Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mun ukonketale läks tänään työmatkalle Dubaihin :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Ja samantien mä meen hetkeks... tarvii murkinoida iltapalaa jotain. Palaan kohta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:![]()
Hii-O-Hoi.....se on kaikille Moi....näin lauluni soi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mun ukonketale läks tänään työmatkalle Dubaihin :kieh:
outo ukko ku lietsuaa ympär maalimaa eikä oo kotona. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:![]()
Hii-O-Hoi.....se on kaikille Moi....näin lauluni soi![]()
molo mulu,kylläpäs sitä ollaa ilosel tuulel.:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mun ukonketale läks tänään työmatkalle Dubaihin :kieh:
ihan levoton tapaus :kieh: pakotin sen kyl käymään siel Dubaissa niissä hienoissa ostosparatiiseissa ja OSTAMAAN sieltä jotainPaitsi et jos se tuo sielt sellasen paikallisten eukkojen suosiman mustan kauhtanan nii ei ukko saa 'piparia' edes jouluna :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mun ukonketale läks tänään työmatkalle Dubaihin :kieh:
ihan levoton tapaus :kieh: pakotin sen kyl käymään siel Dubaissa niissä hienoissa ostosparatiiseissa ja OSTAMAAN sieltä jotainPaitsi et jos se tuo sielt sellasen paikallisten eukkojen suosiman mustan kauhtanan nii ei ukko saa 'piparia' edes jouluna :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Miiuska88:Mikä on ketjuntappaja, jos saa kysyy näin uutena palstalaisena? :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Miiuska88:Mikä on ketjuntappaja, jos saa kysyy näin uutena palstalaisena? :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mahtokoha kukaa kattoo eile pakoa ja vois kertoo et muhi se loppu...ku just se loppu ei tuu vaa mielee...
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mahtokoha kukaa kattoo eile pakoa ja vois kertoo et muhi se loppu...ku just se loppu ei tuu vaa mielee...
mitäs luulet :kieh: :snotty: :kieh:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:*röyh* ja sitte takasii ja moro kaikille tasapuolisesti vielä, häijyläinenki näytti ratsastavan paikalle =)