Kertokaas rehellisiä mielipiteitä tilaamistani mekoista. :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1. Ihan kiva, näyttää vähän lyhyeltä.
2. Todella kiva, voisin ihan ehdottomasti ostaa moisen itsellenikin.
3. Ei lainkaan mun tyyliä, mutta sulle sopii kyllä.
4. Vähän tätimäinen, joskaa ei paha siltikään.

Toi on hassua, kun niin moni ihmettelee, miksi näin monta mekkoa. :D Eikai niitä liikaa ole, jos kaikkia tulee käytettyä ja niihin on varaa. Hyviä vaatteita on harvoin liian paljon.

Kuinka kauan sä jaksat jauhaa näistä mekoistas kun nyt varmaan jo tehtynä 10 aloitusta monena eri päivänä? Eka että tilaanko, mitä mieltä, tilasin, mitä mieltä jne.jne. Etkö voi elää ilman palstan mielipidettä kaikesta?

Kuinka kauan sä jaksat jauhaa näistä mekoistas kun nyt varmaan jo tehtynä 10 aloitusta monena eri päivänä? Eka että tilaanko, mitä mieltä, tilasin, mitä mieltä jne.jne. Etkö voi elää ilman palstan mielipidettä kaikesta?

Seuraavaksi sitten ilmoitukset kaikista kolmesta mekosta, jotka eivät ole vielä saapuneet ja vielä aloituksia, joissa mulla on ne mekot päällä. :xmas:

Aivan ihania! Just mun tyylisiä! Mutta joudun ompelemaan niitä itse, koska mun 175-senttiselle varrelleni valmisvaatteet ovat aina liian lyhyitä ja vyötärö lähempänä kainaloita :(

Seuraavaksi sitten ilmoitukset kaikista kolmesta mekosta, jotka eivät ole vielä saapuneet ja vielä aloituksia, joissa mulla on ne mekot päällä. :xmas:
Toivon, että laitat kuvia noista mekoista päälläsi. Mä uskoisin, että sopii sulle ja näyttää hyvältä. Haluttaisi nähdä ne muuten, kuin noissa liikkeen kuvissa. varsinkin ne kolme viimeistä ja alushameen kanssa pliiis :)

a. Miksi kirjoitat petticoat? Miksei alushame?
b. Kakkonen ihan kiva, samoin vika, kolmonen liian tätimäinen ja eka yöpaitamainen.
c. Sopii muodokkaille juu, mutta vyötärön tarttee. Oletko sä muodokas? Mielikuvani mukaan et kovin, sorry.

Nyt on kaikki mekot tullu! Jokainen on ollut ihan sopiva. :) Noi toka ja kolmas oli melkeinpä parhaimmat livenä/päällä. Kolmonen oli iloinen yllätys, nätimpi kuin kuvissa. Alushamekin oli hyvä. Kannatti tilata.

Yritin etsiä jotain viitettä siitä, mistä materiaalista nuo hameet on valmistettu, mutta en löytänyt mitään? Miten kukaan voi ostaa mitään, jos ei tiedä, mistä se on valmistettu? Onko ostamissasi hameissa laput, jotka kertovat materiaalin? Se pitäisi olla jo tuolla kaupoissakin...

Yhteistyössä