Kesäkuun kullankerät 2008 KESÄKUUSSA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Elppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tiivari Se on tää vanhemmuus kaikkinensa aika huikea matka ylä- ja alamäkineen (vastatuuleltakaan ei ihan täysin voi välttyä ).

Mousen pikkutytölle pikaista paranemista!

Ja muille hyvää yötä ja kauniita unia! Ammu valvoo taas |O

Onnea 1v täyttäneille! en nyt muista ketä kaikkii tuohon kuulu :ashamed: Meillä 1v juhlat tasan viikon päästä. Juhlia meinataan tuona oikeana päivänä ja sitte seuraavana sunnuntaina. Tarjoomisista ei oo mitään hajuakaan vielä.... Kakun meinaan tehä molempiin, saa käytettyy loppuun noita viime kesäsii mansikoita :)
Synttärilahjatoiveita on mietitty, mutta ei oo tullu mitää järkevää mieleen ku meillä on jo kaikkee. Eli jos jollaa on hyviä ideoita ni kertokaa :D pää raksuttaa vaan tyhjää ku noita miettii....
Keskiviikkona meil ois 1v neuvola ja hiukka jännittää onko poika kasvanu olleskaan... tuntuu niin samankokoselta ja näyttää kyl tosi pieneltä että ei varmaan paljoo yli 70senttiä ole. Samalla näytetään myös ihottumaa mitä pojalla on mahassa, selässä ja käsitaipeissa. On yritetty miettiä, että mitä sellasta on syöny josta ihoon vois tuollasii länttejä tulla ja ei olla oikeen muuta keksitty ku että on syöny purkkiruokia joissa on ollu tomaattia. nyt sitte aateltiin että jätetään ne pois ja katotaan miten ihon käy. ja mitä sitte terkkari sanoo keskiviikkona....
Sanoja....meillä ei tuu ku au, hei ja haukku....ja on se jotain muutaki sanonu kerran tai kaks mutta ei useemmin....mutta eiköhän se kerkee pulista lopun elämänsä :D
Mä oon ollu töissä tosi paljon ja huomenna ois mun eka yövuoro elämäni aikana, hiuka jännittää että kui pysyn hereillä. töitä on nyt tähän tietoon elokuun alkuun mutta jatkosta on ollu jo hiukka puhetta, kivaa :)

Onnea 1-vuotiaille Viljamille ja Millalle :flower:

Ja ursulle voima :hug:

Siellä on Sofialla oikein kunnolla auennu sanainen arkku :o meillä ei tuu vielä muuta ku äiti ja sekin vaan hädän tullen :snotty:

Kävin tänään taas tekemässä hyviä löytöjä kirpparilla :xmas: se on niin kivaa hommaa, etten viitti kaupasta ostella, kierrätys kunniaan :saint: Ja niistä pienistä vaatteista on paljon helpompi luopua, kun ne on ollu niin halpoja ja valmiiks kuluneita, eikä niihin kiinny samalla tavalla :D

Synttäritarjottavia olitte miettiny. Meille tulee kaikki valmiina, joko pakastealtaasta tai leipomosta. Mä oon niin onneton leipuri, enkä muutenkaan jaksa moista hommaa :snotty:
Mutta alustavasti olin miettiny täytekakkua, pullaa/viinereitä, pasteijoita/pikkupizzoja/voileipiä, keksejä. Meille tulee vieraita vaan jotain 8kpl, niin en viitti hirveitä määriä hommata (sama porukka ristiäisissä niin suurin osa jäi syömättä )

paranemisia kipeille :)

jaaha mies saapu kotiin....

Huomenta!!

Ei täällä näköjään saa lomallakaan nukkua :kieh: Tuo "tilliäinen" päätti sitten kiekaista 5.15
Kova yritys on saada se takaisin nukkumaan,tosin tuolta makkarista kuuluu "TÄTÄTÄTÄ" eli epätodennäköistä että enää nukahtaa..no hetken vielä kuulostelen!!

Meidän sana-arkku on kyllä vielä visusti kiinni :D Anna, isi, mummo ja emma sieltä jo tulee mut ei muuta!!

Ursu: :hug:

tänään näyttäisi tulevan huomattavasti viileämpi päivä kun eilen,taitaa tämän päivän ranta reissu siirtyä toiseen päivään!! Ei kyll haittaa, tuo neiti 12v on onnistunut polttamaan ihonsa liiallisella aurinhon otolla joten hyvää tekee viileämpi ilma nyt..

Max on nyt päättänyt ulkona että aina lähdetään eri suuntaa minne äiti on menossa ja voi sitä huutoa kun joutuu pois hakemaan...

*Äitiä karkuun ja kovaa*

4293141.t.jpg

Nyt kahvia hakemaan että saa silmät auki, sitten vois alkaa vaikka siivoomaan :wave:

mOI, kaikki ihanat mammat...

Me oltiin la-ma mökillä, ja kyllä niin ihanaa, meillä jäi jopa talviturkki mereen...mä kävin jopa neljä kertaa pulahtamas B)
Naamat on nyt punaiset (mulla ei onneks palanu ) mutta miehellä paloi koko pää :laugh:

Nyt sit onki kaikkee...
-huomenna mulla ä.neukka+lekuri, sydänäänet siis kuunnellaan...
-lauantaina serkun pojan ristiäiset, niin jännää ku ei tiedä mikä pojalle nimeks
-ens viikko onki sit suursiivousta täynnä ku on ne Emman synttärit osa 1/3 ja 2/3... :D

Tänään tehdään maitoperunoita ja kyljystä ja sit mä ja emma mennään serkun kanssa vaunutteleen...

Niin ja huomenna onki sit mulla 1/3 takana...hurjaa...

Tääl sitä odotellaa millo alkaa se kuuluisa kipuhelvetti jolla miuta peloteltu joka suunnalat ketkä vaa tietää asiasta :/
Sanokaa vaa jos haluutte etten enää puhu asiasta!!

Viljamilla tänään kiukkupvä :(

Lastenpolilta soittivat...9pvä ku maitoaltistus nii samal sit on kuulemma labrakii ja tietty lekuri määränny paastokokeita :headwall:
Se on sit lähettävä seiskalt ajaa kohti KAS:sia ja sit labraan jotta keritää altistukseen klo 8.15

Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:
Tääl sitä odotellaa millo alkaa se kuuluisa kipuhelvetti jolla miuta peloteltu joka suunnalat ketkä vaa tietää asiasta :/
Sanokaa vaa jos haluutte etten enää puhu asiasta!!

Viljamilla tänään kiukkupvä :(

Ursu hei, tänne saat kertoo just ihan mistä aiheesta vaan ja kuinka paljo aiheesta vaan haluat, mä oon ajatellu sua ihan hirveesti eilen ja tänään...
Tuo on rankkaa, todella rankkaa...ja oot kyllä niin vahva nainen/äiti kun teet tämän...Harva tuohon pystyy...

Me ollaan täällä kaikki sun tukena niin paljon kun pystytään... :hug:

Halit Ursulle!

Täällä neiti alkaa olla toipumaan päin, hyvää vauhtia, kun ei enää tänään oo ollut kuumetta, onneksi. Mutta 1v-kuvaus piti kuitenkin perua, mennään sit joku toinen päivä tai sit kaveri ottaa kuvat...

Brucen keikalle meinaa tää äiti suunnata illalla. Joku muukin täältä tais olla menossa, kukakuka?

Mouse

ursulle :hug: (ps. mä istuin taannoin v.2000 3 tuntia tässä tänhetkisen työpaikan alakerrassa lukien kirjaa, ja kävin 15min välein vessassa.. siinä mun kivuton kokemus, jos yhtään jeesaa).

Huomenna 7-20 töitä - muutenkin alkaa olla tankki aika tyhjä - ei oikeen jaksais ny mitään ylimääräistä.. :headwall:

Mä kirjottelen tyhjänpäivästä lisää sit vaikka illasta.

Huomenta!!!
hande:
huomenna ois mun eka yövuoro elämäni aikana, hiuka jännittää että kui pysyn hereillä.

Kyllä sä pysyt. Mutta on tää kolmivuorotyö ihan hanurista kyllä. Kun yöt valvoo niin päivät menee väkisinki "puolivaloilla" vaik olis nukkunu iltapäivään. Tänään meillä pojat kävi ainakin 7 kertaa oven raossa tai tuo 9v "äiti, nukukotko sä?" "äiti, onko sulla silmät kiinni?" "äiti, miten sä vieläkin nukut?" "äiti, millon sä heräät?" "äiti, mitä meillä on tänään ruokana?" :headwall:

Mut vielä tuohon valvomiseen handelle vinkki : varaa kevyttä syötävää ja paljon juomista (jos et haluu juoda vettä ) mukaan. Syöt vähän kerrallaan, niin ei tuu nälkä, eikä maha tuu liian täyteen, että alkas nukuttaa viel enemmän. Ja jotain mielekästä tekemistä (jos työn puolesta on hiljasempaa), lukemista, käsityö tms.... Netin selaaminenkin pelkästään tympii pitemmän päälle...

Ursulle edelleen :hug: :hug: Taitaa ne henkiset kivut olla kovemmat kuin fyysiset? Koita jaksaa!

Ai niin... vielä kun muistin... nimpparionnittelut Venloille! :flower: ,
hennulin ja Venla05:n (heh, kuka yllätyi tästä?!) kotoa ainakin löytyy tän nimiset tyttäret

Ainiin piti vielä hehkuttaa, että oon vihdoin päässy mun pelosta. Uskallan jo nukuttaa likkaa mahallaan :D

Mitenkähän mä ikinä saan lopetettua tän imettämisen :/ nyt rupeis jo riittään, mutta likka on ihan toista mieltä :headwall: Ammu miten Milla on selvinny sun työpäivistä? Onko annettu pullosta maitoo vai onko ollu ilman?

MP meillä on ihan samanlainen marakatti.. tajuais vaan miten tulla alas eikä kaatuilla pitkin poikin :headwall: Mitään askel- juttuja ei kyllä tule näkymään pariin kuukauteen, veikkaan. Me taidetaan olla jotenkin "vikoja" kaikessa :o (en vertaile, en vertaile, en vertaile..)

Miss Piggy:
Ammu miten Milla on selvinny sun työpäivistä? Onko annettu pullosta maitoo vai onko ollu ilman?

Velliä antaavat pullosta sillon kun oon töissä ja maitoa (lehmän maitoa on nyt maisteltu pari viikkoa) ja vettä mukista.

Älkääkä hermoilko, kyllä ne teidän keräset kävelee ja juoksee ja puhua pulputtaa vielä liiankin kanssa. Meidän 9v Atte-poika oli varmaan yli 2v ennen ku alkoi puhumaan kunnolla, eikä sen koommin ole hiljaa ollukaan :kieh:
Viimeks tänään toivoin että olis nyt saakeli hetken hiljaa, kun yritin nukkua ja niitä elämää suurempia kysymyksiä käytiin kyselemässä vartin välein |O

Eli malttia, malttia....

Tää valvoo taas *huoh* :wave:

Huomenta!!

Meidän syntymäpäivä on laitettu vika kohtaan tuonne etusivulle =) Maxhan syntyi 14.6 ja LA-aika oli tuolloin 11.6 mikä etusivulle on laitettu.. :D

Nyt suihkuun ja kauppaan :wave:

Onnea Mamitzun Justiinalle
:flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:
Mutta Elppa teillä tulee jo sanoja, meillä ei :kieh:

Joo, TULI sanoja. Sellaset 3vk tuli hirveästi sanoja, nyt se vaan pälättää. Äiti- sanakin tulee tosi harvoin. Veikkaan että toi liikkumiseen keskittyminen vie kaiken huomion nyt..

Yhteistyössä