Tuittu-: Voi kurjuus, tätä tää on meikäläisillä, jos on oireita niin miettii onko jokin vialla, jos oireet vähenee, sama juttu. Se mullekin ois ny tärkeetä, että poissuljettais tm ja ku. Koeta silti olla positiivisin mielin, vaikka tiiän että vaikiaa on :hug:
jääräpää: pahoittelut raskausdiabetes-diagnoosista :hug: Mulla ei virallisesti sitä viime raskaudessa todettu, paastoarvo oli aavistuksen koholla ja terveydenhoitaja päätti pistää mut piinallisesti kuurille ja sokereita mittailemaan. Heitin hanskat tiskiin, kun yhtenä päivänä huvikseni mittasin kolmesta eri sormesta eri tuloksen. Muutenkin otti päähän, kun mekasti mulle siitä, etten tiennyt lähtöpainoani (en omista vaakaa) ja painoin omaan makuun ihan normaalin verran pituuteen nähden (77kg/175cm). Liikuin koko raskauden ajan paljon ja voin mainiosti, silti oli ankeeta neuvolakäynneillä pelätä terkkarin mussutusta ja piilokettuilua. Paino nousi yhteensä n. 13kg ja tippui myös synnytyksen jälkeen allekin tuon lähtöpainon, siitä ei kyllä halaistua sanaa sanonut jälkitarkastuksessa..
Mutta että makkaratkin pitää pois jättää, tuo on ihan uutta mulle. Mä olin siinä käsityksessä, että turha sokeri pois, mulla eritoten maitosokeri tuntui nostavan arvoja, kun en muuten hirveesti sokeria käytä. Kai se on sitten yksilöllistä, mitä keltäkin kielletään. Tsemppiä
jääräpää, tiiän että kurjuuttaa tuommonen, kun kesäkin on ovella..
(.): Oireet melko vähäisiä, ruoka tosin ei oikein maistu ja nukkuakin vois koko ajan. Mies sanoi tänään, että tuoksun raskaanaolevalta samalla tavalla, kuin esikoista odottaessa, vuosi sitten en kuulemma tuoksunut ollenkaan siltä ja tuulimunahan se oli. Että jollei oma nenä ole raskauden myötä vielä herkistynyt, niin miehen tuntuu olevan
BM ja Putti 5+1