Kertoisitko miehellesi, jos..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kriisi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kriisi"

Vieras
olisit tanssinut baarissa melko kiihkeästi erään miehen kanssa?Kamala miten syyllisyys painaa :( Taidan jopa olla ihastunut tähän mieheen.Ollaan tunnettu jonkin aikaa työkuvioista johtuen.Meillä on molemmilla perheet.En tiedä mitä tässä tekisi.Tuntuu pahalta mieheni takia, koska hän on hyvä mies ja hyvä isä ja minä tein hänen selkänsä takana tällä tavalla :( Kivittäkää vaan :( :(

Tuskin mutta pitäisin huolen etei toistu ja pysyttelisin kaukana ko. miehestä.
Enemmän olisin huolissani työkaverista sillä ilmeisesti hän on saanut kuvan että olet valmis etenemään "suhteessa". Työpaikalla tollaiset jutut on noloja .

Jos nyt pelkästä tanssista oli kyse, niin en lähtisi sitä erikseen miehelle tilittämään. Joskus tanssin itsekin huomattavan komean kollegan kanssa lambadaa, eikä kai siinä mitään, paska fiilis syntyi sitten siitä kun se yrittikin suudella kaikkien nähden.

En kertoisi, mutta kyl mun mielestä kannattais miettiä, miten saada samaa kipinää oman puolison kanssa ja varmistaisin, ettei enää ajaudu samanlaisiin tilanteisiin vieraiden miesten kanssa.

Älä kerro. Päätät vaan että et jatka mitään peliä sen varatun miehen kanssa vaikka kuinka tekis mieli. Teet sen selväksi myös hänelle. Aikaa myötenihastumisen tunne haalenee, jos sitä ei ruoki. Ja mieti syitä miksi olet alunperin ihastunut omaan mieheesi.

Me ei onneksi tulla olemaan enää tekemisissä paitsi että vielä alkuviikosta hänet näen töissä.Hän on omalla tavallaan kovin mieheni kaltainen niin ehkä siksi hän vetoaa minuun.Okei, myönnetään..tuli siveltyä hänen reittä ja poskea taksimatkalla :( Ja sanoin hänelle tanssiessa että haluaisin tehdä muutakin, mutta ei pysty.Olisi ollut niin houkuttelevaa suudella häntä, mutta en olisi pystynyt siihen kun sitten olisi jo menty liian pitkälle.

Totta ihmeessä kertoisin. Musta on aina mukavaa kertoa miehelle, kun on ollut hauskaa, ja miehestä on hauska kuulla. Etenkin silloin, kun joku osaa arvostaa mun viehättävyyttäni (ei tapahdu usein). Kerron myös ihastuksistani, kun niitä tapahtuu - lähinnä hormonaalisen kierron seuraamiseksi (ihastusten taajuus noudattelee aika tarkkaan ovulaatioaikoja).

[QUOTE="manta";26287169]Kerro ihmeessä miehellesi, hän suuttuu, mutta saat pyytää anteeksi ja hyvän omantunnon!![/QUOTE]

Niin..en haluaisi salata tätä vaan kertoa ihan rehellisesti.Toisaalta..en minä haluaisi tietää, jos näin olisi käynyt miehelleni.Mutta pakko kyllä sanoa, että oli aivan ihanaa tanssia monta kivaa kappaletta hänen kanssaan:)

Uskopa huviksesi, tanssiminen ei ole kriisin paikka, eikä mainitsemisen arvoinen asia :) Jos sinulla tulee siitä huono omatunto, kannattaa jatkossa tanssahtelut jättää sikseen. Jokaisella on omat rajansa. Ennen kuin ne ylittää, ei voi tietää, missä se raja menee.

Itse olen aikanani ylittänyt rajani. Syyllisyys oli karmea. (on edelleen) Joten älä kerro miehellesi, mutta pysy syyllisyysrajojesi sisäpuolella. Syyllisyys ja huono omatunto on hirveimpiä tunteita, mitä itse olen kokenut....

Miksi kertoa? Oletko nyt eroamassa? Tuo kaikki on sun päänsisäistä juttua ja unelmointia josta muut ei tiedä jollet siitä huutele. Kerro sitten kun olet varma että oma liittosi ei sitä kestä. Tuollaisen kertominen vain pahoittaa mieliä ja vaikeuttaa oloa.
Selvitä pääsi, amatööri :) ja keskity omaan suhteeseesi.

Alkuperäinen kirjoittaja ööhhh;26287248:
Uskopa huviksesi, tanssiminen ei ole kriisin paikka, eikä mainitsemisen arvoinen asia :) Jos sinulla tulee siitä huono omatunto, kannattaa jatkossa tanssahtelut jättää sikseen. Jokaisella on omat rajansa. Ennen kuin ne ylittää, ei voi tietää, missä se raja menee.

Itse olen aikanani ylittänyt rajani. Syyllisyys oli karmea. (on edelleen) Joten älä kerro miehellesi, mutta pysy syyllisyysrajojesi sisäpuolella. Syyllisyys ja huono omatunto on hirveimpiä tunteita, mitä itse olen kokenut....

Menittekö ihan sänkyyn asti?Kyllä mulla on nyt erittäin pahat omantunnon tuskat, että en voi tehdä muuta kuin itkeä vaan.Niin paha mieli on mieheni takia.Ja tosiaan kun niitä lämpimiä ajatuksia tätä vierasta miestä kohtaan on ollut jo jonkin aikaa.Mutta missään tapauksessa en omasta miehestäni eroa halua,en koskaan!

[QUOTE="vieras";26287249]Miksi kertoa? Oletko nyt eroamassa? Tuo kaikki on sun päänsisäistä juttua ja unelmointia josta muut ei tiedä jollet siitä huutele. Kerro sitten kun olet varma että oma liittosi ei sitä kestä. Tuollaisen kertominen vain pahoittaa mieliä ja vaikeuttaa oloa.
Selvitä pääsi, amatööri :) ja keskity omaan suhteeseesi.[/QUOTE]

Ei,en halua erota.Lähinnä siksi kertoisin, että saisin tämän syyllisyyden painon harteiltani pois.

en tiedä..ehkä kertoisin jos olisi jotain kerrottavaa.

en kyllä näe itteeni tossa tilanteessa että jos ei olisi kiinnostusta kävisin tanssimassa "melko kiihkeästi" jonkun kanssa..tanssin kyllä mieluiten yksin, tai kavereiden kanssa. :D

Mä kertoisin, mutta mulla on sellainen omatunto joka seuraa mua joka paikkaan eikä häviä ennen kuin kerron totuuden jos koen tehneeni jotain väärin, se sattuu ihan fyysisesti mahaan koko ajan jos olen tehnyt jotain. Miestä kohtaan ainoastaan, muita kohtaan ei oikeastaan.

Yhdestä asiasta kärvistelin ties kuinka kauan, useita kuukausia enkä kertakaikkiaan päässyt siitä yli, kunnes itkien kerroin ja huh miten se helpotti. Miehenkin mielestä oli ihan tyhmää, kun olisin voinut heti kertoa ja ihan turhaa kärvistelin, kun asia oli puhuttavissa.

Yhteistyössä