Ketä silloin puhu et se Valion kesäkisa (huvipuistorannekkeet) oli huijausta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

fjonga

Aktiivinen jäsen
11.10.2004
20 142
6
38
mä oon alkanu kans epäileen, koska meidän lähikaupoissa ei ole ollut keräilykansituutteja koko kesänä. tänään näin ekaa kertaa cittarissa vaikka käydään siel kerran viikossa. myöskään missään kioskeilla on ole nähnyt niitä kansia.
laitoin sähköpostia valiolle, et miten on mahdollista ku kisa on alkanut 1.6 eikä kaupoissa ole tän kokoisessa kaupungissa niitä. he vastas et ne kannelliset tulee sitä mukaa ku "vanhoja" ostetaan pois alta ja et kysyä henkilökunnalta koska tulee kisatuutteja. no kysyi eikä kukaan ollut edes kuullut moisesta :o mun mielestä kun kampanja alkaa pitäisi olla mahdollisimman helposti saatavilla, paitsi jos suuren kysynnän vuoksi ne kaupasta loppuu. tässä tapauksessa ne ei ollu kaupasta loppuneet, niitä ei vain toimitettu ilmeisesti ku joihinkin tiettyihin lafkoihin :|

Siitä oli ainaki lehdessä juttu, et ne rannekkeet tai mainoskampanaja raha joka niihin oli varattu loppu heti alkuunsa. Et kaikki eivät ehtineet saada niitä. Siinä oli haastetelu jotaki kuluttaja-asiamiestä joka sano et ei ihan laillista ja et huonosti toteutettu mainoskampanja :/

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Siitä oli ainaki lehdessä juttu, et ne rannekkeet tai mainoskampanaja raha joka niihin oli varattu loppu heti alkuunsa. Et kaikki eivät ehtineet saada niitä. Siinä oli haastetelu jotaki kuluttaja-asiamiestä joka sano et ei ihan laillista ja et huonosti toteutettu mainoskampanja :/

muistatkos missä lehdessä?

Mutta ärsyttävää se silti oli että tänne päin niitä kisakansia tuli vasta sitten kun ne kaikki rannekkeet oli jo menneet. Se kisa olis pitänyt järjestää jotenkin paremmin!!!

Alkuperäinen kirjoittaja kiukkuinen myöskin:
Mutta ärsyttävää se silti oli että tänne päin niitä kisakansia tuli vasta sitten kun ne kaikki rannekkeet oli jo menneet. Se kisa olis pitänyt järjestää jotenkin paremmin!!!

tänään siel cittarissakin kansia oli vain lakritsi- ja mansikkajäätelöissä, muut oli vanhoilla kansilla. mä oon luullu et suklaajäde ois suositumpi kuin lakritsi :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:

muistatkos missä lehdessä?

En oo ihan varma mut oisko ollu kymensanomat siis paikallislehti. Tai sitte joku noita kaupan lehtiä yhteishyvä tai joku :/ ihan varma en lehdestä ole, mut ihan varma olen tosta jutusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaksi ranneketta saanut:
Kyllähän niitä on jossakin ollut, kun kerran rannekkeet menivät heti alkuunsa.
Tuskin siis huijausta.

mä en väitä et niitä ei ollu, vaan niitä oli 1.6 lähtien kisan päättymiseen asti (kun rannekkeet siis loppuivat) vain harvoissa paikoissa tai tietyissä kaupungeissa/kylissä. sinun käyttämään kauppaan niitä on siis osunut :)

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaksi ranneketta saanut:
Kyllähän niitä on jossakin ollut, kun kerran rannekkeet menivät heti alkuunsa.
Tuskin siis huijausta.

mä en väitä et niitä ei ollu, vaan niitä oli 1.6 lähtien kisan päättymiseen asti (kun rannekkeet siis loppuivat) vain harvoissa paikoissa tai tietyissä kaupungeissa/kylissä. sinun käyttämään kauppaan niitä on siis osunut :)

Joo, ihan totta puhut. Kyllä mekin rannekeahneuksissamme jouduimme niitä hieman metsästämään eri kaupoista.

Meille ainakin tuli Linnanmäen ranneke postissa, laitoin tilauksen vetämään siinä vaiheessa, kun tuli lisärannekkeita, olisin muuten Powerparkiin ottanut ja jännännyt ehtiikö tulla ennen lomamatkaa, jolloin oltaisiin käyty sitten siellä.

Ja täällä sittarin mansikkamonipakkauksissa oli vanhat kannet, suklaatuuttipakkauksista sai keräilykansia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja täällä sittarin mansikkamonipakkauksissa oli vanhat kannet, suklaatuuttipakkauksista sai keräilykansia.

mä en uskaltanu ottaa riskiä monipakkausten kanssa, ostin toki niitä banaani-kinuskeja monipakkauksina mut ei niissä ollu.

:kieh: Tää kisa onlikin tarkoitettu pääkaupunkiseudullenäköjään Valion toimesta.Onneksi joku viisas laittoi tänne,että mistä monipakkauksista niitä kansia saa,niin kerettiin saamaan Powerparkkiin ne 2 ranneketta.Ihan sittarissa pengoin ne altaat,silloin kun se tarjous oli,että löysin ne laatikot,missä koodeja oli.
Totta kai pääkaupunki seudulla syödään enempi jäätelöä ja koodilliset tulee sinne nsin myyntiin,entöä täällä pohjosempana=(.
Myyjä ihmetteli siinä,että mitä oikeen tongin siellä ,kun myllään koko altaan,nii tuumasin vaan,että niitä koodillisia tuutteja ja hän ei ollu kuullut koko jutusta,vaikka kaupassa töissä :o

Yhteistyössä