keskenmeno?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nora
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nora

Vieras
Viikkoja 9+6 ja tänään päivällä alkoi vuotamaan verta,ihan kirkasta joukossa ei kylläkään hyytymiä eikä mitään, Vuotoa tuli ehkä n.10min ja sitten loppupäivästä ei mitä,pari kertaa pyyhittäessä hieman paperiin..

Mulla ollut monia keskenoja jotka tulee juuri noin:yhtäkkiä vaan verta ilman kipuja :/

Nyt ei ainakaan vielä ole tullut vauvaa ulos :/ mahtaako johtua siitä,että joudun kaavintaa vai mitä tää on?

Ja maanantaina meen neuvolaan ultraan.

ahdistaa tää epätietoisuus

Voi harmi, ei sitä pysty kyllä tietämään ilman ultraa mitä on tekeillä. Voi johtua keskenmenosta tai olla jotain ihan muuta. Mulla oli ekassa raskaudessa rv30 tienoilla aika runsasta verenvuotoa jolle ei syytä löytynyt, kaikki oli hyvin. Toivotaan parasta.

Mulla viimessä raskaudessa vuoti melkein samoilla viikoilla ku sulla. Olin menossa vessaan ja ihan kirkasta verta tulee ja paljon. Ei koskenut mihinkään vuoti ehkä kans n.10min. Soitin neuvolaan ja menin sit viikonlopun jälkeen ultraan ja siellä sanottiin,et on vuotanut jostain isommasta verisuonesta. Ja loppu raskuas meni hyvin ja terve poika synty 18.5.10. Tsemppiä sulle ja koita olla murehtimatta asiaa vaikka se vaikeaa onkin :hug:

Eksä saa huomenna yksityisen kautta varattuu aikaa ultraan? Vois helpottaa olotilaa, eikä tartteis murehtia maanantaihin saakka. Voimia sulle.

Ite kokenu yhen keskenmenon, ihan eka raskaus päätty siihen. Vuosin kirkasta verta, oli rajut kivut, oksentelin ja pyörrytti todella voimakkaasti. En tajua millä voimilla sain itteni bussiin raahata :| . Oli vaikee paikka ja asia ei ollou helppo käsitellä :( .

ja vuoto tosiaan loppui siihen eiliseen 10minuuttiin :O Sen jälkeen e imitään.. huonolta näyttää jos keskenmeno niin että joudun varmasti siihen kaavintaan :x

Mulla aikasemmissa keskenmenoissa ei ole ollut mitään kipuja,ne vaan on "valuneet" ulos ja eikä sitä vertakaan paljoa ole tullut

huomenna onneksi jo sunnuntai