P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Pitänyt sen verran kiirettä kun joutunut urakalla karkuun juoksemaan kun kaikki yrittänyt palasta nakertaa. :kieh:![]()
Mutta ei oo kukaan vielä kiinni saanut.
Mutta poistunkin tästä samantein saunaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Pitänyt sen verran kiirettä kun joutunut urakalla karkuun juoksemaan kun kaikki yrittänyt palasta nakertaa. :kieh:![]()
Mutta ei oo kukaan vielä kiinni saanut.
Mutta poistunkin tästä samantein saunaan.![]()
Mä näytän sulle kieltä:![]()
Saunako muka tärkeämpää kuin ketjuntappo
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
:wave: :wave: Aika uus tapaus,vai onko multa menny jokin huti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
:wave: :wave: Aika uus tapaus,vai onko multa menny jokin huti![]()
Suklaahiiri tappoi ketjua silloin joskus...
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon::wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon::wave:
Kukis moi :wave: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon::wave:
Mikäs on vointi? Pysyykö sonta siellä missä pitää vai pitääkö kiirusta pytylle?
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon::wave:
Mikäs on vointi? Pysyykö sonta siellä missä pitää vai pitääkö kiirusta pytylle?
mitää ei oo tullu ulos kummastakaa pääst,mut olo ol aikasemmi tosi paska.nyt vaa oon sika väsähtäny...
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Mä oon ihan kauhee... syön täällä salaa lapsilta suklaajäätelöä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon::wave:
Mikäs on vointi? Pysyykö sonta siellä missä pitää vai pitääkö kiirusta pytylle?
mitää ei oo tullu ulos kummastakaa pääst,mut olo ol aikasemmi tosi paska.nyt vaa oon sika väsähtäny...
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Mä oon ihan kauhee... syön täällä salaa lapsilta suklaajäätelöä![]()
kauhee,mite sie pystyt tekee jotai tollasta...![]()
![]()
anna mennä vaa...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Mä oon ihan kauhee... syön täällä salaa lapsilta suklaajäätelöä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Mä oon ihan kauhee... syön täällä salaa lapsilta suklaajäätelöä![]()
Niiin epäreilua |O Mä kiristin jo ukkoa että jos ei lähde Alepaan ostaa suklaata niin ei tuu p.mppiä |O
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon::wave:
Mikäs on vointi? Pysyykö sonta siellä missä pitää vai pitääkö kiirusta pytylle?
mitää ei oo tullu ulos kummastakaa pääst,mut olo ol aikasemmi tosi paska.nyt vaa oon sika väsähtäny...
No jos mä lahjoitan meitin Tapin (=kuopus) kakkavaipat sulle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Mä oon ihan kauhee... syön täällä salaa lapsilta suklaajäätelöä![]()
Niiin epäreilua |O Mä kiristin jo ukkoa että jos ei lähde Alepaan ostaa suklaata niin ei tuu p.mppiä |O
No luulis sen ainakin toimivansiis ton uhkauksen
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Mä oon ihan kauhee... syön täällä salaa lapsilta suklaajäätelöä![]()
Niiin epäreilua |O Mä kiristin jo ukkoa että jos ei lähde Alepaan ostaa suklaata niin ei tuu p.mppiä |O