Kerrostalo valitusta (älä lue jos ahdistaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jurppii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jurppii

Vieras
Menin varaamaan pyykkitupaa, vaan rapussamme olikin siivooja joka pää punaisena huutaa kuinka liikkuminen on nyt kielletty sillä hän tekee vahanpoistoa ja sitten vahaa.
Ja ethän vaan enään kulje ja päättäkää jo oletteko sisällä vai ulkona.
Ymmärrän tietyllä tasolla mesoamisen jos lapsille sanoo aiheesta mutta aikuisillekin? Siis ilman että asiasta on edes aikasemmin informoitu rappukäytävämme ilmoitustaulussa, vaan hän itse päättää päivän milloin tekee vahaukset ja sitten huutaa asukkaille :(
Mistä me asukkaat voimme tietää milloin arvon siivooja on rapussa tai milloin hän siellä mitäkin tekee kun asioista ei edes ilmoita.
Nyt pikkasen keittää yli ja aivan varmasti otan yhtiökokouksessa tämän puheeksi, toki koitan välttää käytävällä liikkumista jos siitä olisi edes tiedotekin laitettu mutta kyllä tällainen mesoaminen alkaa jurppia :(
Tekisi mieli ihan kiusallaan mennäkin edestakaisin pomppimaan sinne ja vinoilla kuinka ei ilmoittanut vahauksestaan erikseen, ja vaikka olisi ilmoittanutkin niin ei se siltikään ole syy alkaa huutamaan jos joku menee käytävästä,
toiset kun voi olla tulossa silloin juuri töistä tai menossa sinne töihin.

miks et sano sille, et laittaaa lapun oveen niin asukkaat osaa varoa? ihme homma kun aikuiset ei osaa kasvotusten purkaa tuntojaan ja sit pitää täällä purkaa... eihän siitä ole mitään hyötyä

Meillä on aina ilmoitus alhaalla jossa tiedotetaan vahauksesta, ja kehotetaan liikkumaan vähän käytävässä jne. Mutta jos jonnekin täytyy liikkua kesken vahauksen niin siivooja vain iloisesti tervehtii eikä ala nalkuttamaan..

Olet aika ääliö :o Ja kiusantekijä! Oletko ihan varma, että asiasta ei ole tiedotettu? Mutta pasko vaan omaan pesään ja älä valita, että rappu on huonosti vahattu :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olet aika ääliö :o Ja kiusantekijä! Oletko ihan varma, että asiasta ei ole tiedotettu? Mutta pasko vaan omaan pesään ja älä valita, että rappu on huonosti vahattu :)

Siis ääliö? Koskaan ei ole tässä taloyhtiössä asiasta tiedotettu :( Ei vaikka olemme pyytäneet :( Mitä kiusaa se on jos minun on pakko kulkea, ei minulla siipiäkään ole.
Kehtasi vielä sanoa että jätä lapsesi kotiin jos uudestaan on pakko mennä käytävillä, varmasti jätänkin 2vuotiaan yksin..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Siis ääliö? Koskaan ei ole tässä taloyhtiössä asiasta tiedotettu :( Ei vaikka olemme pyytäneet :( Mitä kiusaa se on jos minun on pakko kulkea, ei minulla siipiäkään ole.
Kehtasi vielä sanoa että jätä lapsesi kotiin jos uudestaan on pakko mennä käytävillä, varmasti jätänkin 2vuotiaan yksin..

Aha.

Meillä sama homma. Tosin siivoojat laittoivat laput esille sinä aamuna kun alkoivat siivoamaan... Yritti vielä lasten päikkäriajan lähestyessä että "teidän pitää odottaa tunti ennen kuin saatte mennä sisälle". Juu, ihan varmana alankin väsyneiden ipanoiden kanssa odottamaan tunnin. Marssimme siis suoraan sisälle ja kotiin, ja ilmoitin siivoojille että kannattaisi laittaa laput oveen hieman aikaisemmin niin voisimme osata varoakin. Olen tyly, tiedän. Mutta en jaksa kumarrella tuollaista, mistä aikaisemmin on ilmoitettu viikkoa etukäteen...

Yhteistyössä