KETJUNTAPPAJAT OSA 36

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
mie oon pikkiksen kaa puhelimes...menee hetki.

Kysy silt haluukse kuulla käyttökokemuksia viel pesukoneesta :)

joo niil o samanlaine ja haluu kuulla.

Joo...siis toi mein masiina pitää ihan mieletöntä jytää linkouksen aikana jos laittaa täydet kierrokset pesuohjelmaan ja ne pesuohjelmien pituudet.. :kieh: :kieh: joku 40 asteen pesu kestää 2 tuntia ja 60 asteen kolme tuntia. Tuossa noi huonot puolet. Hyviä puolia on se höyrypesu. Meillä ainakin lähtee tahrat tehokkaammin pois ja sitten oon käyttänyt sitä 10 min. höyryraikastustoimintoa esim. mun ulkotakkiin ja hyvä tulee :D

:D onhan toi teidän kone se whirpool AWO/D 7740?...joo linkous on kuin suihkumoottori :D ....ja toi on kätevä toi päivittäisvaate pesu, jossa 60c kestää tunnin

Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
mie oon pikkiksen kaa puhelimes...menee hetki.

Kysy silt haluukse kuulla käyttökokemuksia viel pesukoneesta :)

joo niil o samanlaine ja haluu kuulla.

Joo...siis toi mein masiina pitää ihan mieletöntä jytää linkouksen aikana jos laittaa täydet kierrokset pesuohjelmaan ja ne pesuohjelmien pituudet.. :kieh: :kieh: joku 40 asteen pesu kestää 2 tuntia ja 60 asteen kolme tuntia. Tuossa noi huonot puolet. Hyviä puolia on se höyrypesu. Meillä ainakin lähtee tahrat tehokkaammin pois ja sitten oon käyttänyt sitä 10 min. höyryraikastustoimintoa esim. mun ulkotakkiin ja hyvä tulee :D

:D onhan toi teidän kone se whirpool AWO/D 7740?...joo linkous on kuin suihkumoottori :D ....ja toi on kätevä toi päivittäisvaate pesu, jossa 60c kestää tunnin

se päiväpesu on kyl kätsy mut siihen ei saa meidän koneessa ainakaan sitä höyrytoimintoa...vaik kyl ne vaatteet tulee puhtaiksi noinkin jos ei mitään hankalampaa tahraa niissä ole.

Niin ja Morotus pikkuruinen =) :D :wave:

kivikasa....meil oli viime perjantaina kiva, ku toi kone haettiin.....tai mies haki.....saatiin pakkauksesta tohon sisälle, niin siin oli hirvee 20cm lommo....no ei muuta kun takas ja uus kone :kieh:

Meil tuli koneen kylkeen 3 cm kokoinen lommo ku ukot kanto sen yläkertaan...saatiin sitten hyvitykseksi 50 ? lahjakortti kun toi masiina kuiteskin toimii normaalisti eikä se lommo vaikuta takuuseen mitenkään.

Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:
Hyvää Päivää muluset :wave: :)

:o ootko uusi vai uudistunut vanha :o

no katoppa profiiliin ;)

no niinpä olit...siis uudistunut vanha :D

juu..mutta nimimerkki vaihtuu taas..tää on ihan paska..emmie keksi mitään hyvää :|

Yhteistyössä