kerroin siskolle että,hei mä otin lapselle rokote ja otan toisellekin

Toiset ottavat, toiset odottavat. Täällä alkavat terveiden lasten rokotukset korkeintaan joulukuussa.

En ymmärrä miten rokotetta jaetaan niin epätasaisesti ympäri maata.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toiset ottavat, toiset odottavat. Täällä alkavat terveiden lasten rokotukset korkeintaan joulukuussa.

En ymmärrä miten rokotetta jaetaan niin epätasaisesti ympäri maata.

Meillä on ollut tauti kierrossa jo yli 2kk. Terveitä lapsia rokotetaan vasta nyt. Epätasaista? Töissä hoidettiin H1N1 potilaita 1,5kk ilman rokotetta.

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
hän sanoi no,joo ehkä parempi niin ja että mitä hän viimeks sanoi ei hän varma ollut mistään,hän vaan epäili itse sen ja epäilee muutenkin jokainen rokote,joka ei ole tutkittu tarpeeks

Niin se on. Minäkään en luottaisi virolaiseen lääkäriin!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
hän sanoi no,joo ehkä parempi niin ja että mitä hän viimeks sanoi ei hän varma ollut mistään,hän vaan epäili itse sen ja epäilee muutenkin jokainen rokote,joka ei ole tutkittu tarpeeks

Niin se on. Minäkään en luottaisi virolaiseen lääkäriin!

No hän enemmän luontai tuoteiden puolella,niin kuin sanoin jo on täälläkin suomessa niitä monta
Mutt en mäkään kauheasti luota tai oikeastaan riipu lääkäreistä,en mä ees jokaiselle luota vaikka suomalainen lääkäri,siskolle en paljon aina voi luota,kun tiedän että luontais tuotteet on hänen ykkös juttu ja aina uudesta ainesta iso haloo hänellä

Yhteistyössä