W
wira
Vieras
On tietysti eri asia, jos kaiken aikaa ja joka viestissä kertoo toisten tekemisistä ihan vain huvikseen yms. mutta en oikein ymmärrä, miten voisi välttyä kertomasta muiden asioita? Tarkoitan, että tämäkin palsta on ihmissuhdepalsta, ja ihmissuhde vaatii vähintäänkin sen toisen osapuolen. Moni kyselee netissä toisten kokemuksia ongelmanratkaisuihin tms. Eihän täällä voi mitään kirjoittaa, jos tarvitsee koko ajan kertoa jotain kierrellen ja kaarrellen. Ja varsinkin kun anonyymisti kirjoitellaan, niin?? Muutenhan täällä on palsta täynnä oikeusjutun alkuja (jos olen oikein käsittänyt, niin kunnianloukkaus netissä- vaatii sen, että solvataan selkeästi tunnistettavaa henkilöä =kuva tai nimi).
Meitä on erilaisia, itseäni ei juurikaan kiinnostaisi, jos joku ei-niin-kovin-tuttu välttämättä haluaa minusta jostain kirjoitella vaikka itse tunnistaisinkin, suuri osa, sanoisinpa kaikki muut eivät kuitenkaan tiedä kenestä on kysymys. Tällaisella asialla ei vain ole minulle merkitystä.
Netissähän on monia ns. vertaistukipalstoja, jossa hyvinkin tarkkaan kerrotaan arkielämästä ja niitä pääsee (joissain myös suljettuja aihealueita) kuka tahansa lukemaan. Ja aivan taatusti helposti tunnistettavia ihmisiä, jos vain oikea tyyppi osuu lukemaan.
Meitä on erilaisia, itseäni ei juurikaan kiinnostaisi, jos joku ei-niin-kovin-tuttu välttämättä haluaa minusta jostain kirjoitella vaikka itse tunnistaisinkin, suuri osa, sanoisinpa kaikki muut eivät kuitenkaan tiedä kenestä on kysymys. Tällaisella asialla ei vain ole minulle merkitystä.
Netissähän on monia ns. vertaistukipalstoja, jossa hyvinkin tarkkaan kerrotaan arkielämästä ja niitä pääsee (joissain myös suljettuja aihealueita) kuka tahansa lukemaan. Ja aivan taatusti helposti tunnistettavia ihmisiä, jos vain oikea tyyppi osuu lukemaan.