E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja eskobar:Anteeks tää nyt vähä sivuaa aiheesta, mut haluasisin kysyä kokemuksia, kun mulle tehtiin lääkkeellinen tyhjennys viikolla 12 kun oli muutamia päiviä aiemmin sikiö kuollu kohtuun (ultrassa huomattiin). Näin jälkikäteen mulle on kerrottu että viikon 9 jälkeen ei saisi tehdä kotona lääkkeelistä tyhjennystä vaan se pitäisi hoitaa sairaalassa... mulle siis annettiin lääkkeet kouraan ja kotiin. No, vuodin pari päivää rajusti, hyytymiäkin tuli tosi isoja, ja kun pyörryin kaksi kertaa kotiin ja soitin sitten sairaalaan, jouduin sisään, hb oli laskenu 67 (!!!!) jouduin kaavintaan ja sain kaksi pussia verta. Eli meni siis niin pieleen kun vaan mahdollista, mulle jäi niin kamala kammo, että jos ikinä uudestaan tulee tuollainen "keskeytynyt keskenmeno" niin en kyllä kotiin suostu. Onko muilla siis hoitunu kotona ihan "helposti" toi homma jos viikkoja ollu noinkin paljon? vai onko tuo hoidettu sairaalassa?
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja eskobar:Anteeks tää nyt vähä sivuaa aiheesta, mut haluasisin kysyä kokemuksia, kun mulle tehtiin lääkkeellinen tyhjennys viikolla 12 kun oli muutamia päiviä aiemmin sikiö kuollu kohtuun (ultrassa huomattiin). Näin jälkikäteen mulle on kerrottu että viikon 9 jälkeen ei saisi tehdä kotona lääkkeelistä tyhjennystä vaan se pitäisi hoitaa sairaalassa... mulle siis annettiin lääkkeet kouraan ja kotiin. No, vuodin pari päivää rajusti, hyytymiäkin tuli tosi isoja, ja kun pyörryin kaksi kertaa kotiin ja soitin sitten sairaalaan, jouduin sisään, hb oli laskenu 67 (!!!!) jouduin kaavintaan ja sain kaksi pussia verta. Eli meni siis niin pieleen kun vaan mahdollista, mulle jäi niin kamala kammo, että jos ikinä uudestaan tulee tuollainen "keskeytynyt keskenmeno" niin en kyllä kotiin suostu. Onko muilla siis hoitunu kotona ihan "helposti" toi homma jos viikkoja ollu noinkin paljon? vai onko tuo hoidettu sairaalassa?
Meillä kaikki hoidetaan kaikki sairaalassa. Polilla otetaan tebletit suun kautta, sit välipäivä ja sairaalaan, jossa cytotecit. Seuranta vähintään 4h tai kunnes reilu vuoto alkaa. En suostuis olemaan kotona.
Alkuperäinen kirjoittaja Oltermanni:vähän päivitystä..vaikkei ketään kiinnosta mut pakko vähän purkautua kun itekseen näitä asiioita vain pyörittelee..
eilen illlalla loppu kaikki kivut. nukuin hyvin. mitään vuotoa ei tullut.![]()
aamusta heräsin tuossa 9 maissa ja menkkamaista kipua oli. aamupalan söin ja sit yhtäkkiä alko nää kivut. otin panadolia kun buranaa en nyt enää uskalla ottaa. ei tällä panadolilla oo mitään vaikutusta..
oon jo tuolla vessassa puolituntia istunut ja itkenyt..hirveet kivut. pakko ottaa panacod vielä..
kyllä tää tosiaan synnyttämisestä käy |O |O |O
ei ikinä koskaan enää lääkkeellistä tyhjennystä mulle!! jatkan kärvistelyä tässä sängyssä :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Tesmis:Oltermanni :hug: Voimia! Niin klisee, kuin se onkin niin aika auttaa. Mulla tuosta on nyt 2,5kuukautta aikaa. Alku oli tosi vaikeeta, mutta kyllä joka viikko menee paremmin. Ja voi asiaa ajatella ilman itkua. Onko sulla vielä jokin jälkitarkastus tai verikoe? Mutta ota sitä panacodia vielä, hetkeksi vähän auttaa... :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja nin:Alkuperäinen kirjoittaja Tesmis:Oltermanni :hug: Voimia! Niin klisee, kuin se onkin niin aika auttaa. Mulla tuosta on nyt 2,5kuukautta aikaa. Alku oli tosi vaikeeta, mutta kyllä joka viikko menee paremmin. Ja voi asiaa ajatella ilman itkua. Onko sulla vielä jokin jälkitarkastus tai verikoe? Mutta ota sitä panacodia vielä, hetkeksi vähän auttaa... :hug:
Mulle tulee vielä 2-3 krt./pvä sellaisia katkeruudenpuuskia, että tuntuu, että pääkin leviää tuhannen pirstaksi.
Meillä raskaudet ei ole olleet itsestäänselviä ja nyt ei ole ollenkaan varmaa, tuleeko enää raskautta meille.![]()
Mieli on musta ja nyt kun luin Oltermannin ketjun, taas alkoi sisintä nakertaa.
Keskenmeno tapahtui alkuvuodesta.