Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ykkönen on mielestäni kaunis iltakäyttöön, kakkonen loistava puistojuhlintaan, kolmonen upea virallisempaan kesäjuhlintaan. Kauniita ovat.
Ai säki oot sortunu näihin?Onnee vaan, koht oot köyhä!
Eniten mä tykkäsin tokasta, se on just sellanen puistopicnik-mekko.
Ja KUVA prkl!
Hei joku laitto jonkun linkin yhteen vaatekeskusteluun missä oli kans tälläsiä mekkoja, kyse tais olla isomman koon mekoista sillon tms..Muistaako kukaan?Mikä se kauppa oli?
Ostox.fi. Myyvät huutiksen kautta isojakin kokoja![]()
Kiitos.
On muuten noiden mekkojen hinnat noussu vuoden aikana..Mä tilasin ebay.uk:sta viime kesänä yhden mekon joka makso rapiat parikymppiä posteineen ja nyt kun kävin kattoo niin alta 30 euron ei mitää..Ei sillä, suomessa maksat jokatapauksessa enemmän mut silti...Kai sitä on kuitenkin jotain pian tilattava..![]()
Kiitos.
On muuten noiden mekkojen hinnat noussu vuoden aikana..Mä tilasin ebay.uk:sta viime kesänä yhden mekon joka makso rapiat parikymppiä posteineen ja nyt kun kävin kattoo niin alta 30 euron ei mitää..Ei sillä, suomessa maksat jokatapauksessa enemmän mut silti...Kai sitä on kuitenkin jotain pian tilattava..![]()
Tokan valitsin.Laitanko alushameella vai ilman?
Otan kohta kuvia.
miten tää tehään?sellanen pikaohjeistus olis kiva =)