KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uusi ketju

Vieras
Täällä kirjoittavat keskenmenon, tuulimunan tai kohdun ulkoisen raskauden kokeneet tytsyt.
muutkin toki tervetulloo =)

antzi, 23, Nurmijärvi, enkelityttö 10/06
Anu, 28v. Pohjanmaa, 5v. tyttö. yrit. 05/03, km 01/02 ja 11/05
Betty. 29 v, km 2/06, syksy/06
Hannastiina83 Yrit 04/06 km 06/06
Kapris 27v, etelä-Suomi, tyttö 09/05, km 10/06
Katzu. km 12/06
Kirppu!, 31v,Päijät-Häme, tyttö 12/05, km 11/06
miima84, 22v poika 05/06,km12/06
neitonen25, km 12/06
Niksu, 27v, Pirkanmaa, poika-05, tm 10/06
Ninni83, 23v, Kymenlaakso, tytär, 01/04, km 12/06
Omppu75, 31v, Keski-Uusimaa, poika 03/04, km 11/06
Papu 31v, Häme, poika-94, poika-00, tyttö-04, km-09/06
peetu. tyttyö -01, poika -02, km 12/06. Riihimäki
pikku2, 28v, poika 01/03, km 12/06
Ruusa07, 31v, P-Häme, tyttö 8/04, tm 10/06
Safiiri, 34v, Keski-Suomi,poika 10/00, poika 03/03, tm 05/04, tyttö 06/05, km 04/06, km 01/07
sanna m, 33v, tyttö 6/2000 ja poika 7/2003 ja enkelipoika 36rvkoa 12/2006
senora, 41v, Pohjois-Pohjanmaa, km 10/06
Tatti 31v. Pohjanmaa, yritystä -98, km 4/ 03, 6/04, 9/04 ja 5/06
Tiuhti 29v, Turku, km 10/05, Enkelipoika 08/06
Tuuli, 34v, etelä-Suomi, km 9/06

Plussanneet Kermitit:

Bellamariia, 28v, PK-seutu, 1 lapsi 99, km 9/06 PLUSSA 12/06
Sohvi, 23v, Etelä-Karjala, tyttö 07/05, km 8/06 PLUSSA 01/07
ÄssÄ, 28v, Kanta Häme, tytöt 00, 02, km 11/06 PLUSSA 01/07
Jazz, 29v. Helsinki, km 02/04, 04/04, 06/04, 08/04 tyttö 08/05 ja km 06/06, 10/06 PLUSSA 01/07
Tehotyttö 35v, Varsinais-Suomi, poika 04/96, tyttö 08/98, poika 07/05, km 10/06 PLUSSA 01/07

KERMIT
Täällä kirjoittavat keskenmenon, tuulimunan tai kohdun ulkoisen raskauden kokeneet tytsyt.

Katzu. km 12/06
neitonen25, km 12/06
Safiiri, 34v, Keski-Suomi,poika 10/00, poika 03/03, tm 05/04, tyttö 06/05, km 04/06, km 01/07

Plussanneet Kermitit:

Jazz, 29v. Helsinki, km 02/04, 04/04, 06/04, 08/04 tyttö 08/05 ja km 06/06, 10/06 PLUSSA 01/07
Tehotyttö 35v, Vars.-Suomi, poika -96, tyttö -08, poika -05, km 10/06, PLUSSA 01/07

Katzu. km 12/06
neitonen25, km 12/06

Plussanneet Kermitit:

Tehotyttö 35v, Vars.-Suomi, poika-96, tyttö-98, poika-05, km 10/06, PLUSSA 01/07

Huomenta leidit!

Taas on uusi viikko alkanut! Huimaa vauhtia menee aika.

Laitan linkin meidän edelliseen keskusteluun, jos joku vaikka jossain vaiheessa haluaa palata siihen. Löytyy sitten helpommin.

http://plaza.fi/ellit/lapsia-vanhempia/keskustelu/t1574749

Uskalsin lisätä Tehiksen plussanneisiin vaikka vielä arvoit uudelleen testaamisen suhteen. Arvatkaa olinko minäkin aikeissa ostaa uuden testin kun kävin lauantaina hakemassa puhelinreseptillä luget apteekista... sain kuitenkin kasattua itseni ja testi jäi sinne apteekkiin. Mies kysyi heti kotiin tultuani että tarttuiko testi mukaan. Miten se voi tuntea mut niin hyvin, ihan liian hyvin! =)

Aamulla kun skrabailin autoa tulivat Tl ja Senora mieleen. Siellä he naatiskelevat auringosta... enkä minä ole yhtään kateellinen...
Onneksi täällä etelässä on taas pakkasta, meinasi perjantaina näyttää huonolta tämän talven suhteen kun vettä tuli kuin Esterin hanurista. Nyt siellä on vaan niin liukas ettei meinaa pysyä pystyssä.

Ompulle tsempit miehen taivuttamiseen tutkimuksiin! Ymmärrän tuskasi kun mun mies on yhtä vastahakoinen sen asian suhteen. Hän suostui lähtemään keskenmenon jälkeisiin tutkimuksiin vain ja ainoastaan sen vuoksi, että hänestä otettiin vain verikokeet. Purkkiin ruikkiminen on hänestä jotenkin todella pöyristyttävä ajatus ja siihen koko homma kaatuu. En tiedä onko se miehinen ego, joka pelkää saavansa kolhuja jos hänen spermastaan löytyisi jotain vikaa?

Toivottavasti Antzilla, tai miehellä siis, on tänään parempi päivä! Älä vielä luovuta oireettomuuden suhteen. Mulla ei nimittäin ollut oikeastaan mitään oireita ennen plussaa eikä niitä oireita ole vieläkään oikein. Tyttöä odottaessa oireet alkoivat itse asiassa vasta viikolla 6. Plussapeukutuksia oikein kunnolla!!

Mitenkäs Pikku2 voi? Mä aina vannotan miestä kun se lähtee radalle, ettei krapulassa sitten saa makoilla koko seuraavaa päivää. Krapulainen mies on maailman rasittavin olento ja pilaa ainakin mun koko päivän. Onneksi meillä suurin osa kavereista on myös perheellisiä, joten näitä viihtelle lähtemis iltoja on harvassa.

Peetulla kuulostaa kyllä siltä, että ovis olisi ollut viikonloppuna. Mikäs koopee sulla nyt on? Voisit mitata tänään lämmöt, jos ne ovat koholla n. puolisen astetta on ovis todennäköisesti ollut. Plussapeukutuksia!

Hihii, Safiirilla on ollut oikein tehokas viikonloppu! Pakkaamista ja ukon kaatoa. Nyt pidetään peukkuja että jälkimmäinen tuottaisi tulosta.

Kaprikselle tsemppiä ja haleja! Kyllä teillä on varmasti viimeistään ensi keväänä se teidän oma pikku nyyttinne, usko pois.

Tuuli lähetteli työpaikkahakemuksia ahkerasti. Koska niitä voidaan ruveta jännäämään?

Mitä Niksulle kuuluu? Joko olet saanut nimesi vakkarisopimuksiin. Toivottavasti! Monta pilleriliuskaa meinaat vielä popsia ennen haaveilijoihin palaamista? Halauksia!

Mitä kuuluu Tiuhtille? Toivottavasti teillä on kaikki ok ja olette päässeet suunnittelemaan hoitoja. Halauksia!

Mulla on ihmeellinen olo. Tuntuu jotenkin hassulta ajatella olevansa raskaana. Välillä käy mielessä että luget ne vaan pitää tädin loitolla enkä mä mitään positiivista raskaustestiä ole tehnytkään. Toisaalta kuitenkin väsyttää niin maan perusteellisesti ja olo on muutenkin outo, joten ei kai tämä muuta voi ollakaan. Toivottavasti tämä epäusko kaikkoaa ultran jälkeen.

Äippähousuja olen tosiaan jo käyttänyt kun masu on niin turvoksissa. Ajattelin myös, että jos tässä nyt metsään mentäisi taas, niin olenpahan edes hetken saanut niitä pitää jalassa. Toisaalta hyvin hassua, kun mulla ei ole sellainen tunne että tässä huonosti kävisi. Vaikka ei mulla mitään varmaa fiilistä ole siitäkään, että tässä hyvinkään kävisi. Odottavalla kannalla olen siis.

Aurinkoista päivää teille kermiteille!

T. Jazz rv 5+0 (Jihuu!)

en nyt vielä ole mitannut lämpöjä mutta jos ovis oli viikonloppuna niin voi p...., oltiin nimittäin äitin luona kyläilemässä ja eihän siellä mitään voi peittoja heilutella ja koopeesta ei mitään hajua kun ei ton kaavinnan jälkeen ole menkkoja näkyny vielä. no hyvä toisaalta jos ne menkat nyt sit parin viikon päästä ilmaantuu ni helpompi laskea kiertoa sit. nyt täytyy rientää viemään muksut hoitoon, ite menen vasta puolilta päivin töihin.

Peetu, toisaalta, jos se lima oli vasta sellaista paksua valkoista, niin ovis olis vasta tulollaan. Yöks näitä juttu, mutta...Mulla ainakin on ollut just ennen sitä kunnon kirkasta kananmunavalkuaismaista sitä paksua mömmöä :-D

Nyt täytyy lähteä laittamaan tukka ja naama, palaillaan...

Tehis rv 4+6

Huomenia kaikille

Tänne ei oikeastaan kuulu mitään sen kummempaa uutta. Tällä hetkellä ei minkäänlaista vuotoa, ei edes sitä rusehtavaa tuhrua, jota oli tuossa jonkin aikaa. No keskiviikkona toivottavasti selviää jotain. Nyt on se kahdeksan viikkoa siitä kaavinnasta. Odottavan aika on pitkä.................

Töissä näyttäisi olevan suht rauhallinen päivä. Onneksi tänään pääsen värjäyttämään kampaajalle tämän karvakuontaloni :) Alkaa olemaan jo tuota juuri kasvua havaittavissa.

Ihanaa kun joillain on noita iloisiakin juttuja ja käyvät meitä ilahduttamassa :)

Huomenia..

Elämä alkaa voittaa.. eihän meidänkään isäntä käy viihteellä kun tosi harvoin, mutta olen Jazz täysin samaa mieltä.. en todellakaan tiedä ärsyttävämpää kun mies makaamassa lähes koko päivän krapulassa ! ! ! On se kumma jos itse käyn kerran puoleen vuoteen viihteellä niin ei minun tarvitse/enkä voi maata koko seuraavaa päivää.. myös krapulapäivänä on tehtävä samat kotihommat kuin tavallisestikkin.. aargh..

ON: Masu on edelleen arka, mutta nyt jo siedettävä.. Oireita ei muuta kun tuo vessassa ramppaaminen, joka johtuu varmaan noista turvonneista paikoista.. olihan niitä munarakkuloita kuitenkin se 34kpl. Enhän minä uskaltanut siinä kesken menneessä raskaudessakaan edes kuvitella oireita kun pelkäsin niin keskenmenoa, kun vuotoa oli.. vasta verikokeen tuloksen jälkeen sain tuntea oireita(omasta mielestä).

Viikonlopun huilailin ja nyt meinaan kyllä käydä tuon vaatehuoneen kimppuun.. eihän se ole siivoamista? Siis istun lattialla ja käyn läpi laatikoita joissa on kaikenlaista roinaa.. Jos ottais vaikka kaksi jätesäkkiä viereen.. toiseen kaatopaikalle menevät ja toiseen vintille menevät..

Antoisaa viikonalkua!

kiitti tehis, täytyy varmaan peittoja heilutella ihan varmuuden vuoksi tänään, nyt on alavatsassa sellanen vähä arka olo, sillai ihanku nipistelis... äh, ota tästä nyt sit selvää =))))
eilen käytiin anopilla illalla vielä ja se kerto että mieheni serkku saa heinäkuussa vauvan, vähä kirpas tuolta sydänalasta, tuntu että moni nyt lähipiirissä odottaa ja tietty heinäkuussa laskettu niinkuin meilläkin olisi ollut =(
sais edes tän flunssan pois ni olo olis parempi.
ai niin täytyy mennä ottamaan ne päivän vitamiinit nyt kun vielä muistaa, on se vehnis kapseli mukava ottaa kun on kapselin muodossa.
taas tuli tota omaa napaa vaan...

Heipsutirallaa...

Peetu79: Raskausuutiset kirpaisee täälläkin aikalailla. Viikonloppua tuli sitten suuttuttua miehelle tuosta asiasta. Miehet tosiaan on välillä niin putkiaivoja kuin olla voi; ).

Pikku2. Kovasti peukkuja... aloin miettimään tuota kaksosjuttua, mistä oli jo aiemmin puhe. Identtiset kaksosethan olis kait mahdolliset, kun ne jakautuu samasta hed. munasolusta vaikka vain yksi alkio olisi siirretty.

ON: Ei oikein mitään tuntemuksia vaikka kohtahan tässä saa alkaa jälleen piinailemaan. kp24/28.

Viikonalkuja....
Ruusa

maanantai... arvatkaas minne löysin tieni kun tyttö meni eskariin ja poika kerhoon... kirjastoon tietysti kertomaan teille kuulumisia, tosin mun tarvii kyllä hakea ihan oikeetakin tietoa tällä koneella... omakustanteisesta kirjasta!!! kyllä, olen päättänyt kirjoittaa ja kuvittaa kirjan enkelivauvastamme. se olisi sellainen terapia työ itselle, toki sitä kaupittelenkin jos jotain kiinnostaa...! mutta itselle lähinnä, vaan kun en yhtään tiedä miten se tapahtuu... siitä siis koitan saadan tällä käynnillä selvyyden. mitäpä tänne muuta, kierron keskiväliä elellään, jospa tässä kuussa jo tärppäisi... ihan vaikka vaan tulevan 1v hääpäivän kunniaksi. aatella.. 1v hääpäivä mutta yhdessä ollaan oltu jo vajaa 15v!!! eipä kai kummempia, palaan taas kun pääsen. mukavaa viikkoa kaikille! t.sanna

Tuosta kaksoisraskaudesta.. Voin olla väärässäkin, mutta olen kuvitellut että kaksoset ovat joko kaksi munasolua jotka ovat hedelmöityneet ja jatkaneet matkaa alkioina tai identtisten kaksosten tapauksessa hedelmöitynyt munasolu jakautuu kahdeksi alkioksi.. minun kohtuun siirrettiin yksi alkio, joka oli jo aloittanut kehittymisen sikiöksi(jakautuminen)..

Korjatkaa jos olen väärässä.. meillä on kyllä tuo kaksoisraskauden "vaara" olemassa muutenkin, joten ei oltais säikähdetty vaikka kaksi alkiota olis siirretty ja molemmat olis kiinnittyneet..

Pikku2: Mun käsityksen mukaan se kahdeksi jakautuminen voi tapahtua vielä tuossakin vaiheessa. En muuten tätä kirjoittaisi, mutta siskoni kohdalla tuota epäili lääkäri. heille tosiaan siirrettiin yksi alkio ja aika alussa alkoi verenvuoto, jota ensin luultiin km, mutta sitten selitykseksi tarjottiin kaksoismahdollisuutta.

sanna m: Tuohan kuulostaa oikein kauniilta ja hyvältä ajatukselta: kirja omasta enkelistä : )

Ruusa

Onpas jänskä, että tuo alkio vielä voisi myöhemminkin jakautua???? Aina sitä oppii uutta :-)

Sanna m, ihanalta kuulostaa tuo kirja enkelistä <3 Toivotaan sinne aktiivista kammarielämää ja pikaista plussaa!

Jippii, täällä saadaan kohta taas jännätä! Ruusallakin jo lähellä ja Antzihan oli kans ihan lähipäivien jännättävä.

Vai meinasi Jazzkin sortua uudelleen testailuun ;-)
Vähän epätodellinen olo täälläkin on viime päivinä ollut tuon raskauden suhteen. Se viime viikon paha olo ja päänsärky taisi sittenkin olla jotain lievää vatsatautijuttua. Viime yönä oli hereillä ja tarrasin tisseihini kiinni, kun tuntui niin kivuttomilta ja löllöiltä ;-) Tuli jotenkin sellainen olo, että p'****t tässä mitään raskaana olla :-/
No, tämän päivä testaus kertoi ihan muuta...
Vahva plussa testissä ja tuli siihen heti samalla kuin kontrolliviivakin :-D Helpotti kovasti, koska syksyllä en kolmella testauksella saanut tuollaista, vaikka ekan ja kolmannen väli oli viikko. Eihän tuo silti takaa, että kyydissä pysyy, mutta antoi ainakin vähän varmuutta. En nyt ihan enää niitä menkkoja odota kuitenkaan :-)

Peetu, se ovislima tosiaan on sellaista, joka pyyhkiessäkin VENYYYYYYYYYYY ja VENYYYYYYYY ja VENYYYYYYYY :-D Toivotaan, ettei ovis hurahtanut ohi, vaan pääsette vielä täsmäiskuun!

VALTAVASTI ONNEA VAHVASTA PLUSSASTA TEHIS ! ! !
Kyllähän se "oikea" plussa antaa itselle "sielunrauhan".. ja jää turha murehtiminen siitä asiasta.. tietysti tulee matkalla vielä monta murehtimisen aihetta, mutta askel kerrallaa ja jalat maassa..

Maanantaita kaikille! Hyvältä kuulostaa Tehis! Lämmin rutistus*!Joko olet vähän enemmän henkisesti raskaana ?

Täällä on sitten kaikki saaneet jonkun valtavan siivousinnon päälle...Tehis siivosi kodinhoitohuoneen ja Pikku2 siellä siivoilee vatehuonetta vai? Hyvä, että olosi on jo parempi! Safiirillakin varmaan pitää kiirettä, kun täytyy tavaroita pakata ja välillä käydä peittoa heiluttamassa :)

Ja Peetullekin mukavia peiton heilutuksia; varmasti kantsii tänään vielä yrittää ;) Joo se minun lääkärisetäni piti kanssa sitää esitelmää noista limoista oviksen aikana ja sanoi, että se lima todella venyyyyyy. Minä en muuten tuossa edellisessä megakierrossani huomannut mitään limoja :( Nyt yritän vahtia silmä kovana.

Katzulle tsemppiä! Yhdyn sinuun täysin; odottavan aika on pitkä....varsinkin näin pitkillä kierroilla ja tärppiä odottaessa. Josta tulikin mieleeni, Tehis, kuinka kauan yhteensä (siis km mukaan lukien) "teitte" tätä neljättä?

Omppu; tuohon viikonlopun keskusteluun palatakseni, kysyisin vielä, kun en aivan ymmärtänyt; saitko siltä sinun yksityigyneltä lähetteen sairaalaan simppatutkimuksiin vai julkisen puolen kautta? Toivottavasti saat miehesi pään käännettyä! Ne osaa kyllä välillä olla niin raivostuttavia :( Niin minä olen siis miettinyt sitä, että ottaako julkinen puoli meitä vielä "vakavasti, koska on siis yksi tärppi (=keskenmeno) ollut tässä vuoden aikan. Ja muutenkin, luulen, että menemme yksityiselle, koska minun hermot ei kestä mitään pitkää odottelua. Me ollaan puhuttu miehen kanssa jo noista simppatesteistä ja hän on ihan valmis menemään. Tosiasiahan on, että jos me lapsi halutaan, eikä pian tärppää, jotain on tehtävä, ennen kuin se on lopullisesti myöhäistä. Tuo on sen verran yksinkertainen kaava, että jopa miehen putkiaivotkin sen ymmärtää :)

Sannalle hei ja toivotaan todella, että pian tärppäisi :) Hienolta kuulostaa tuo sinun ajatuksesi kirjan kirjoittamisesta.

Jazz joo täytyyhän tässä yrittää jotain tehdä. Tarkoitan siis työhakemuksia. Tulen hulluksi, jos tässä täytyy monta vuotta sitä plussaa vaan odotella. Minä todella olin NIIN valmis jäämään äitiyslomalle, kun nykyiset työt on nyppineet jo viime kesästä asti, mutta kun ei niin ei. Ajatus siitä, että joudun olemaan tässä samassa paikassa vielä vuosia samalla, kun testit näyttää vaan negaa, saa minut vaipumaan taas sinne kuopan pohjalle. Yritän nyt olla tietysti ajattelmatta sitä kovin aktiivisesti, mutta mutta...

Ok pakko mennä. Makoisaa Runebergin päivää muuten! Antzille ja Ruusalle dbdbdbdbdb

Tuuli

Tuuli, meillä neljättä alettiin haaveilemaan jo viime vuoden tammikuussa, mutta MENKAT alkoi vasta synnytyksen jälkeen HEINÄKUUSSA. Tuosta kaksi kiertoa-> tärppi (km), sen jälkeen kolmannesta kierrosta nyt tärppäsi. Eli virallisesti heinäkuusta tammikuuhun ja välissä yksi km. Minusta ei ollenkaan huonosti tällä iällä ja näillä kierroilla ;-)
Kakkonen meillä sai kans alkunsa heti toisesta kierrosta. Ekaa ja kolmatta sitten pidempään vehkeiltiin, mutta taisi olla elämäntilanne-ehkäisy päällä.

Tuuli, tosi hyvä, että teillä putkiaivokin suhtautuu asiaan järkevästi ;-) Olehan tarkkana limojen kanssa. Minä voin toimia analysointiapuna, jos kuvailet tarkasti :-D

Lämpöiset onnittelut Tehikselle vahvasta plussasta! Nyt on varmasti jo varmempi olo, eikös vaan. =)

Peetu: voihan se olla tosiaan että nuo limat vasta ennakoivat tulevaa ovista. Toivotaan ettei ovis suhahtanut vauhdilla ohi!

Sannalle kovasti haleja! Aivan ihanalta kuulostaa ajatuksesi kirjan kirjoittamisesta enkelivauvallenne. Tiedossa on varmasti paljon kyyneliä sekä kirjoittajalle että lukijalle.

Katzu, oletko menossa keskiviikkona lääkäriin? Hyvä on varmasti käydä taas tutkailemassa tilannetta, jos menkkoja ei vieläkään kuulu. Tsemppiä odotuksen odottamiseen.

Ruusalle kovasti plussapeukutuksia! Jännää, jännää!

Tuulille haleja kovasti! Mulla on ihan sellainen kutina ettet joudu kovinkaan pitkään odottamaan. Hienoa että miehesi suhtautuu positiivisesti tutkimuksiin, se on jo puoli voittoa. Yksityisellä pääsette varmasti nopeasti hoitoihin, jos plussa ei ole pärähtänyt ennen sitä. Tsemppiä!

Kahvin laitoin juuri tippumaan ja työpaikkaruokala tarjosi jälkkäriksi runebergin tortut. Oikein makoisaa Runebergin päivää myös minunkin puolestani.

Tehikselle nyt ne viralliset onnittelut vahvan plussan jälkeen: ONNEAAAAAA :)
Nyt jo varmaan hiukka uskaltaa huokaista helpotuksesta?!
Tai ainakin se bellamariian käyttämä "yks etappi" on nyt ohitettu.

Sannahan on oikein kunnon urakkaan ajatellut lähteä.
Varmaan on kyllä todella hyvää terapiaa itselle. En voi oikein millään tasolla ymmärtää sitä tunnetta ja kauhua, jonka olette joutuneet kokemaan silloin marraskuun alussa...
Nyt vaan onnea sinne makuukammariin - tai miks ei muuallekin :) - ja toivotaan, että tuolosta!!

Nyt siis jännäillään Antzia ja Ruusaa bdbdbdbd
Tammikuussahan plussasi 4 kermittiä, niin voikun helmikuu toisi saman saldon!! Olisi NIIN ihanaa :)))))

Peetulle ihania limantutkailu-hetkiä ;))
Tule tosiaan kyselemään täältä meiltä experteiltä neuvoja..tai kohta olet jo itsekin expertti - hihii

Toivottavasti katzulla nyt pian alkais ne menkat! Tosin jos sulla oli vielä vähän raskaushormonia niin eikös se estä oviksen/menkkojen tulon??!!
Vai muistankohan väärin...
Tai tietenkin toivon että ei tulis sitä tädin vierailua ollenkaan vaan se plussa tikkuun :)

Toivottavasti omppu saat miehen myöntyväisiksi tutkimuksia ajatellen.

Pikkukakkosen olotila parempi - HYVÄ! Ja yhdyn tuohon "mies krapulassa = ärsyttävää"-kerhoon...
Hieno juttu että sitä kuitenkin tapahtuu harvoin. Pysyy suhde paremmilla raiteille...
yhdessä on sitten kivempi löhöillä krapulassa sohvalla roskaruokaa mässäilemässä!

Ai nyt tuli nälkä... mitähän kevyttä sitä söis? meikäläisen dietti polkee vähän paikoillaan, paino edelleen 100g tarkkuudella sama 66,7 =((
no ei ainakaan ole tullut lisää.

tässä kierrossa en sit ilmeisesti ovuloi.. =(
nyt on kp18 ja vaikka viime kierrossa ovisplussa, (limat, himot ja kivut )tuli kp19 - siis huipentuma - niin oli kyllä jo monta päivää ennen havaittavissa tuleva ovis.
Nyt EI MITÄÄN, ei edes haamua ovistikussa, ei limoja ei mitään..
la oli jotain viivaa tikussa ja pientä todella venyvää limaa, mutta siihen se jäi.
Viikonloppuna tosin hommailtiin, mutta eipä sitä ilman ovista raskaaksi tule.
Mittasin lämmönkin äsken ja oli 36.9, eli senkään mukaan ovista ole ollut.
no, eipä tuo niin haittaa vaikka en ovuloiskaan, kun miehellä se "juttu" ja mulla lyhyt luteaalivaihe, niin eipä oikein hyvältä näytä raskautta aatellen :))

ootellaan sitä kesää....
nythän on jo helmikuu, niin ei kauheesti tartte ootella...

nyt mentävä!!

heippa hei!

kävin välillä töitä tekemässä pari tuntia. epäilen että ovis vasta tuloillaan, en ole päässy niitä testejä ostamaan, mut nyt alkoi sellaset nippailut tossa alavatsassa ettei vähään aikaan ollukaan ja ei tosiaan limat ole vielä ollu sitä venyvää sorttia, sellasta paksuhkoa. täytyy tässä mennä kahvit keittelee ja yrittää olla ottamatta mitään syötävää, mutta toisaalta kauppaan ei ole hyvä mennä sit nälkäsenä, no jos vaikka ompun söis, mut kahvia on pakko saada.

Tännehän on tullut juttua niin ettei perässä tahdo pysyä...

Tehistä onnittelinkin jo isommassa pesueessa. Aivan älyttömän hyvä juttu tuo että viiva vahvistui. Huraa! Ei muuta ku tervemenoa lokakuun pendoliinoon!

Sannalla tosi hyvä ajatus tuo kirjan kirjoittaminen. Aivan varmasti auttaa sinua selviytymään tapahtuneesta.

Nyt onkin mentävä, ruoka on valmista. Vaan vielä sen kerkeän kirjottaa että ovis oli ilmeisesti sitteki vasta eilen. Limailut ja mahannipistely nimittäin koveni eilen. Onneksi ei ollukaan lauantaina kun mies-parka istui alkuyön vessassa kipeän vatsansa kanssa. Meni siis toimintasuunnitelmat metsään. Eilisiltainen hieronta onneksi onnistui. Nyt sitten alkoi se kahden viikon odotus...

Terveisiä kaikille!!

Täällä jatketaan pähkimistä, oliko ovis jo vai ei. Ku lämmöt ei kuiteskaan oo mitenkään erityisesti koholla. Ja vatsaa nipistelee sillon tällön. Kananmunanvalkuaislimailu (kamala sana!) on loppunu, sitä oli viimeksi eilen. Vaan muuten ihan ku tulis valkkaria, juoksevampaa. Sitte tuli sellanenki mieleen, että entäs jos tässä kierrossa ovista ei oo ollenkaan! Vaan oiskohan kuitenki ollu ku kerta oli se kananmunavalkuaisjuttu.

Kyllä tämä on sitte hankalaa!!

ai safiirilla samanlaiset pähkäilyt =) musta kyllä tuntuu että vasta tuloillaan tuo ovis, kauppareissulla "särki" alamahaa sillai hassusti niinku ennen km ku tiesin oviksen olevan tai ainakin olevan tuloillaan, täytyy yrittää tuo mies houkutella aikasemmin tänään sänkyyn kun yleensä tykkää valvoa kauemmin kuin minä. lapset on ens viikonloppuna isällään taas mut sit kyllä on jo liian myöhäistä. päätäki särkee taas =(

Heippa!

Vai ovispähkäilyjä täällä safiirilla ja peetulla... Juu, otahan noista oviskivuista sitten selvää! Mä en ainakaan ota, siksi pitää välillä vähän tikutella että tietää missä mennään. :)

Mä innostuin maailailemaan meidän taloa. :) maalasin sabluuneilla ekaa makkaria ja sitten kultaisella värillä osan takkatiiliä ja ja ... :D Sitten suunnittelin tulevaa yritystäni ja kaikkea tein muuta PAITSI kouluhommia jota olisi pitänyt tehdä.. Mies sanoikin että turhaahan sä sitä firmaa suunnittelet kun tolla tahtia et edes valmistu! ;)

Täällä ei oireita edelleenkään, ainoa hauska tunne millaista ei ole ollut koskaan, ei edes viime raskaudessa, oli sellainen kun tuli kylmää viimaa ovesta niin nänneille tuli "kylmä". Ei siis muuten tullut yhtään kylmä mutta nännit meni ihan koviksi ja niille tuli tosiaan kylmä. :) Hassua! :D Mutta juu.... onhan se niin että voi olla raskaana ilman oireita tms. ja tottakai pitää pitää positiivinen ajattelu päällä... mutta en tosiaan usko että olen raskaana. Torstainahan se selviää. :)

Antzi 26/28