Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:jaahans..tuplatekstiä :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie oon pikkiksen kaa puhelimes...menee hetki.
Kysy silt haluukse kuulla käyttökokemuksia viel pesukoneesta![]()
joo niil o samanlaine ja haluu kuulla.
Joo...siis toi mein masiina pitää ihan mieletöntä jytää linkouksen aikana jos laittaa täydet kierrokset pesuohjelmaan ja ne pesuohjelmien pituudet.. :kieh: :kieh: joku 40 asteen pesu kestää 2 tuntia ja 60 asteen kolme tuntia. Tuossa noi huonot puolet. Hyviä puolia on se höyrypesu. Meillä ainakin lähtee tahrat tehokkaammin pois ja sitten oon käyttänyt sitä 10 min. höyryraikastustoimintoa esim. mun ulkotakkiin ja hyvä tulee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Hyvää Päivää muluset :wave:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie oon pikkiksen kaa puhelimes...menee hetki.
Kysy silt haluukse kuulla käyttökokemuksia viel pesukoneesta![]()
joo niil o samanlaine ja haluu kuulla.
Joo...siis toi mein masiina pitää ihan mieletöntä jytää linkouksen aikana jos laittaa täydet kierrokset pesuohjelmaan ja ne pesuohjelmien pituudet.. :kieh: :kieh: joku 40 asteen pesu kestää 2 tuntia ja 60 asteen kolme tuntia. Tuossa noi huonot puolet. Hyviä puolia on se höyrypesu. Meillä ainakin lähtee tahrat tehokkaammin pois ja sitten oon käyttänyt sitä 10 min. höyryraikastustoimintoa esim. mun ulkotakkiin ja hyvä tulee![]()
onhan toi teidän kone se whirpool AWO/D 7740?...joo linkous on kuin suihkumoottori
....ja toi on kätevä toi päivittäisvaate pesu, jossa 60c kestää tunnin
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Hyvää Päivää muluset :wave:![]()
ootko uusi vai uudistunut vanha
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:kivikasa....meil oli viime perjantaina kiva, ku toi kone haettiin.....tai mies haki.....saatiin pakkauksesta tohon sisälle, niin siin oli hirvee 20cm lommo....no ei muuta kun takas ja uus kone :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:mitä hittoo tää kone..tekee..tulee kaikki kahteen kertaaN :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Hyvää Päivää muluset :wave:![]()
![]()
no katoppa profiiliin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:Hyvää Päivää muluset :wave:![]()
![]()
no katoppa profiiliin![]()
no niinpä olit...siis uudistunut vanha![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mä meen kans..pakko mennä nukkuun jos tää räkä vaik levolla häviäis...vaik noi antibiootit on kyl hyvänä apuna :wave: :wave: :wave: