mä oon alkanu kans epäileen, koska meidän lähikaupoissa ei ole ollut keräilykansituutteja koko kesänä. tänään näin ekaa kertaa cittarissa vaikka käydään siel kerran viikossa. myöskään missään kioskeilla on ole nähnyt niitä kansia.
laitoin sähköpostia valiolle, et miten on mahdollista ku kisa on alkanut 1.6 eikä kaupoissa ole tän kokoisessa kaupungissa niitä. he vastas et ne kannelliset tulee sitä mukaa ku "vanhoja" ostetaan pois alta ja et kysyä henkilökunnalta koska tulee kisatuutteja. no kysyi eikä kukaan ollut edes kuullut moisesta
mun mielestä kun kampanja alkaa pitäisi olla mahdollisimman helposti saatavilla, paitsi jos suuren kysynnän vuoksi ne kaupasta loppuu. tässä tapauksessa ne ei ollu kaupasta loppuneet, niitä ei vain toimitettu ilmeisesti ku joihinkin tiettyihin lafkoihin :|
laitoin sähköpostia valiolle, et miten on mahdollista ku kisa on alkanut 1.6 eikä kaupoissa ole tän kokoisessa kaupungissa niitä. he vastas et ne kannelliset tulee sitä mukaa ku "vanhoja" ostetaan pois alta ja et kysyä henkilökunnalta koska tulee kisatuutteja. no kysyi eikä kukaan ollut edes kuullut moisesta