Harrastaako muuten hihhulit aviollisia velvollisuuksia kuukautisten aikaan? Vai onko se kielto yks niistä mitä ei oo kiva noudattaa?
kuka tykkää tehdä sitä kuukautisten aikaan? :O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Harrastaako muuten hihhulit aviollisia velvollisuuksia kuukautisten aikaan? Vai onko se kielto yks niistä mitä ei oo kiva noudattaa?
kuka tykkää tehdä sitä kuukautisten aikaan? :O
Eikö?
Miten se todistaisi mitään? Jos minulla on ollut vaikka kipeä sormenpää ja olen rukoillut eikä se enää ole kipeä, niin auttasko sua lukea se lehdestä?
Mun yhdellä kaverilla oli kyllä lapsena vahvat silmälasit ja se rukoili. Sitten yhtenä aamuna se ei voinut käyttää niitä laseja enää. Eikä sillä ole laseja vieläkään. Jos tää ois lehdessä tai uutisissa, niin auttasko se? Uskoisitsä?
miksi parantuneet silmät ei ole?
Oon mä kuullut että Jumala olis parantanut puuttuvia käsiäkin. Ei lulla ole mitään uutisia sulle silti linkittää. Jos olisisi sellainen uutinen niin uskoisitko sä semmosta? Jos joku lääkäri sanois että sen potilaalle on ittestään kasvanut käsi niin uskoisitko sä semmosta?
Mä en usko että sä uskoisit. Sanoisit, että iltalehti on paska lehti ja julkaisee valheita.
Lehden uskottavuudelle siitä olisi suunnatonta haittaa. Joku Ristin Voitto voi tuollaista julkaista, ei iltalehti.
Lehden uskottavuudelle siitä olisi suunnatonta haittaa. Joku Ristin Voitto voi tuollaista julkaista, ei iltalehti.
Niin sehän oli heijastus siinä ladon seinässä. Uutinen olikin kai siinä, että joku väittää satunnaista heijastusta joksikin hahmoksi. Olihan siitä kuvakin, minusta se oli vain heijastus.
ne tapaukset, joista olen kuullut, on jostain kehitysmaista. Siinä on olemassa ainakin kaksi eri mahdollisuutta:
1. Juttu on höpöhöpöä eli huijausta
2. kehitysmaissa maailmankuva on niin erilainen, että siellä ihmiset uskaltaa rukoilla hullujakin asioita ja silloin niitä tapahtuu.
Ehkä huhun suurenemisia?
Niin täällä ois niitä parantumiskertomuksia:
Etusivu