Kertokaa vinkkejä,ja mielipiteitä 3v. synttäri tarjoilusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apuva!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apuva!

Vieras
Minulla tiukka budjetti.Nyt menee niin paljon laskuihin.Meillä vielä synttäreillä enemmän aikuisia.Huom.tosiaan rahaa ei voi nyt paljoa mennä.

Kakkua,pullaa,keksejä,suolaistapiirakkaa,joku makeakin,karkkia,limpparia,kahvia,teetä ja sipsejä.

Mites esim pullan tilalle mokkaplat? Ne on sellanen mistä uskoisin monen tykkäävän.
Meil oli pojan synttäreillä tarjolla suolasena pikkupizzoja ja tikkuja missä lihapulla, juustoa ja rypäle sekä tietty popparia. Makeena oli täytekakku, keksejä ja suklaakakku missä joku kremin tyyppinen täyte. Juomana aikuisille kahvi/tee ja lapsille mehua, maitoa ja vettä (esim sankari ei tykkää mehusta vaan haluaa maitoa tai vettä ).
Ite tein noi kaikki joten rahaa meni eniten lihaan, suklaaseen ja juustoon.

Tuli tämmöinen mieleen:Itse tehty kakku,ja kinkkuhyrrät,myös kasvishyrrät. Kaupan valmis pussista suklaakakkua,ja karjalanpiirakoita kera munavoin,Vanhempien tekemää mehua,pari laatua keksejä,kahvia,teetä,sipsejä,karkkia jne.Miltä kuulostaa?

mä jättäisin sipsit ja limpparin pois,limpparii ei juo kukaan(miel.ite tehtyy mehuu) ja sipsei ei muuten kaan kyl tarvii.Pullanki voi jättää pois mut yleensä ainaki mummoit ja papat tykkää just siitä pullasta.
Täytskäri ja pari lajii keksii riittää,jotain suolaista piirakkaa tai pienii pitsoi(teet ite pellillisen ja leikkaat paloja) ja sit kahvit ja teet.Musta tossa ois ihan tarpeeks.Jättäisin ne karkitki ehkä pois ja tilalle vaikka viinirypäleitä tai vadelmii tai vesimelonia.

Alkuperäinen kirjoittaja Apuva!:
Limpparin ja sipsit varmasti jätänkin pois.Kiitos mielipiteistä!Sankari ei ainakaan syö vesimelonia,rypäleitä,eikä vadelmiakaan.

oho! iis aika hassua tai en mä tiiä onko se nyt hassua mut outoo ettei syö viinirypäleitä tai vesimelonii tai vadelmii.Mä en tunne yhtään kolme vuotiasta joka ei söis ainakaan vesimelonia.Mut eikai tietty kaikki kaikkee syö.

Yhteistyössä