Y
yh pulassa
Vieras
Kirjoitan nyt jo valmiikis jos tulee tilanne niin pahaksi!!! Mahataudissa ollaan! 2,5v aloitti ykäämisen keskiviikkona ja on jo vähän rauhoittunut, mutta kiukkuinen ja kaipaa seuraa ja edelleen vatsa ripulilla eli mun pitää huolehtia senkin terveydestä! Sitten 1v aloitti eilen ja tosi rajuna ja jatkuu yhä, nyt ei enää ihan niiin rajuna!!! Juo onneksi hyvin Osmosalia, mutta ei nuku kuin lyhyitä pätkiä ja olen huolesta soikea. Pirteä on kuitenkin. Itselläni alkoi pari h sitten ja tooosi rajuna. Tulee molemmista päistä ja oon ihan puolikoomassa jo nyt. 
Mistä voin soittaa apua jos en enää jaksa hoitaa lapsia itse kipeänä? Sosiaalitoimisto pelottaa!!! Mulla on 2000 euroa säästössä pahanpäivän varaa eli jos ei ilmaisista vaihtoehdoista löyty turvallista niin ttei tartte pelätä lastensuojelun kouriin joutumista niin sit maksullista kiitos! Mistä?
Väsyttää niin et taju meinaa mennä tätä kirjoitaessa. Tuun hetken päästä kattomaan ja pistän teijän vastauksia ylös!
Mistä voin soittaa apua jos en enää jaksa hoitaa lapsia itse kipeänä? Sosiaalitoimisto pelottaa!!! Mulla on 2000 euroa säästössä pahanpäivän varaa eli jos ei ilmaisista vaihtoehdoista löyty turvallista niin ttei tartte pelätä lastensuojelun kouriin joutumista niin sit maksullista kiitos! Mistä?
Väsyttää niin et taju meinaa mennä tätä kirjoitaessa. Tuun hetken päästä kattomaan ja pistän teijän vastauksia ylös!