kohenee että pääsette rauhassa viettämään joulua. Toivottavasti saat gyneltä apua välivuotovaivoihisi. Tsemppiä ja haleja!

Todella hauska tuo Senoran ID sata TTI tietsikkajuttu. Lukeudun myös samaan porukkaan.

Nyt on leidit kuulkaa jännät paikat. Mä olen jo kovaa vauhtia rakentamassa pilvilinnaani tuolla korkeuksissa... vaikka pyhästi vannoin etten tällä kertaa innostuisi. Mutta kun nyt alkaa pukata sellaista oiretta että huh huh. Tuhruttelu on nimittäin nyt tältä erää näköjään loppu. Valkovuotoa tulee valtavasti, tissit on todella, todella kipeät, kahvikaan ei maistunut aamulla. Lounas myöhästyi normaaliaikataulusta ja meinasin joutua oksentamaan kun nälkä yllätti rajusti.

Hui, hui, hui, hui ja apua. No, vielä ehtii tapahtua vaikka mitä. Menkkojen pitäisi nimittäin alkaa vasta loppuviikosta, jos tuosta oletetusta oviksesta laskee.

Päivän jatkoja!

Voimia niksulle, ja terveisiä äitille, että yrittää taltuttaa taudin... Mukavaa jos pääsee edes jouluksi kotiin.

Jänskättää tuo Jazzin tilanne... Oletkos puoliskolle kertonut tuntemuksista vai pähkäiletkö vaan täällä´? Musta on alkanu tuntua siltä, että varmaankin ensin täällä hehkuttelisin ja arvuuttelisin ja sitten vasta sais ukko tietää =) Tai kertoisin vasta kun on plussa tikussa. tai oikeastaan en osaa tilannetta kuvitella.

Ruusalle: ei me keretty mitään lihapullia syömään. tuli kiirus bussille. Mietittiin että otettaisko Bistrosta hodarit ja pizzapalat, mutta sitten kuulosteltiin muilta ja halusivat pysähtyä jollakin huoltoasemalla välillä. Ja nyt ainakin tiedän miltä huoltikselta ei kannata hampurilaista tilata, oli meinaan aika haalea, muuten hyvä.

Täällähän minä vain pähkäilen teidän kanssanne. Miehelle esitän coolista coolimpaa. Saa nähdä miten sekin onnistuu. Se viimeksi toissapäivänä vannotti etten mitään testejä rupee tekemään....

Ihana kirjoitus miima! Kyllä tuli itku.
Jazz.ille plussa tuulia puhaltelen! Ulkona onkin kova myrsky joten eiköhän ne plussat ole liikkeellä! Onko muita jännääjiä???
omaa napaa: ei mitään uutta, odotellaan sitä ekaa täti-vierailua km.n jälkeen.

Huisii, huisii, huisii... Jazzin tilanne siis!!!
Ja mitenhän kauan aiot olla testailematta?! Koskas ne menkat pitäis oviksen mukaan alkaa??
Täällä tosiaan jännitetään parin päivän päästä! Mikäs kp Ruusalla on menossa?

Toivottavasti Niksun äiti todella saisi taltutettua taudin - mikä onkaan - ja pääsisi pois sairaalasta ennen joulua.
Todella toivon!!!
Kurjaa temppuilua tuo jatkuva vuoto on! Koita ihmeessä saada aika gynelle, niin sais selvyyttä asiaan ja loppumaan tuollaisen vuodon...

Mä muuten äsken kuuntelin sen varpunen jouluaamuna ja ai että kun tajusin sen sanoman (taas kerran) niin tulipa niin oma sääli taas kehiin ja itkeä vollotin tyttö sylissä NIIN paljon.
Tyttö vain katsoi äitiä ihmeissään ja alkoi lopulta nauraa... =)
Mutta jestas että teki hyvää itkeä! Kun ei ollut mitään "oikeeta syytä". siis mitään pahaa tapahtunut...

Minä ilmottaudun myös tuohon Senoran ID sata tti-kerhoon! Olen kyllä välillä niin käsi näitten koneiden kanssa... Oikein hävettää !!
Milloin senora muuten lähdette kanarialle?
Olikos se joskus helmikuussa??! Mihkä päin lähdittekään..??
Tietty voisin mennä katsomaan tuolta matkalaukun puolelta, mutta en jaksa.. =)

Täällä kp17 ja olen 99% varma, että jos tässä kierrossa ovista tulee, niin se on mennyt eilen. Tänään kyllä vielä varmistellaan.
Saattapi vain tulla ikävä sukulaisvierailu jouluna...
Mutta onneksi silloin on muuten niin ihanaa ja kiireistä, ettei ehdi jäädä murehtimaan sitä!

hellurei taas kaikille!