Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:miten ois paukkuperä tai peräpaukku
naine...mie oon jo tää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:miten ois paukkuperä tai peräpaukku
Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluu:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:miten ois paukkuperä tai peräpaukku
naine...mie oon jo tää.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluu:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:miten ois paukkuperä tai peräpaukku
Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluu:mie en sit oo koskaa tyytyväine...viel se niiku huutais lisäks jotai...
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Nyt on muuten tytön hiuksen sit lyhyet,mut siistit. :/ Mun ihana lettipää on nyt semmonen siistitty,mut ei ihan siili kuitenkaan.. Kasvaakohan pikkusen hiukset nopeestikin?
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluu:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:miten ois paukkuperä tai peräpaukku
mä oon poikkusen hitaalla päällä :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluu:mie en sit oo koskaa tyytyväine...viel se niiku huutais lisäks jotai...
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluu:mie en sit oo koskaa tyytyväine...viel se niiku huutais lisäks jotai...
se tarttee ton jotai sanan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Nyt on muuten tytön hiuksen sit lyhyet,mut siistit. :/ Mun ihana lettipää on nyt semmonen siistitty,mut ei ihan siili kuitenkaan.. Kasvaakohan pikkusen hiukset nopeestikin?
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Nyt on muuten tytön hiuksen sit lyhyet,mut siistit. :/ Mun ihana lettipää on nyt semmonen siistitty,mut ei ihan siili kuitenkaan.. Kasvaakohan pikkusen hiukset nopeestikin?
ai niin...teil oli parturileikkejä tänään :/ :hug:
..joteskin niin tuttua :/ :/
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Nyt on muuten tytön hiuksen sit lyhyet,mut siistit. :/ Mun ihana lettipää on nyt semmonen siistitty,mut ei ihan siili kuitenkaan.. Kasvaakohan pikkusen hiukset nopeestikin?
ai niin...teil oli parturileikkejä tänään :/ :hug:
..joteskin niin tuttua :/ :/
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluu:mie en sit oo koskaa tyytyväine...viel se niiku huutais lisäks jotai...
lisää pi....siis perästäkuuluupi
Alkuperäinen kirjoittaja perästäkuuluujotain:nyt ois vissii aika hyvä...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:Nyt on muuten tytön hiuksen sit lyhyet,mut siistit. :/ Mun ihana lettipää on nyt semmonen siistitty,mut ei ihan siili kuitenkaan.. Kasvaakohan pikkusen hiukset nopeestikin?
aika nopeesti kasvaa ainakin meidän neitin tukka...ja nythän se vahvistuu paremmin
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun kone klipahti...pian plikahtaa...yötä kaikille valmiiksi :wave: :heart: :hug:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mun kone klipahti...pian plikahtaa...yötä kaikille valmiiksi :wave: :heart: :hug: