G
gia
Vieras
Meelis kysyin lääkäriltä joskus maaliskuussa, että onko mahdollista sairastua tavallaan keskenmenon jälkeiseen masennukseen. Ja hän sanoi, että samalla tavalla km:n jälkeen kuin synnytyksenkin jälkeen hormoonit laskevat nopeasti. Ja sanoi sitten vielä erikseen että kun siihen vielä lisää keskenmenosta aiheutuneet tunteet ja surun. Eli on hyvinkin mahdollista. Mullahan meni hormoonitoiminta aika sekaisin ekan keskenmenon jälkeen, sain todella voimakkaat pms oireet.
Meillä saattaa olla, että vauvahaaveet siirtyvät hieman. Menen ensiviikolla nenä polille. Ja saatan joutua leikkaukseen. Toisaalta ihan hyvä, koska olen pienestä pitäen kärsinyt tämän nenäni kanssa. Se murtui lapsena ja toinen puoli on mennyt kasaan joten siinä ei ilma kulje. Ja saanpahan kerättyä voimia seuraavaan raskauteen.
Antsi luulen että pääsen omalääkäärini kautta noihin testeihin. Ensimmäisen keskenmenoni jälkeen hän sanoi, että voidaan yrittää etsiä jotain syytä niin pääsen surussa helpommin eteenpäin. Multa otettiin viime viikolla joku verenkuva testi. Näkyykö se tulppariski siinä vai onko se ihan eri testi?
Olen todella pahoillani menetyksestäsi sanna m.
Hammaskin on jo hieman parempi
Meillä saattaa olla, että vauvahaaveet siirtyvät hieman. Menen ensiviikolla nenä polille. Ja saatan joutua leikkaukseen. Toisaalta ihan hyvä, koska olen pienestä pitäen kärsinyt tämän nenäni kanssa. Se murtui lapsena ja toinen puoli on mennyt kasaan joten siinä ei ilma kulje. Ja saanpahan kerättyä voimia seuraavaan raskauteen.
Antsi luulen että pääsen omalääkäärini kautta noihin testeihin. Ensimmäisen keskenmenoni jälkeen hän sanoi, että voidaan yrittää etsiä jotain syytä niin pääsen surussa helpommin eteenpäin. Multa otettiin viime viikolla joku verenkuva testi. Näkyykö se tulppariski siinä vai onko se ihan eri testi?
Olen todella pahoillani menetyksestäsi sanna m.
Hammaskin on jo hieman parempi