[QUOTE="alkup.";22895311]Entäs sitten omaisuuden jako? Minä olen vain miettinyt näitä huonekaluja, valokuvia sun muita. Minun kotini.. Miksi mun pitäis se jättää se tuolle, joka ei ole niitä puoliakaan ostanut. Yhtenä iltana se vaan istui ja tuumi, että jos lähtisit, niin sullehan jäis vaan tuo kirjahylly ja kirjat oikeestaan... Minä muistutin, että itse asiassa suurin osa huonekaluista on minun ostamia, ja tiliotteistahan se näkyy.
Olen ajatellut tuota nauhoittamistakin, puhelimestahan se löytyy. Hänellä on kuulema nauhoitettuna pätkä missä minä uhkaan tappaa hänet. Kerran riidan yhteydessä huusin sellaista, mutta en usko, että se sen nauhoitti, kunhan uhkailee. Aina muistaa tuon sanoa, että muista, että mulla on se nauhoitus...
Jos tämä riitely vaan loppuis joskus. Miten narsistimiehestä pääsee eroon...? Ei kovin helpolla.[/QUOTE]
HUH;HUH; Ajatteletko tosiaan et elät mieluummin riitaisassa ja alistavassa perhehelvetissä, joka luonnollisesti jättää jälkensä myös lapseen, kunhan saat pitää HUONEKALUT!!
Miehestä pääsee kyllä eroon oli narsisti tai ei, kysymys on vain siitä HALUATKO, vai keksitkö vain tekosyitä pysyä tuossa epänormaalissa ja epäterveessä tilanteessa, joka on jo hämärtänyt oman arviointikykysi.