KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jaahas, se onkin Kirppu, joka avaa helmikuun plussatilin.
Kyllä se viiva siitä vahvistuu. Roskishaamu tuli mullakin 8vrk oviksesta :-)
Jos maltat odotella viikon, niin tulee ainakin oikea viiva!
Tsemppiä ja onnittelut haamuloisesta!

Ja Kapris siis jatkaa tuota nyt , eiku nyt -juttuansa. Hyvin olet paikkani täyttänyt :-D
Toivotaan, että se ovis tosiaan oli. Tai sitten se vahva viiva ja klöntti olikin jotain muuta. Näin meillä...

Me lähdetään tänne mummilaan hernekeitolle ja laskiaispullille. Varaslähtö laskiaiseen, kun ei olla sitten nällä seuduilla kahta seuraavaa viikonloppua.
Moikkelis, palaillaan huomenissa!

Tehis rv 5+5 (jolla oli sunnuntaiaamun iloksi krapula ilman viinaa)

Huonovointiset heipat myös minulta!

Täälläkin on havaittavissa krapulaista oloa, yöks. Mutta en valita!

Kirppu, pidän kovasti peukkuja että se viiva siitä vahvistuu. Minä sain myös haamuista haamun, viivan paikaksi voisi myös kutsua, n. 10 päivää oviksesta. Pari päivää myöhemmin ja testiin tuli kunnon viiva. Supermegapeukutukset!

Ninnille myös kovasti plussapeukutuksia! Kuten Ruusalle ja kaikille muille jännääjille!

Hihii, Kapriksella onkin ovis vasta nyt! Onnittelut ovisplussasta! Kivaa kun olet ottanut Tehiksen paikan tässä oviksen ihmettelyssä.

Pikku2:lle suuren suuri tsemppihalaus! Älä vielä luovuta, tätioireilu voi hyvin tarkoittaa myös sitä plussaa. bd bd bd bd bd oikein kovasti.

Mulla on tosiaan tänään ollut todella huono olo aamusta lähtien. Ollaan menossa anoppilaan syömään ja mietin tässä miten saan syötyä mitään. Ja se noita-akka varmasti arvaa jo nyt tässä vaiheessa että ollaan pieniin päin. Grh, jos se tulee taputtelemaan mun mahaa niin varmaan lyön sitä! Näin se kerran teki kun alkoi epäilemään että olisin paksuna. No, mähän olin mutta se meni kesken heti seuraavalla viikolla. Mulla ei muutenkaan ole maailman lämpimimmät välit anoppiin ja nyt tuntuu että olen oikein räjähdysherkällä tuulella... =/

No se siitä valitusvirrestä. Ihanaa kun ulkona on vähän leudompi sää. Harmi vaan ettei aurinko paista niin kauniisti kuin eilen. Vitsit minäkin haluaisin potkukelkan, aivan ihan ostos.

Mukavaa päivää teille kaikille ja Tehikselle tsemppiä krapulaolon kestämiseen.

Haleja ja pusuja!

Hellurei!

Terkkuja Lapista! Siellä meinas tareta:)
Hur.. ihana ilma on ulkona, näin se kevät on vaan tulossa ja ihana aurinko möllöttää taivaalla:) Kummasti tuosta arskasta saa energiaa ja uutta puhtia:)

Joo, änkeshän se pirskuleen täti mun mukaan sinne matkalla, mut sanoin sille suorat sanat, että nyt sitten en enää halua tavata sitä pitkiin aikoihin... Niimpä jätin sen sinne Lappiin:)) Ja sanoin sille että tavataan parin vuoden päästä seuraavan kerran, niin että enää en sitten ota sitä vierailulle meille... ja toivon ettei se jaksa lähteä kenenkään teidänkään luokse sieltä Lapista asti:))

Jeps, hui hieman jännittää, tuo opinnäytetyön esittäminen alkaa olla ihan ovella... kauhea jännitys jo nyt päällä siitä esittämisestä,.. Kivaa kun täysi luokka on kuuntelemassa, kun mä änkytän ja olen punanen kuin paloauto;) Huih, no meikähän vetää sen, menee miten menee... sittenpähän on ohitse! JEEE!
Sitten vielä tämä kevät otettava oikein kunnon loppukiri, että ollaan maalissa kesäkuussa:)

Tänään lähti sitten toinen meidän autokin, ostaja nouti sen... tässä nyt sitten ollaan etsitty uutta autoa:) Jotakin uutta ja vaihtelua tähänkin elämään... ja saas nähdä onko muuttokin tässä keväällä tulossa, mutta siitä ei vielä enempää, ennenkuin vahvistuu onnistuuko kaikki:) Ei viitsi nuolasta ennen kuin tipahtaa...

Niin en muista, mut taisin onnitella sinua Tehis ennenkuin lähdin reissuun... no mutta onnea kuitenkin, kun en varmaksi muista!

Hienoa Jazz että kaikki on mennyt hyvin, uskon kuule että pääsette nyt loppuun asti, on vaan sellainen todella vahva kutina nyt tästä! Tuo paha olokin kuullostaa todella hyvälle!!!

Sitten [/b]Kirppuko se on varannut jo itselleen helmikuun junaan liput?? :) Jee, kyllä se kuule varmasti siitä vielä se haamu vahvistuu!En onnittele sinua vielä,ennen kuin olet ihan varma... sitten vasta;) Eli parin päivän sisällä...:)

Jokos
Senora on palannut reissulta? Vai olivatko he siellä pari viikkoa?

Mitä, mitä, onko
Kapriksellajäänyt ovis päälle, vai mitä nämä kirjoitukset meinaavat? Olisikohan sinullakin liput jo taskussa helmikuun junaan:)?
Kivaa, hiihihiii. Näin se porukka vaan pienenee, kyllä me tullaan perässä.. minä ainakin aion olla kevään aikana junassa:))Plussa sellaisessa tietenkin... joutuu muutenkin kulkemaan junalla...

Joo, taitaa tulla taas näitä mun löpinöitä.... kääk, täytyy lopettaa ennenkuin menee ihan överiksi:))

Terkkuja kaikille!!!

niin ja vielä lisää!
Niksulle Onnea vakipaikasta!!!!! Nyt sitten suunnittelemaan vaan elämään eteenpäin;)

Ruusallako oli jännät paikat tänään??? Joko olet plussannut?

Joo, ei ihme että on haamu. Katoin hedelmöityslaskurista että hedelmöityspäivä olisi ollut maanantai (5.pvä) joten eihän siitä ole edes viikkoa. Pitää tarttua testitikkuun loppuviikosta uudelleen jos on aihetta...

Ruusa, joko on testattu? Kuumeisena odotamme uutisia!

Kyläreissusta palattu..

Ei tullut täti vielä tällä reissulla.. No, tiistaina sitten verikokeeseen ja keskiviikkona tulos.. Menen verikokeeseen vaikka näyttäis, että täti tulee.. Minulla kun viime raskaudessa, joka siis meni kesken tuli sitä verta.. Koeputkihedelmöityksessä voi tulla niitä ylimääräisiä "veriä".. mitkä on keinotekoisesti tehty, jos vähempikin asukille riittää.. Kyllä tää on vaan taas niin tätä.. Miksi miehet säästyy tältä vessapaperin kyttäämiseltä.. tää on tosi rasittavaa.. Ja sitten kun vessassa saa rampata vähän väliä ja joka pyyhkäsyllä pelätä.. ; (

No, tulipa oma napainen teksti.. koettakaa kestää..

Huomenna pitäs mennä töihin puolentoistaviikon paussin jälkeen, mutta intoa tihkuen..