Kertokaas rehellisiä mielipiteitä tilaamistani mekoista. :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kakkonen nätti jos sais muuttaa pari asiaa. Muista en tykkää. Mulla onkin pari samantyylistä mekkoa kuin numero 2. Mut en pidä niitä koskaan kuin jossain "juhlassa" ja jos niitä juhlia olis :D

Ihan erityyli mulla :) Olis kiva nähdä tuo mekko numero 2 tytsin päällä?

[QUOTE="hmmm";26621412]Mitä teet noin monella saman tyylisellä mekolla? Olisin itse ostanut vaan ton vikan.[/QUOTE]

Mun mielestä lähinnä eka ja toka on samantyylisiä. Toka ja vika on mun lempparit enkä ikinä olis osannu valita niiden väliltä.

Mun mielestä lähinnä eka ja toka on samantyylisiä. Toka ja vika on mun lempparit enkä ikinä olis osannu valita niiden väliltä.

eka ja tokahan on ihan eri malliset. lisäksi toi eka on sellainen rennompi esim. legginssien kanssa pidettävä ja toka juhlavampi vaikka häihin. samaa niissä on ainoastaan väri ja samantyylinen kuosi. Munkin lempparit on toka ja vika ja olisin ostanut toisen niistä (tai korkeintaan ne kaksi). Onko sulla paljon häitä tai muita juhlia tiedossa?

[QUOTE="hmmm";26621462]eka ja tokahan on ihan eri malliset. lisäksi toi eka on sellainen rennompi esim. legginssien kanssa pidettävä ja toka juhlavampi vaikka häihin. samaa niissä on ainoastaan väri ja samantyylinen kuosi. Munkin lempparit on toka ja vika ja olisin ostanut toisen niistä (tai korkeintaan ne kaksi). Onko sulla paljon häitä tai muita juhlia tiedossa?[/QUOTE]

Niin, värin ja kuosin samankaltaisuuden takia olisinkin tilannut vain tokan, jos olisin huomannut sen ensin. Onhan kaikenlaisia juhlia aina, mutta aion käyttää noita myös vähän pienemmissä juhlissa/iltamenoissa ja arkisinkin.

[QUOTE="juu";26617534]Eka on yöpaita. Kaksi seuraavaa ihan nättejä. Viimeinen paras. Miksi noin monta pitää tilata?[/QUOTE]

Tietäistpä mitä kaikkea vaatetta mulle on tulossa... :D Vai että monta. Hih.

Eivät ole kovin laadukkaan näköisiä. Ja tuon malliset mekot pukevat parhaiten hoikkavyötäröisiä tiimalasimallisia ihmisiä - sinä taas Tytsi olet hirmu hoikkajalkainen ja kohtuullisen kapealanteinenkin, mutta keskikehosta pyöreämpi. Tuollainen mekko ei oikein sovi sellaiselle vartalotyypille, tulee sellainen maalaistalon emäntä -vaikutelma.

[QUOTE="Tiinuska";26622227]Tietäistpä mitä kaikkea vaatetta mulle on tulossa... :D Vai että monta. Hih.[/QUOTE]

Niinpä. Mä ostan itselleni tosi harvoin vaatteita. Eipä ole lapsia tms. niin voi tuhlata itseensä.

No mä laittasin lähinnä naamiaisiin nuo mekot. Nelonen ehkä menis jossain tosi konservatiivisissa kesähäissä, missä ei olisi tuttuja.

Mutta varmasti sopii sulle ja kukin tyylillään, mä olen enemmän joko skedelinjalla tai sitten unelmankevyt keijukainen -linjalla ;) Rokkityttö on niin EI mua.

matkit (ex?) kavereitasi, todella säälittävää! mielipiteet kopioita, tyyli kopio. mitä seuraavaksi?

What? Onko tietynlaiset vaatteet varattu vain tietyille ihmisille? :D Mä en ole nähnyt kenenkään päällä juuri tuollaisia mekkoja, samantyylisiä kylläkin. Tuollaisesta punaisesta mekosta, jossa on valkoisia pilkkuja, olen haaveillut jo pitkään. Mielipiteeni ja makuni ovat ihan omiani. :)

Yhteistyössä