Kertokaa, kuvailkaa, miltä hampaan poraus tuntuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kävin tänä torstaina tarkastuksessa ja todettiin yksipieni reikä vasemmanpuolen taka hampaassa , Mammarina saan kaks rauhottavaa , puudutuspiikin , Ilokaasua jos tarpeen on , Pelkään ihan sairaasti eioo koskaan ennen ollut mitään muuta ja kyllä oon vasta 14 , Onko pelko aiheetonta ? En vihaa mitään enempää kun käyntiä hammaslääkärissä -Pelottaa

Multa porattiin tänään pieni reikä ja en ottanu puudutusta. Ei kyllä tuntuntut missään kerran tai kaks vihloi, saman tyylisesti ku kylmä maito. Jos on pieni reikä älä ota puudutusta sattuu vaan se ruisku enemmän ku pora

Pahinta siinä poraamisesa varmaan on oikeesti mulle se kun on se vesi ja ilma juttuletkuhöskä siinä. Ilman puudutusta.. Taino itse porauskin on.. Kerran paikattu ja otin ilman puudutusta, ei mitään kivaa EI!. Siinä kääntelin päätä pois välillä, vaikka tosin olisin voinut kestääkin taino en oikein muista enää tuosta mitään. Noh ylihuomenna sitten taas paikkaus.. Jee ... -.- Aijon kyllä ottaa taas ilman vaikkakin se vihloo ja ne vesi/ilmajutut -.-

Sen paikkauksenhan kestäisi hyvin, jos pystyisi pitämään aina jotain parin sekunnin taukoja siinä ! Ottaisi vähän kerralla, niinhän sen kestäisi. Mutta ei ne sitä tee kun heti vaan koko ajan.. Pitää varmaan sanoa, että koitetaan ilman puudutusta ensin VAROVASTI. :D:

Turhaa täältä taas pelotteluita luki. Hammas paikattiin ilman puudutusta ja ylivoimaisesti pahin asia operaatiossa oli se, että piti pitää suuta noin pitkään auki. Kahvitauko olisi ollut mukava pitää välillä. Pientä vihlontaa oli poratessa, mutta lähinnä siinä pelotti se, että jos kohta vihlaisee kovempaa. Eipä vihlaissut ja kokemus oli ennemminkin epämiellyttävä kuin kipeä. Tosiaan porausta enemmän vihloi reiän pesu kun kylmä vesi pyöri avoimen reiän pohjalla.

Hyi että oikeesti! se piikki!:stick:En pysty oikeesti ajatteleen mitään muuta ku sitä puudutusta! hrr...:eek:AUTTAKAA NY JOKU MUA! Mielummin vahtisin koiraa koko päivän ku menisin hammaslääkäriin piikitettäväks ja porattavaks! :headwall: :mad:

mulla porattiin hammas, otin puudutuksen se ei sattunut yhtään sama kuin vaikka kynnellä painaisi ihoon. porauskaan ei sattunut missään vaiheessa eikä se äänikään oikein mikään paha ollut. ja olen 12 vuotias joten etköhän sinäkin siitä selviä

PORAAMINEN SATTUU vaikka olisi puudutuskin vihloo sillee ilkeesti:/ mulle annettiin vissii 5 puudustusta ja silti vihlo ja oli vaan pieni reikä. Paikkaus ei tunnu missää

Yhteistyössä