Kertokaa,missä kohtaa vittuilin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohta liian väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei kannata pilata koko loppueläänsä ja lasten elämää moisen ukon-kuvatuksen kanssa!! Pakkaat kassit ja muutat pois! Varmasti pärjäät myös yh:na.

Jaksamista ja tsemppiä:)

Minen kattelis... En jukolauta... Mene hyvä ihminen pois sieltä... Äläkä ala uskomaan että se ois sun syytäs tai että sä et pärjäis...ihan kuka VAAN pärjää,sittehän sulla ois yks passattava vähemmän ja rento päivä.Mieti ny itekki... Kaivat parhaillaan omaa hautaasi.

narsistisuus on kasvatuksen tulos..joten syytä voit etsiä häne äidistään ja isästään..ehkä eniten äidistä.valitettavasti..miestäs on jotenkin väheksytty lapsuudessa eli ei olla välitetty oikealla tavalla..saanu tehdä mitä haluaa ja olla painettu villasella vääryydet ja taputeltu päähän..tämä näyttäisi jatkuvan vieläkin..hänen äiti ei suostu näkemään millanen poikansa on ja jatkaa päähän taputtelua..sä et tartte tuollasta ihmistä elämääsi..lähde silloin ku miehes ei ole kotona..ja älä kuuntele sen ruokutuksia ja lupauksia..ne ei tule kestämään pitkään..menet turvakotiin tai jonkun ystäväs luo..kyllä se siitä..sä pystyt mihin vaan kun vain jaksat uskoa ittees..ja lasten takia sun täytyy lähteä. he ovat pieniä ja eivät ymmärrä ja he voivat saada tosi pahoja traumoja teidän riidoista ja tappeluista..vaikutat hyvältä äidiltä ja huolehtivalta nyt sun täytyy ottaa se isampi askel..ja näyttää lapsille miten tärkeitä he sulle ovat

hei ap, en lukenu kaikkia vastauksia mutta sen verran että sanon: ota sitten turpaan yks kerta vielä ja mene turvakotiin lapsesi kanssa! sie olet vielä raskaanakin niin miten et voi oikeesti haluta turvaan???? mitäs jos se sun mätisäkki ukkos päättää hakata susta paskat pihalle sen takia että sen kynsi katkes?? se voi kuule johtaa ennenaikaseen syntymään ja mitäs sitte ku lapsi on teholla sen takia? voi se lapsi kuule kuollakin sinne kohtuun pahoinpitelyn seurauksena. sitäkö meinaat jäädä oottamaan?

ei hemmetti. ja se siun ukkos on niin ovela että se manipuloi sinua ettei menettäis ilimasta piikaa!!! sanoo ettet pärjää iliman häntä. no vittu! ethän sie mitään muuta nytkään tee ku pärjäät iliman ukkoas! ite teet kaiken, peset, siivoat, pyykkäät, kannat ruuat kotiin, hoidat lapsen jne jne jne... miten siun arki muuttuis eron sattuessa? no sillälailla ettei tarttis pelätä henkensä edestä enää.

ota nyt hyvä nainen järki käteen ja aattele, jos et itteäs, ainaki lapsias! mene turvakotiin, kerro kaikki siellä, kyllä ne ihmiset ymmärtää ja ottaa todesta, ei ne naura päin naamaa siellä. :hug: :hug: :hug:

mie en ainakaan halua lukea lehestä että mies pahoinpiteli raskaanaolevan vaimonsa kuoliaaksi.

Miten olet kestänyt ilmeisesti vuosia tuollaista ja sitten vielä lapset tehnyt tuollaiselle idiootille? Yritä nyt ymmärtää, että sinä et voi häntä auttaa, sinä et pysty hänen kanssa elämään, hän ei parane kuin hoidossa/terapiassa, hän ei tule ottamaan sinua tai lapsia ikinä huomioon paitsi silloin kun siitä on hänelle hyötyä. Älä katsele tuollaista enää. Lähde kun se on vielä suhteellisen helppoa. Sitten kun on kumpikin lapsi syntynyt niin se on paljon vaikeampaa.

Paremmin sä yh:na jaksat kuin tollasen taakan kanssa. Eihän se nytkään sua yhtään auta, mikset muka ilman sitä pärjäisi.
Tunnen 2lapsen yh:n, toinen lapsi vauva (kuten sullakin tulee olemaan). Pärjää ihan ok, kodinhoitaja käy välillä auttamassa. Pitää rohkeasti pyytää kunnalta apua jaksamiseen, sitä saa kun on tarvis!
AJATTELE MITEN IHANAA OLIS, KUN SAISIT OLLA OMASSA KODISSASI RAUHASSA OMA ITSESI, ILMAN PELKOA JA VIHAA.
Itse olen eronnut hieman saman sorttisesta äijästä, ei ollut kyllä ihan noin paha tapaus, mutta sinnepäin. mutta voitko kuvitella, ikävöin sitä persreikää noin vuoden, kunnes toivuin ja huomasin, miten ihanaa elämä onkaan. Nyt nautin elämästä, kaksin lapsen kanssa.
Suosittelen sulle myös hyvää elämää!

Mua muuten aina jaksaa ihmetyttää eikö naisilla ole oikeasti sellaisia sukulaisia jotka auttais? Jos mua vedettäis turpaan niin voin oikeasti luottaa siihen että oma siskoni tulee ja vetää äijää niin turpaan ettei se siitä ihan äkkiä nousis. Todennäköisesti voisi isänikin tulla avuksi.

Ja se ettetkö pärjäisi yksin...ihan vitun varmasti pärjäisit, paremmin kuin nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Mua muuten aina jaksaa ihmetyttää eikö naisilla ole oikeasti sellaisia sukulaisia jotka auttais? Jos mua vedettäis turpaan niin voin oikeasti luottaa siihen että oma siskoni tulee ja vetää äijää niin turpaan ettei se siitä ihan äkkiä nousis. Todennäköisesti voisi isänikin tulla avuksi.

Ja se ettetkö pärjäisi yksin...ihan vitun varmasti pärjäisit, paremmin kuin nyt.

peesi. kaikkeen ylläolevaan!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:

Kaikilla ei varmasti ole sellaisia sukulaisia. Kyllä minunkin isoveli ihan varmasti tulisi pieksemään kenet tahansa, joka minuun koskisi. Toisaalta tuossa tilanteessa nainen on niin avuton, että tuskin on edes kertonut sukulaisille kohtalostaan. Mies on varmasti lirkutellut appivanhemmille ja ne pitävät häntä ihan jumalasta seuraavana (narsistit osaavat tämän erittäin hyvin)

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
mikä miehessä sai sut rakastumaan siihen? :o tuon perusteella mä juoksisin karkuun!

Narsistit osaavat olla erittäin hurmaavia. Se on yksi osa sairautta. Luultavasti sairaus ilmenee vasta yhteen muuttaessa.

vinkki ammatti-ihmiseltä: hae itsellesi apua ja eroa miehestäsi. Ota kaikki lähi-ihmisten apu vastaan, mitä saatavilla on. Ala elää omaa elämääsi. Tuossa kuviossa ei ole apua yhteiskeskusteluista. Itsellesi voisit hakea omia aikoja kylläkin :). Kovasti tsemppiä - itsesi ja lastesi vuoksi!

Miksi sä olet sille noin kiva? Miksi ihmeessä? :o Ja luulisi, että sekin ois kiva sulle. :hug: Lähde nyt vaan kuitenkin. paljon helpompaahan se on, kuin tuommoinen.

ja miettimään et oot liiotellu tms.Niin usein käy, et kun muut alkaa ehottelee et lähde, niin vaimo alkaakin perumaan puheitaan.
Mistä päin olet?Oisin ihan valmis auttamaan sua alottaakses oman paremman elämän!(ite toivon et mun äiti ois eronnu monia vuosia aiemmin, ois mun elämä nyt helpompaa, kun ei ois kaikkia näitä traumoja)

Ja tollasille paskaläjille te naiset teette lapsia...
Ap:lläkin toinen(?) tulossa.
Ettekö te ihmiset arvosta itteenne? Mua jos joku kohtelis noin niin ei tarttis kauaa katella.

Voimia sinulle todella paljon! Lähteminen suhteesta on vaikeaa, uuden asunnon etsiminen, papereiden täyttelyt jne, mutta se on Vaivan Arvoista! Itse olen kerran eronnut ja elämä helpottui kun pääsin pojan kanssa kahdestaan asumaan. ei ollut sitä ainaista tappelemista jne.. Otat itseäsi niskasta kiinni ja alat hommaamaan uutta asuntoa.!! VOIMIA!!HALI!!

Valitettavasti isoistakin ihmisistä tulee ikäviä jos niille ei aseta rajoja. Mutta jos pelkäät, että käy päälle, niin en usko että oikea paikkasi on miehen vieressä, alistuen ja palvellen viimeiseen asti! :/

Lähde vielä kun voit. Oma ex yritti raiskata ja sano just tota et miten pärjäät ilman häntä ja hän tappaa ittensä jos lähet jne... se on vaan miehen keino alistaa sinua... saada sinut tuntemaan että hän on parempi ja sinusta ei mihinkään.... sinä pärjäät hyvin ilman miestäsi, apua saa kun pyytää... lähde turvakotiin heti... lapsistasi ei tule miehesi kaltaisia jos heidän ei tarvitse katsella hänen käytöstään.... se ei periydy.... Voimia...

Voi sua ap. Toi ei oo normaalia elämää. Yhtään normaalia siis. Sun ei kuulu joutua tekemään kaikkea. Että on mehuja myöten kaikki valmiina aikuisella miehellä. Ja varsinkaan se että joudut kuuntelemaan syyttä jatkuvaa sättimistä, PUHUMATTAKAAN ETTÄ KERTAAKAAN JOUDUT MIETTIMÄÄN KÄYKÖ MIES PÄÄLLE, ovat kyllä täysin pöyrityttäviä asioita. Mun ei varmaan tarvitse edes mainita mitä tälläkin palstalla oltais mieltä miehestä joka SAATTAA KÄYDÄ RASKAANA OLEVAAN VAIMOON KIINNI. Ja kun laitoit että kuulostaa pieneltä se huuto ja sättiminen, mutta voi käydä päällekin, niin ei kyllä kuulostanut pieneltä se sun ensimmäinenkään selostus. Lapsista saattaa kasvaa samanlaisia jos näkevät tuota jatkuvasti. Tekis mieli ohjata sut turvakotiin asumaan ja elämään omaa elämää pienten kanssa ilman haukkumisia ja palvelijana olemista. Oletko muuten koskaan käynyt Narsistien uhrien tuki ry:n sivuilla?

Pelasta itsesi. Oikea perhe-elämä ei ole tuollaista.

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Miksi sä olet sille noin kiva? Miksi ihmeessä? :o Ja luulisi, että sekin ois kiva sulle. :hug: Lähde nyt vaan kuitenkin. paljon helpompaahan se on, kuin tuommoinen.

Tätä olen myös miettinyt, olen tullut siihen tulokseen että osittain johtuu varmaan siitä kun olen ollut koulukiusattu aikanaan ja aina kaikki sanoi älä välitä jne.no sitten kun ei välittänyt niin se jatkui,mutta ei pahentunut...tai et sitä on kai jotenkin opetellut sietämään mitä vaan..ja tulee oltua sille kiva kun kai alitajunnassa ajattelen et sekin sitten kohta on mulle kiva ja huomaa et se onkin mukavampaa...+et kohtelen toista niin kuin haluaisin mua kohdeltavan,kun aamulla joudin ekanatehdä aamupalan jne.niin laitoin valmiiksi..tyhmää,tiedän..mutta itse en osaa olla vittumainen sille takas,enkä uskalla..aina kun sille sanoo jotain takaisin /mielipiteitään ilmaisee niin se hermostuu ihan täysin. Jotkut laittoivat narsistientuki sivut,pitää laittaa mietinnän alle uskaltaisko käydä,koska jos käyn niin sitten pyyhkiä sivuhistoriat ja sitten mies taas kyselee miksi pyyhitty jne...ja jos siel sitten alkas käymään ois ne joka pvä.pyyhitty ja hän varmaan laittais vakoiluohjelman koneelle ja selvittäs asian..sanonut joskus kun oon ollu koneella ja pyyhkiny(syy ollu esim.et vahingos osoitekenttään kirj.salasanana tms.ja jääny hakuna listaan).Tai jos joku tekstaa niin ei usko kuka on,missä mulla olis aikaa miehiä hommailla..??aina kotona lapsen kanssa.
Ja kuka kysyikään,en muista nimiä nyt,niin mun mies oli todella huumorintajuinen,kiusoitteli mua,huomaavainen,loistavaa seksiä jnejne.lista on loputon,olin aivan myyty koko miehelle..en olis ikinä arvannut mitä se alkaa mulle tehdä ja sanoa.

Voi ei, jos sinun pitää pelätä sitäkin, että voitko käydä koneella, niin eihän tuo ole mistään kotosin. Onko sulla ketään, joka tulis hakemaan sut pois? Voitko mennä vanhemmillesi? Tiedätkö mitään turvakotia? Mun mielestä se on vaarallista, että jäät. jos mies ei sinua nyt sit vaik lyökkään, niin painaa sua koko ajan alemmas ja sun lapset oppii, että sillä tavalla ihmiset käyttäytyy.

Jos lähdet, lähde niin, että mies ei ole kotona. ettei vaan satu mitään sitten.

Voi sinua ap! Tarinasi kuulostaa ehkä liian tutulta... Lähipiirissäni on siis yksi narsistinen ihminen, joka pilaa käytöksellään puolisonsa elämän lähes täysin!! Hän on juuri tuollainen, mitä miehestäsi kuvailit... Niin itsekäs, kun ihminen vain voi olla.. Hänen vaimonsa on erittäin ihana ihminen, tekee ruuat, hoitaa kodin ja lapset, passaa miestään, käy kaikki ostokset tekemässä yksin jne jne jne.. ja mitä mies tekee? Kulkee omia menojaan, käy harrastuksissa, kotona ollessaan vaan makoilee, istuu koneella ja valittaa!! Haukkuu vaimoaan ja suuttuu mitä pienimmistä asioista. Ja mielessä ei ole kuin yksi asia: Hän ja hän ja hän. Kaikki hänelle, ei mitään muille, pääasia että HÄNELLÄ on kaikki hyvin ja kaikki suurin piirtein kumartavat häntä!! Todella raivostuttavaa!!!!!!!!!!!!!!!!! Miehesi on siis narsisti isolla N:llä!! Se on oikeastaan parantumaton sairaus.. miehesi ei kertakaikkiaan tajua mitä hän itse tekee ja syyttää vaan kaikesta sinua! Niin näillä läheisillänki on... mies ei lähde minnekkään hoitoon tai terapiaan, vaikka miten vaimo pyytäisi. Ei hän lähde, koska kuulemma kaikki vika on vaan naisessa ja nainen on suurinpiirtein hullu!!! Järkyttävää.. :( Ja tämänkin naisen anoppi, on sitä mieltä, ettei hänen pojassaan ole mitään vikaa....En osaa sanoa sinulle muuta, kuin että voimia ihan kauhean paljon!!! Voin vain kuvitella miten raskasta tuollaisen puolison kanssa on!!! Toivon, että haet itsellesi ja lapsillesi jostain turvaa ja apua, ettei miehesi pääse käymään sinuun enää koskaan käsiksi....

Narsistinen persoonallisuushäiriö on oireyhtymä, johon kuuluvat muun muassa seuraavat
piirteet: itsekeskeisyys, manipuloivuus, hallitsevaisuus ja tunteettomuus.
Tunnetasolla tällainen ihminen on pinnallinen, impulsiivinen, kateellinen, toisia omiin tarpeisiinsa käyttävä, ihailua vaativa, itsestään ja ominaisuuksistaan suuria kuvitteleva, vastuuton, ei koe syyllisyyden tuntoa ja lisäksi hänellä on empatian puute. Hän ei ota riittävästi huomioon muita ihmisiä tai heidän tarpeitaan ja oikeuksiaan, vaan käyttäytyy ylimielisesti ja röyhkeästi. Hänellä ei ole kykyä tai halua myötäeläytyä toisen tilanteisiin tai tunteisiin. Narsismin avulla hän suojautuu pienuutta, avuttomuutta, keinottomuutta, kateutta ja riippuvuutta vastaan.

Heitä on kaikkialla ja on ollut kaikkina aikoina: kaikissa roduissa, kulttuureissa, yhteiskuntaluokissa ja kaikkien ammattien piirissä. He näyttävät ulkoisesti terveiltä ja "meiltä muilta" ja usein heillä on paljon älyllistä kapasiteettia. Koska tällainen henkilö hallitsee sosiaalisen käyttäytymisen koodit, hän pystyy näyttelemään oikeita tunteita oikeissa tilanteissa. Hänen käsityksensä oikeasta ja väärästä ovat omanlaisensa. Hänellä ei ole pysyviä arvoja tai tavoitteita elämässä eikä hän tunne pelkoa, stressiä tai painetta. Viimeisiksi mainittujen seikkojen ansiosta persoonallisuushäiriöiset henkilöt menestyvät nykyajan kovassa työelämässä.
Tyypillistä on myös, että tällainen ihminen kokee olevansa kunnossa eikä hakeudu hoitoon.

Yleensä he tulevat hoitoon aivan jonkun muun syyn johdosta. He yleensä ennemmin tai myöhemmin ajautuvat konfliktiin ihmisten kanssa, koska he loukkaavat muita, eivät osaa lukea tunteita tai tunnelmia oikein eivätkä kykene empaattiseen myötäelämiseen. Heille tulee helposti vihamiehiä. Siitä heille tulee pettymyksiä, mikä aiheuttaa masennusta. He saattavat tulla hoitoon masennuksen ja ahdistuksen vuoksi ja sanovat terapeutille, että muut ihmiset ovat niin pahoja ja vainoavat heitä, mutta taustalta paljastuukin, että he ovat se ongelma eivätkä muut.

Suurin osa heistä on vapaalla jalalla: he eivät ole rikollisia, vaan voivat olla hyvännäköisiä, sosiaaliset säännöt tuntevia, älykkäitä, hurmaavia ja hyviä puhumaan. He eivät tee laittomuuksia, mutta heidän ympärillään kärsitään. He manipuloivat, toimivat häikäilemättömästi, syyllistävät muita ja usein liike-elämässä persoonallisuushäiriöisistä piirteistä on vielä hyötyä. Heitä löytyy joka ammattikunnasta, ja erityisesti heitä houkuttaa vallankäyttö. Usein karismaattiset uskonnollisten liikkeiden johtajat ovat persoonallisuushäiriöisiä.

Narsistisen persoonallisuushäiriön on tutkimusten mukaan todettu olevan enemmän kehityksellinen kuin synnynnäinen häiriö. Narsistille on yleensä jäänyt traumoista johtuvia persoonallisuuden vajeita jo vauvana. Tutkimusten mukaan narsistisesti persoonallisuushäiriöisen kasvuperheestä on puuttunut muun muassa positiivinen malli ihmissuhteille, kyky suojella lasta, kyvyttömyys antaa lapselle rajoja, kyky tarjota myönteistä huomioon ottamisen mallia lapselle, kyky antaa lapselle positiivisia ongelmanratkaisukeinoja ja positiivista asennetta ongelmiin hyväksymällä ne väistämättömäksi ja hyväksyttäväksi osaksi elämää sekä kyky tarjota järjestäytynyttä vakaata turvallista ilmapiiriä kodissa. Kodin normiksi on muodostunut kaaos ja konflikti. Näissä perheissä vallitsee korkea ennalta arvaamattomuuden ilmapiiri.

Tilastollisesti naisia on tämän ilmiön piirissä vähemmän eli miespuolisia psykopaatteja on enemmän, mutta ei se ole mikään harvinaisuus naistenkaan kohdalla. Persoonallisuushäiriöisen henkilön tavoitteena on saada rahaa, arvostusta, valtaa tai vapauksia. Rakkauden nimissä he hakevat toisista ihmisistä lämpöä, seksuaalista tyydytystä, turvaa, ruokaa ja rahaa. Heidän tehtäväänsä helpottaa se, että niin moni uskoo järkkymättä ihmisen hyvyyteen".

Yhteistyössä