Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Toinen ei huomio muita kuin itsensä ja minä vedän herneitä nenään.
No ihan juurikin näin. En oikein keksi miten voisin olla olematta ärtyisä kun toinen kohtelee minua niin kuin kohtelee. Se olisi teeskentelyä pahimmasta päästä.
Ei sille voi mitään. Se on kuin oravanpyörä, josta on vaikea päästä pois. Me pääsimme kerran, mutta nyt tilanne näyttää taas luisuvan samaan. Totuus on kuitenkin se, ettemme voi muuttaa kuin itseämme. Mulle kesti kauan tajuta tämä. Sillä sain aikaan oman suunnanmuutoksen ja sitä kautta se vaikutti mieheenkin. Mutta hän ei ole käynyt läpi samaa prosessia, eikä se minun suunnanmuutokseni yksin auttanut. Hänenkin pitäisi tehdä sellainen. Omasta tahdostaan ja halustaan. Sitä saan ehkä odottaa hautaan asti, jos odottamaan jään.
Sama mulla. Osittain syytän itseäni kun en tajunnut että ne ongelmat joita hän kertoi joskus hänen aiemmassa suhteessaan olleen, ovat nyt meilläkin.
Yksi iso syy on se, ettei mies juurikaan viihdy kotona, vaikkei ole edes töissä. Alussa uskoin hänen puheitaan siitä että hän perustaa uuden yrityksen konkkaan menneen tilalle pikimmiten, muttei sitä päivää ole vieläkään tullut, jos tuleekaan. Hänellä on rahaa, enkä tiedä yhtään mistä, ei hän kerro vaikka tuotakin asiaa olen tiukannut useasti.
Hän tekee osittain myös ihan fiksuja juttuja, kuten nytkin mökin remppaus, ja usein korjaa minun autoani tms. Mutta aika paljon myös harrastuksiksi luokiteltavia juttuja. Ja minä hoidan kotin ja lapsen, hän vain sotkee. Ja valittaa jos ole jättänyt jotain tekemättä. Ja tiuskii ja on väsynyt, kun tulee usein vasta myöhään kotiin. Tuijottaa vaan jalat haisten ja tukka paskaisena internettiä. lisäksi pukeutuu kuin ryysyläinen. Yhteistä aikaa saa kinuamalla kinuta, ja silloinkin jos suostuu vaikka lähtemään minun ja lapsen kanssa leikkipuistoon, näyttää hapanta naamaa usein.
Tuntuu että olen ihan yksin tässä suhteessa. Minä olen erittäin tunteellinen ja nainen, minulla olisi paljon rakkautta annettavana. En todellakaan ole mikään tiuskiva pirttihirmu. Usein odotan miestä ruokien kanssa kotona, ja olen oikeasti kaivannut häntä. Sitten hän vaan istuu taas jalat haisten internetissä, mussuttaa jotain ihme tonnikala-kanamunasotkuaan, ja paasaa politiikasta suu vaahdossa, kun minä haluaisin vaikka istua kahdestaan kynttilänvalossa ja jutella henkeviä.
Anteeksi kun purkauduin, kakkaa tulee tästä nistkaan, mutta tulkoon.