kertokaapa parhaimmat laihdutusvinkkinne...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Niin ystävät hyvät, paino pitäis saada tippumaan ja vinkkejä ja muiden painonpudotus kokemuksiaolis kiva kuulla.

Paljon olette laihtuneet, missä ajassa ja miten? Ja miten saada makeanhimo pysymään kurissa ja ruokailurytmi säännölliseksi?

Kiitoksia etukäteen :)

Jos makeanhimosta haluat päästä niin karppaus on ihan ykkösjuttu. Mä laihdutin kaloreita laskemalla ekaks 20kg, mut makeanhimo ei kadonnut minnekään. 12kg katos karpaten, ja makeanhimo meni parissa viikossa.

Jep, vähähiilarista tai hyvähiilarista. Makeanhimon katkaisuun kannattaa aloittaa tuolla vähähiilarisella. 3 viikkoa on aikamoista kärvistelyä, mut se kannattaa kyllä. Suurin ja tärkein muutos on ateriarytmi, eli 3 hyvää ateriaa päivässä. Jos liikkuu päivän aikana, niin tarpeen mukaan pieni ilta / välipala. Mut karppauksessa ei mussuteta koko ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Jep, vähähiilarista tai hyvähiilarista. Makeanhimon katkaisuun kannattaa aloittaa tuolla vähähiilarisella. 3 viikkoa on aikamoista kärvistelyä, mut se kannattaa kyllä. Suurin ja tärkein muutos on ateriarytmi, eli 3 hyvää ateriaa päivässä. Jos liikkuu päivän aikana, niin tarpeen mukaan pieni ilta / välipala. Mut karppauksessa ei mussuteta koko ajan.

Lisää tietoa karppauksesta,kiitos =) kuyin nopeeta alkaa putoon ja paljoko?

Mulla ainakin alotus oli tosi helppoa oli vaan niin kova motivaatio ettei se parin päivän pääkipukaan haitannu ja sit aina kun kävi vaaalla ja huomas et miten paljon on laitunu niin sitä vaa innostu lisää.

Tää oli se "kielletty linkki", mut pistänpä ihan uhallakin... :D Eli karppauksen tietopaketteja on

http://www.karppaus.info
http://www.hiilaritietoiset.net
http://www.ravitsemusjaterveys.fi

Voi toki juoda light -limsoja, mut hyvin pian huomaa, ettei kaipaa niitäkään :) Maustetut vissyt ajaa limsan asian ihan hyvin :)

Vakaa päätös muuttaa pysyvästi ruokailutottumuksia. Tämä on se, mikä minulla on vaikuttanut. Ei selittelyjä vaan niskasta kiinni itseä - ei ole muuten eka yritys mulla. Jos ajattelet pitäväsi jonkun ihmekuurin ja laihtuvasi hetkessä isoja määriä, et ole oikealla tiellä. Minä olen ottanut tavoitteeksi laihtua 400gr viikossa ja syödä terveellisesti - ruokaympyrän mukaan. Takana kolme kuukautta ja reilut neljä kiloa, toiset neljä kiloa vielä matkaa tavoitteeseen. Ei siis mitään ihmeellistä, mutta on toimininut. Syön säännöllisesti, olen lisännyt merkittävsti vihannesten, hedelmien ja marjojen syöntiä. Makean himon olen tukahduttanyt hedelmillä - erityisesti rypäleillä (ovat ne energiastaan huolimatta herkkuja parempi vaihtoehto). Enemmän ruisleipää ja vähemmän vaaleata leipää (syy: ravintoarvot). Puntarissa käyn pari kertaa viikossa.

täällä kans yksi karppaaja ja suosittelen....
2kk lähteny 7 kiloa enkä niin tarkkaan ole ottanut ja lenkkeily jäänyt vähemmälle...varsinkin ekan kuukauden aikana oli aika heikko olo ja päätäsärki.

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Vakaa päätös muuttaa pysyvästi ruokailutottumuksia. Tämä on se, mikä minulla on vaikuttanut. Ei selittelyjä vaan niskasta kiinni itseä - ei ole muuten eka yritys mulla. Jos ajattelet pitäväsi jonkun ihmekuurin ja laihtuvasi hetkessä isoja määriä, et ole oikealla tiellä. Minä olen ottanut tavoitteeksi laihtua 400gr viikossa ja syödä terveellisesti - ruokaympyrän mukaan. Takana kolme kuukautta ja reilut neljä kiloa, toiset neljä kiloa vielä matkaa tavoitteeseen. Ei siis mitään ihmeellistä, mutta on toimininut. Syön säännöllisesti, olen lisännyt merkittävsti vihannesten, hedelmien ja marjojen syöntiä. Makean himon olen tukahduttanyt hedelmillä - erityisesti rypäleillä (ovat ne energiastaan huolimatta herkkuja parempi vaihtoehto). Enemmän ruisleipää ja vähemmän vaaleata leipää (syy: ravintoarvot). Puntarissa käyn pari kertaa viikossa.

Tämän kannalla minäkin :wave:

mä oon laihtunut tammikuusta 8kg niin että olen vaan syönyt yhden lämpimän aterian samaan aikaan päivästä,sekä aamulla puuro,illalla pieni iltapala,esim hedelmä tai leipä..
sekä epäsäännöllisesti vaunuilla ulkona kävely + koirien lenkitys..ja laiska oon pihallekki menemään..vielä olis 8kg raskauskiloja tiputtamatta :)

Yhteistyössä