Taisin tappaa ketjuntappo viitosen lopullisesti :ashamed: :'( :/
Tulee vain koko ajan teksti "Viestin tallennus epäonnistui" joten uutta ketjua vaan pystyyn :kieh:
Tulee vain koko ajan teksti "Viestin tallennus epäonnistui" joten uutta ketjua vaan pystyyn :kieh: