Voi teijän juttuja
Tulkaahan tähän ikään, niin huomaatte, että ei tuohon tarvita edes lasta, kyllä luonto hoitaa asian

Olin nimittäin viime viikolla siksi juhlimassa, että tuli pyöreitä vuosia..
Voi tota mun pientäni, saa nähdä kuinka kauan menee ennen kuin tottuu nukahtamaan omaan petiin, taas tänään uneen pääsy kesti 45 minuttia ja siitä noin 30 minuttia oli suoraa huutoa (juu, sylissäkin). On niin itsepäinen, mutta pakko pysyä kovana, kyl tää joskus helpottaa..
Olipa haikea olo alkuviikosta, kun ekaksi laitoin kaikki raskausvaatteeni huuto.nettiin myytäväksi ja sitten pakkasin ja hinnoittelin kaikki pienen vaatteet kirppiksellä myytäväksi. Että koskaan enää en ole raskaana, enkä pitele omaa pientä vauvaani sylissäni. Tyttärenlapsia toivottavasti sitten joskus. Mulle tämäkin pieni oli niin suuri ihme ja onni etten edes uskaltaisi kokeilla enää onneani, en myöskään enää jaksaisi toista lasta eli mun lapsiluku on 1 ja nyt siis täynnä. Prinsessa saa pysyä yksin äidin elämän rakkautena
Huomenna olisi sitten puolivuotis neuvola, yli kuukauden myöhässä, mutta kuitenkin. Odotan innolla uusia mittoja, kun en ole kotosalla viitsinyt pahemmin mittailla, vaatteista ainakin näkee, että pituutta on tullut reilusti lisää. Muutenhan tuo on kovin siro, kun tohottaa koko ajan niin paljon ettei energiaa jää lihomiselle, mut ihan sopusuhtainen kyllä eli ei mikään luuviulukaan, hoikka tosin, mut niin olen minäkin aikoinani ollut (joskus kivikaudella siis

.
Jotain piti kysyä teiltä, mutta vanhuus ei tule yksin

Palataan taas!