kertokaas onko mussa vikaa vai täs toisessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuukkoSuulle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SuukkoSuulle

Aktiivinen jäsen
20.11.2007
18 466
2
36
Eli näin: mul on yks mesekamu jota en ole koskaan nähny. Juteltu on ja hällä on lapsi. Minä siis odotan esikoistani ja on erittäin alussa ja yritettiin 3kk ja sit tärppäs.. niin tää mesekamu sit ku sanoin et no syön vitskuja et vauva voisi hyvin ni tää toinen sit vaa jauhoi omista jutuista mitä nyt tekeekään poikansa kanssa..

Sit mä et nii ku et mittää reagoi siihen et mitä sanon ni se et no mitä pitäis. Sit mä et nii siis todellaki oon raskaana etkä mitää mu mielest siihe oo reagoinu ni sit tää toinen et no mitä pitäis et ei raskaus oo mikään ihmeellinen asia.. ni sit mä et no yleensä ONNITELLAAN et ootko semmosta kuullu ni hää vastaa vain et "jaa"..

Ni sanokaas ny et oonks mä sit oikeesti nii vajaa et en vaa tajua et mussa se vika täs jutus on vai onks se vaa nii vajaa ja itsekäs ku mä näen sen olevan?

Ikää sulla oli?

Sori vaa mut toi su selitys ol niinku jonku 15 vee pissiksen suust. Et kyl en ny tiiä et niin ku et mitä siin olis sit pitäny oikee sanoo sul.

HALOO!? Oletko tästä universumista?

No jotkut ei oo tommosis jutuissa kovin hyviä. Luultavasti se ei tarkottanut pahalla, vaan on vaan jotenkin kömpelö. Ja ehkä ajattelee, että kaikkia haluavat nimenomaan vain kuulla, mitä asioita HÄNELLE tapahtuu.

Jotkut on onneksi vaan mesekamuja, eikä niitä tarttekkaan ikinä sen kummemmin tavata.

Onneksi olkoon vaan tärppäyksestä. totta kai se on naiselle iso juttu. :flower:

vaikee kommentoida, mutta tuli mieleen et toisaalta, sille on maailman tärkein asia oma lapsi, josta se "jauhaa" ja sit taas se ei oikein kiinnnostais sua, sä taas haluat puhua raskaudestasi kun se on sulle se maailman tärkein asia, tietenkin, mutta sit taas se ei kiinnostais häntä.
Ei pakosti ole itsekkyydestä kiinni, elätte eri elämänvaiheita kumpikin. ?

no ehkä meil sit ei vaan yksinkertasesti mee ajatukset iha yhteen :D Ja muuta en siis ois oottanu kuin vain onnitteluita mut sitäkään kun ei saanu. Mut jeps, harmailijat voi taas iha rauhas selittää vittuilujaan, se ku ei muhu vaikuta eikä mun mielipidettä vaihda :)

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
no ehkä meil sit ei vaan yksinkertasesti mee ajatukset iha yhteen :D Ja muuta en siis ois oottanu kuin vain onnitteluita mut sitäkään kun ei saanu. Mut jeps, harmailijat voi taas iha rauhas selittää vittuilujaan, se ku ei muhu vaikuta eikä mun mielipidettä vaihda :)

siis olit oikeesti 15 vee pissis :D no sen olit kyllä kuulonenki :D

Alkuperäinen kirjoittaja babyporkkana:
vaikee kommentoida, mutta tuli mieleen et toisaalta, sille on maailman tärkein asia oma lapsi, josta se "jauhaa" ja sit taas se ei oikein kiinnnostais sua, sä taas haluat puhua raskaudestasi kun se on sulle se maailman tärkein asia, tietenkin, mutta sit taas se ei kiinnostais häntä.
Ei pakosti ole itsekkyydestä kiinni, elätte eri elämänvaiheita kumpikin. ?

no siis kun mielestäni mä just olen jutellu sen kans siittä hänenkin asioistaan paljonkin, ja tsempannu yms. ni sit ku yks ainoo asia multa tulis sit tommone erikoisempi ni siihenkää ku ei saa vastakaikua.. eli se tässä vain sit häiritsi. Toki sit ymmärtäisin jos en ite ois sen juttuja koskaan huomioinu mut ku se on melki aina mennyki niin päin et mä olen aina jutellu sen asioista eikä se juuri koskaan mun. Pakollisesti se on vaa kysyny joskus et no mitä meinaat tehdä tänään mut sit jos jotai sanon ni jatkaa vain omia juttujaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hah:

siis olit oikeesti 15 vee pissis :D no sen olit kyllä kuulonenki :D

ja sulle suon vapaasti oman mielipiteesi :) :hug:

jos tää kamusi aatteli ett ei viäl voi onnitella ku oot vast nii alus ja voi vaix mitä tapahtuu jos sil vaix on kokemust keskenmenoist ku ne on niin yleisii ja sit mun mielest onnitellaan sit vast ku se vauva tulee =)

nii no sinällään juu mut aika vähättelevää vain tuo asenne et no ei oo mitenkään ihmeellistä ja sit ku muutenkaan ei mitään kommenttia ikinä saa muuta kuin sen jutuista aina jutellaan... mut niin, ehk ei sit vain ajatukset aina mee yksiin.

Viime raskaudessakin appiukko onnitteli ja sanoin ettei sais viel onnittella kun se tuo huonoa onnea... ja kuinka kävikään, kesken meni puolessa välissä :(
Eli minusta ei sais ainakaan onnitella, "kiva juttu" ois parempi :)

Eli näin: mul on yks mesekamu jota en ole koskaan nähny. Juteltu on ja hällä on lapsi. Minä siis odotan esikoistani ja on erittäin alussa ja yritettiin 3kk ja sit tärppäs.. niin tää mesekamu sit ku sanoin et no syön vitskuja et vauva voisi hyvin ni tää toinen sit vaa jauhoi omista jutuista mitä nyt tekeekään poikansa kanssa..

Sit mä et nii ku et mittää reagoi siihen et mitä sanon ni se et no mitä pitäis. Sit mä et nii siis todellaki oon raskaana etkä mitää mu mielest siihe oo reagoinu ni sit tää toinen et no mitä pitäis et ei raskaus oo mikään ihmeellinen asia.. ni sit mä et no yleensä ONNITELLAAN et ootko semmosta kuullu ni hää vastaa vain et "jaa"..

Ni sanokaas ny et oonks mä sit oikeesti nii vajaa et en vaa tajua et mussa se vika täs jutus on vai onks se vaa nii vajaa ja itsekäs ku mä näen sen olevan?

Hyvä ehdokas palstahistorian vaikeaselkoisimmaksi tekstiksi.

nii no sinällään juu mut aika vähättelevää vain tuo asenne et no ei oo mitenkään ihmeellistä ja sit ku muutenkaan ei mitään kommenttia ikinä saa muuta kuin sen jutuista aina jutellaan... mut niin, ehk ei sit vain ajatukset aina mee yksiin.

No ei kannata olla sitten kaveria tuommoisen tyypin kanssa jos siintä tulee itselle paha olo, ei ole pakko kirjotella sen kanssa

Alkuperäinen kirjoittaja Aiheen ohi mutta tämä olisi:

Hyvä ehdokas palstahistorian vaikeaselkoisimmaksi tekstiksi.

joo, kun pisteet ja pilkut on hävinnyt jonnekkin ja on kirjoitettu puhekielellä.

Tiedän tunteen kun toiselle osapuolelle ei o mikään muu tärkeetä ku se oman asian toimittaminen |O ja jos puhe kääntyy minun asioihin niin kas kun tuleekin äkkiä tarve lopettaa puhelu ja silti siihen loppuun vielä jauhaa omaa asiaansa vielä lisäksi 10 minsaa :o jotta ei hyvää päivää sentään .... tulee olo ihan ku olis likakaivona jonne toinen ammentaa kaiken paskan eikä oo valmis vastaanottamaan toisen positiivisiakaan asioita :kieh:

Eipä ole niin.. nooh, anti olla :) Kaveri oisin halunna olla mut en vaa näe sellaisessa kaveruudessa oikein iloa että toisen juttuja arvostetaan ja niistä aina jutellaan mut sit jos pienen pientä huomiota iteki kaipais eli siis iha vain kommentointia omasta jutusta ni sitäkään ku ei saa ni eihä sille mittää voi :) Mutta kiitos kommenteista, myös näistä joidenkin harmailijoiden kehittävistä palautteista :)

Mulla on myös yksi kaveri, jota mesessä eniten "näen". Hän puhuu aina omista jutuistaa, ja jos itse sanon jotakin niin vastaus on juuri tuo "jaa" tai "vai niin". Ja sitten taas jatketaan hänen asioistaan...

No kyllä minusta raskaus on aina sen verran "iso" juttu, että en ohittaisi tietoa siitä vaan olankohautuksella! Jollen uskaltaisikaan onnitella (esim. olisi vielä niin alussa tai en tuntisi ko. ihmistä niin hyvin, että voisi olla satavarma, että on toivottu raskaus tms.), niin kommentoisin varmasti asiaa jotenkin.... jos ei muuta, niin vaikka "voi, kun jännää!" tai "ihanaa!" tai "no miten olet voinut?".

Varmasti olisin loukkaantunut, jos joku kaveri ei kommentoisi minun raskauttani mitenkään, joten mielestäni tuntemuksesi ap ovat oikeutettuja!

Kaikille ei tosiaankaan ole toisn raskaus mikään ihmeellinen juttu, itse en onnittele koskaan ketään raskaudesta.. Tuosta sun tekstistä ei kyllä meinannut mitään selvää saada, mutta jos nyt ymmärsin niin sinä haluat että asia olis muillekin ihmeellinen.. no se on ihan normaalia sulle että olo on yhtä hehkutusta, mutta kaikille muille se ei sitä ehkä ole.

Yhteistyössä