Kertokaa!!! Mistä voin soittaa TURVALLISESTI apua jos en enää kipeänä jaksa hoitaa kipeitä lapsiani??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yh pulassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="sara";27814785]Hoitaja kotiin sairaille lapsille viikon jokaisena päivänä isommissa kaupugeissa:
HoivaNet[/QUOTE]

Kiitos kovasti!!!! Just jotain tollaista toivoin! Tuntihintahan noilla on todella hurja, mutta onneks on säästöt ja harvoin sellaisia tilanteita tulee.
Huiliin nyt heiman ja sitten käyn rekisteröitymässä tonne, varuiksi!

Vantaalla tosiaan toi kotipalvelu toimii vaan arkena ja päiväsaikaan. Mut jos ootte vielä silloin kipeinä, niin soita sinne. Itse aikoinaan sain sieltä apua (lapsella 7 korvatulehdusta putkeen ja pieni vauva) sanoivat silloin, että aina kannattaa soittaa - he sitten arvioivat avun tarpeen. Jokainen soitto kun kirjataan, niin näkevät sitä kautta myös avun tarpeen.

Jos ette kotona pärjää - pelottaa kuivuminen tms. Niin sairaala on sitten kai se vaihtoehto. Onkohan vantaalla joku kriisipiste/neuvonta josta vois ainakin soittaa ja kysyä, mistä kautta apua voisi saada.

[QUOTE="eräs";27814799]Vatsataudissa tuntuu siltä kuin se ei ikinä loppuisi, mutta onneksi se on yleensä nopeasti ohi menevää. Tsemppiä! Videot vaan pyörimään sille taaperolle ja koita jotain huonekaluja siirrellä niin, ettei yksivuotias pääse mihinkään vaaralliseen.
Kun olin itse vatsataudissa viimeksi, raahasin patjan olohuoneen lattialle ja makasin siinä. Yksivuotias tosiaan pyöri siinä patjan luona ja kolmevuotias katseli videoita. Aamulla tuntui, ettei päivästä selviä hengissä, mutta kyllä se sitten loppujen lopuksi meni ihan ok. Voimia![/QUOTE]

Täsmälleen näin on munki sairastamiset sujunu kun lapset olleet pieniä ja yksin niiden kanssa piti pärjäillä :) hengissä ollaan eikä lapset ole saaneet traumoja nonstop muumi-puuhapete video päivistä...

minä useamman lapsen äitinä ja alle 3kk vauva pienin olen ollu yli vkon kuumeessa . lääkkeistä huolimatta 38.9- 39.5 ja silti ihan hyvin olen vauvankin hoitanu. Yleensä minulla ei nouse ollenkaan kuume,päin vastoin alilämpöä

"Kyllä minäkin hoidin kaikki 12 lastani hienosti, vaikka olin 45 asteen kuumeessa ja oksensin ja oli vielä rokkonäppylöitäkin. Kyllä sunkin siis pitää selvitä. Kärsi nainen! Itse olet lapsesi tehnyt! Jos jotain kamalaa tapahtuu, niin me sitten kyllä haukutaan sut lyttyyn kun et tajunnut apua hakea! Siis oikeest sillee!"

No ei mulla aikanaan ollu tarkoitus arvostella ap:ta millään tavalla, hyvä jos löytää apua jostaki.. tarkoitus oli vaan tukea siinä, että yleensä noista taudeista selviää, että tilanne ei ole millään tavalla toivoton - vatsatauti helpottaa yleensä aikuisella ihmisellä tunneissa vaikka pahimmassa vaiheessa tuntuu että "tää ei ikinä lopu". Tsemppiä ap ja hävetkää irvailijat!