Keskenmenosta KUKA tietää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimosa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mimosa

Vieras
Elikkä viikkoja nyt 13 ultrassa kaikki oli hyin ja viime viikolla olin gynen tarkastuksessa jossa myös kaikki ok. Tuon gynen tarkastujsen jälkeen ruvennut tuleen tosi niukasti ruskeaa ja nyt kahtena päivänä aamulla limaista veristä vuotoa todella vähän mutta kuitenkin mitään muita kipuja ei ole ollut. Ultrassa minulla todettiin istukan olevan kohdunsuunpäällä mutta sehän voi hyvinkin muuttua raskauden edetessä. Kuka tietää voisiko tässä olla kyseessä keskenmeno? Odotanko neuvolan 12 soittoaikaa eihän tässä nyt mikään nopea toimintakaan auta kun ei näille mitään voi? Vai yksityiselle ultraan katsatamaan että kaikki on hyvin?

ite odottelisin soittoaikaa.
kuvittelisin että joshtuu istukasta, keskenmenossa YLENSÄ verenvuoto on erittäin runsasta.

Kaverilla oli kohdunsuunpäälä istukka ja se vuoti yli puolen välin runsaasti, ihan ok silti kaikki meni.

Ota ihan rauhallisesti, toivottavasti kaikki menee hyvin.
Mulle on tullut kerran keskenmeno noilla viikoilla, ja voin sanoa, että huomaamatta se ei ainakaan minulla käynyt. Oli aikamoisia kipuja ja verta tuli runsaasti. Sikiö pusseineen ja istukoineenkin alkaa olla jo yllättävän iso tuossa vaiheessa (noin nyrkin kokoinen).

Minä kävisin tarkastuttamassa tilanteen, oman mielenrauhan vuoksi. Itelläni km aikaisemmilla viikoilla, ei mitään oireita. Ultrassa vaan ei elämää näkynyt. Sulla kuitenkin jo hyvin viikkoja, varmasti kaik ok.

Yhteistyössä