Keskeytetty yhdyntä ehkäisynä:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EiHormooniaKiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

EiHormooniaKiitos

Vieras
Onko muita joilla sama ehkäisymenetelmä? En ole siis lestaadiolainen, vaan minulle ei vain ole löytynyt muuta ehkäisyä kun hormooniehkäisyt ei käy ja kierukkaa ei kannata tässä vaiheessa laittaa...
Onko joku raskautunut näin? Entäs jos olette olleet yhdynnässä ilman ehkäisyä menkkojen aikana niin onko joku tullut silloin raskaaksi?

En halua mitään b rappu juttuja, yäk. Sieltä tulee vain p.askaa ja pukamatkin edessä:D Miehelle olen sanonut että eikö se keskeytetty ole hänelle tylsää, mutta ei kuulemma ole ja on toiminut meillä hyvin. Meitä ei haittaa jos tulen raskaaksi, mutta lasta ei olla mitenkään varsinaisesti suunniteltu....eikä suunnitella. Meillä on yksi lapsi ja häntäkin yritettiin puolisen vuotta, eli en minä kovin helposti raskaaksi ole tähänkään asti tullut (takana myös km 2kpl). Ja joku siellä sanoi että keskeytetty ei ole niin varma konsti kuin luulen ja vastaan sinulle että en minä mitään luulekaan:)

Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Jonkun tutkimuksen mukaan 19% keskeytettyä yhdyntää ehkäisykeinona käyttävistä tulee raskaaksi. Luin vastottain jostain nettitohtoripalstalta mutta en nyt jaksa etsiä linkkiä..
Aika pieni prosentti loppujen lopuksi, yllättävää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on ollu keskeytetty yhdyntä käytössä jo vajaa 3v. enkä ole tullut raskaaksi joten on toiminut meillä hyvin.
Ilmeisesti teilläkään tämä ei ole miehelle mikään ongelma? Ite luulin aluksi että mies ei saa kunnolla mutta ei kuulemme ole niin:)

Sopii hyvin toisille, esimerkiksi meille jotka eivät muutenkaan pysty raskautumaan. Emme ole enää vuosikausiin käyttäneet ehkäisyä, keskeytettyä käytämme ihan vain siitä syystä että suttaisimme vähemmän..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Miksei kortsu käy?!
Minulle tulee ihottumaa ja mies ei tykkää kumin kanssa:D

Apteekista saa ostaa lateksittomia kondomia. Niitä kannattaa koittaa, jos epäilee kumiallergiaa.

Ja miehesi voisi kasvaa aikuiseksi.
Nekään eivät käy minulle jostain syystä:/? Miksi mieheni pitäisi kasvaa aikuiseksi?! Minusta on tosi ihanaa ja kiihottavaa kun hän ei halua kumia sen vuoksi että haluaa tuntea minut ihollaan. En minä itsekään tykkää rakastella kumin kanssa.

Yhteistyössä