Olenko sekoamassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja N34
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
""Miinukset: päätti kaikesta minun mielipidettä ei kysytty kuin korkeintaan sohvan väristä, itsekäs, tosi usein menossa poikien kanssa, uskoton (?), katseli ja kehui avoimesti toisia naisia, ei tehnyt mitään kotitöitä, minä siivosin, pyykkäsin silitin, tein ruoan....""

""Kaverit olivat miehelleni ykkönen, lapset kakkonen ja minä kolmonen""

No kyllä tässä machomiehessä taitaa olla aika lailla vakavia ongelmia tai ainakin miinuksia. En katselisi enää täysin torveroa itsekästä miestä, jolle taitaa olla kaikki muu tärkeämpää.

""En tosin voi viedä exältä tai oikeastaan kai hän on jo nykyinen sitä nautintoa jonka tiedän hänen saavan kun saa olla itse paikalla katsomassa ja lopettamassa suhteemme. Tämä on hänelle aivan ainutlaatuinen kokemus joka pönkittää hänen egoaan vielä vuosien päästä. Tiedän aivan varmasti että hän saa siitä aivan valtavat kiksit ja en voisi ikinä niitä häneltä riistää. ""

Tulee heti mieleen, että tämä on provo ei voi olla totta, mutta valitettavasti minulla on kokemusta entisestä kumppanista, joka kohteli minua aivan uskomattoman järkyttävällä tavalla ja siksi voin ajatella,e ttä ikävä kyllä tämäkin voi olla totta.

Missä on aivosi jos et pysty päättämään sitä, että tämä macho ei tule mukaan kun olet jättämässä nyksyistäsi. Jos tajuat, miten nöyryytät kilttiä miestäsi vain siksi että machosi saa siitä egolle pönkitystä, niin olet sairas. Tietenkin sinä voit kieltää machosi tulon ""jättämistilaisuuten"" jos vain haluaisit, mutta et halua.

Ei sinulla taida olla ihan kaikki kohdallaan.Ehkä kannattaisi hakeutua vaikka terapiaan.

Yhteistyössä