A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja öö:onko jutteleminen sitä et tiuskit hälle vai ihan rauhallisesti kerrot mietteitäsi..? ja miten olis jos kirjoittaisit vaikka miehelles kirjeen vihkoon mihin hän sais sitte vaikka kirjottaa kun haluuaa sinulle takaisin.. toisen kun oot ensin oikeen haukunnu ja sit pakotat sen päälle kertoon omia tunteitaan niin eihän siitä tuu ku paha mieli molemmille..
No luulen, että se on pahimmanlaista tiuskimista, kun esim. mietin, että äsken esitin pari kysymystä, niin tää ihana peruspositiivinen, mutta kaltoinkohdeltu mamma alkoi haistatella ja haukkua idiootiksi.
"näytteleviä kaksinaamaisia bitchejä" - noin sinä kirjoitit, ja viittasit minuun. En ole ilkeä muuta kuin ärsytettynä, en koskaan oma-aloitteisesti. Ikävä kyllä minä provosoidun helposti.
Ihan sama tulee esiin miehenkin kanssa. Eli jos hän vaikka tiuskaisee minulle ilkeästi ilman mitään syytä, niinkuin usein tekee, en osaa olla provosoitumatta, ja vastaamatta samalla mitalla takaisin.
Olettaisin kyllä aika monen, ihan sinänsä perusmiellyttävän ihmisen omaavan samoja piirteitä.