Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mun nuorin on ihan järkyn mustasukkainen. Aina ku iskä tulee kotiin niin se sanoo ekana että mee pois isi ja kipittää mun jalkoihin kiinni
![]()
![]()
varsinainen perskärpänen :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mun nuorin on ihan järkyn mustasukkainen. Aina ku iskä tulee kotiin niin se sanoo ekana että mee pois isi ja kipittää mun jalkoihin kiinni
![]()
![]()
...meil o koira tollane.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mun nuorin on ihan järkyn mustasukkainen. Aina ku iskä tulee kotiin niin se sanoo ekana että mee pois isi ja kipittää mun jalkoihin kiinni
![]()
![]()
...meil o koira tollane.
![]()
siispä koira on 3-vuotiaan tasolla tai 3-vuotias on koiran tasolla![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mun nuorin on ihan järkyn mustasukkainen. Aina ku iskä tulee kotiin niin se sanoo ekana että mee pois isi ja kipittää mun jalkoihin kiinni
![]()
![]()
...meil o koira tollane.
![]()
siispä koira on 3-vuotiaan tasolla tai 3-vuotias on koiran tasolla![]()
![]()
öööööööööö...iha mite vaa,mut luulisin et koira on kolme vuotiaan tasolla...koska meijen koira on kolme vuotias.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:siullaha eiks ollu enterorokko?
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:siullaha eiks ollu enterorokko?
juuh...ja vielki kuoriutuu varpaiden välistä nahka :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:siullaha eiks ollu enterorokko?
ja eiks siul ollu suu kauhee kipee?
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:siullaha eiks ollu enterorokko?
Oli
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:siullaha eiks ollu enterorokko?
Oli
aattelin vaa et ku tääl on kouluis liikkeel vesirokkoo mikä siis just mei pojas ol ja enterorokkoo ja märkärupee,ni joteki miust tuntuu et miun "hyvällä tuurilla" miul o jouluna enterorokko enkä pysty syömää kinkkua.sanoin kyl miehelle et jos näin käy ni uus kinkku on ostettava sit joskus joulun jälkee...se katto taas kerra miuta ku jotai vähäjärkistä. :/![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie oon pikkiksen kaa puhelimes...menee hetki.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie oon pikkiksen kaa puhelimes...menee hetki.
Kysy silt haluukse kuulla käyttökokemuksia viel pesukoneesta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:no moi kivis..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie oon pikkiksen kaa puhelimes...menee hetki.
Kysy silt haluukse kuulla käyttökokemuksia viel pesukoneesta![]()
joo niil o samanlaine ja haluu kuulla.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:no moi kivis..![]()
hitsit sulle on vaikee keksii lempparia :kieh:![]()