Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Terve vaan taas täältä sairaalasta! Onneksi Jumala ja lääkärit armahtivat ja vihdoinkin leikkasivat minutkipuja, pelkoa ja ahdistusta joutui kokemaan paljon ennen helpotusta... Mutta mieleeni muistui erään nuoren lesken sanat tuskan keskellä "vaikeimmat ajat ovat hetki ennen helpotusta" ja niin se kyllä on
olen niin kiitollinen että olen taas terve ja pääsin piinasta eroon. Noh, mahanahkaan kyllä tuli 5reikää, mutta se ei haittaa yhtään ja kivutkin siedettäviä
![]()
Juu, mäkään en tiedä että mihin kastiin sen musan laittaisi... Ihanan kuuloista, mutta jokin siinä mättää. : /
Olisit nyt kirjoitellut pari riviä silloin kun sulla oli vielä se lääketokkura. Olisi ollut veikeetä luettavaa.![]()
On ollut pitkään mielessä kysyä ketjua lukevilta, että kuinka Jumala on toiminut teidän elämässä? Onko rukousvastauksia, johdatusta, ihmeitäkin tms?
Kirjoitan itselle tulleita, kunhan tulee mieleen. Katsotaan...
On ollut pitkään mielessä kysyä ketjua lukevilta, että kuinka Jumala on toiminut teidän elämässä? Onko rukousvastauksia, johdatusta, ihmeitäkin tms?
Kirjoitan itselle tulleita, kunhan tulee mieleen. Katsotaan...
Milloin muuten pääset lasaretista? Pystytkö nostamaan mitään, esim. sitä teidän 1-vuotiasta (muistelin että teillä on sen ikäinen)?
ei saisi näin alkuunsa nostella paljoa mitään... tekee tosi tiukkaa kun tuo 1vuotias on sellanen sylivauvamutta eiköhän se tästä pikkuhiljaa ala sujumaan...
pyysin Jumalalta että paranisin pian tästä sairaudesta ja pääsisin jo tuskista ja kivuista eroon, pikaisempaa paranemista ei olisi tullut muuten kuin leikkauksella
ennen leikkausta lääkärit vielä arpoivat leikkaavatko vai eivätkö, pyysin Jumalaa antamaan viisautta lääkäreille että tekisivät oikean ja parhaimman ratkaisun, minkä voi tässä tilanteessa tehdä.
vaikka toisaalta pelkäsin leikkausta ihan hirveästi, silti rauha säilyi sydämmessä ja luotin, että Herra on minun kanssani joka hetkessä :heart:
Mä koen välillä olevani niin huono uskovainen.. koska suuttuessa tulee usein kiroiltua :ashamed: hävettää, kaduttaa ja inhottaa. En ylensäkään tykkää kirosanoista tai kiroilemisesta, en tiedä miksi se tuntuu kuitenkin kiukkupuuskassa helpottavan. Että tämmöinen tunnustus.
et ole ainut...tai oikeastaan se kiroaminen koko ajan vähenee ja vähenee, kun se rauhallisuus ja pitkämielisyys kasvaa... mutta eikai minustakaan ikinä kaikkea tempperamenttia pois saa, mutta jostain ne kirosanat aina joskus kimpoaa :ashamed: mutta sehän on terve ja hyvä merkki, että katuu ja tietää tehneensä väärin
![]()
Uskovaiset on yhteiskunnan syöpä ja kehityksen jarru.