P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Pitänyt sen verran kiirettä kun joutunut urakalla karkuun juoksemaan kun kaikki yrittänyt palasta nakertaa. :kieh:![]()
Mutta ei oo kukaan vielä kiinni saanut.
Mutta poistunkin tästä samantein saunaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Pitänyt sen verran kiirettä kun joutunut urakalla karkuun juoksemaan kun kaikki yrittänyt palasta nakertaa. :kieh:![]()
Mutta ei oo kukaan vielä kiinni saanut.
Mutta poistunkin tästä samantein saunaan.![]()
Mä näytän sulle kieltä:![]()
Saunako muka tärkeämpää kuin ketjuntappo
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
:wave: :wave: Aika uus tapaus,vai onko multa menny jokin huti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
:wave: :wave: Aika uus tapaus,vai onko multa menny jokin huti![]()
Suklaahiiri tappoi ketjua silloin joskus...
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon::wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon::wave:
Kukis moi :wave: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon::wave:
Mikäs on vointi? Pysyykö sonta siellä missä pitää vai pitääkö kiirusta pytylle?
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon::wave:
mitää ei oo tullu ulos kummastakaa pääst,mut olo ol aikasemmi tosi paska.nyt vaa oon sika väsähtäny...
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Mä oon ihan kauhee... syön täällä salaa lapsilta suklaajäätelöä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon::wave:
mitää ei oo tullu ulos kummastakaa pääst,mut olo ol aikasemmi tosi paska.nyt vaa oon sika väsähtäny...
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Mä oon ihan kauhee... syön täällä salaa lapsilta suklaajäätelöä![]()
kauhee,mite sie pystyt tekee jotai tollasta...![]()
![]()
anna mennä vaa...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Mä oon ihan kauhee... syön täällä salaa lapsilta suklaajäätelöä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Mä oon ihan kauhee... syön täällä salaa lapsilta suklaajäätelöä![]()
Niiin epäreilua |O Mä kiristin jo ukkoa että jos ei lähde Alepaan ostaa suklaata niin ei tuu p.mppiä |O
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon::wave:
No jos mä lahjoitan meitin Tapin (=kuopus) kakkavaipat sulle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Mä oon ihan kauhee... syön täällä salaa lapsilta suklaajäätelöä![]()
Niiin epäreilua |O Mä kiristin jo ukkoa että jos ei lähde Alepaan ostaa suklaata niin ei tuu p.mppiä |O
No luulis sen ainakin toimivansiis ton uhkauksen
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Mä oon ihan kauhee... syön täällä salaa lapsilta suklaajäätelöä![]()